TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Akira Jarug geweest dit weekend


Posted by New Wave on Jan-30-2002 15:18:

Akira Jarug geweest dit weekend

Jonguns, effe de sociale verplichtingen uit de kast halen.......akira was dit weekend jarig........

gefeliciteerd kerel!


Posted by Siesta on Jan-30-2002 15:32:

Feliciteerd m8

beter laat dan nooit


Posted by Apoptosis on Jan-30-2002 15:35:

Congrats !!!


Posted by Ding Chavez on Jan-30-2002 15:48:

En hoe oud is meneer geworden? willen we natuurlijk altijd ff weten
Iig, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

GreetZ, DC


Posted by Opti on Jan-30-2002 16:26:

KarateKid

GEFELICITEERD CHINEES!!!!


Posted by Trunks on Jan-30-2002 16:27:

Hello! Birthday

Hey,
Best wishes for all the coming years.
Hopefully the years which are still coming will only be better !!

And he lives happely ever after...

Grz Trunks.


Posted by Blik on Jan-30-2002 16:34:

gefeliciteerd gozer, hoe heb je je verjaardag gevierd??


Posted by TimeportE on Jan-30-2002 16:52:

GEFELICITEERD!!.. leuke verjaardag gehad, hoe oud ben je geworden??


Posted by Yarnie on Jan-30-2002 17:13:

gefeliciflapstaart


Posted by TranceFool on Jan-30-2002 19:28:

Beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd gozer!


Posted by Dj Alpha on Jan-30-2002 19:56:

gefeliciteerd kerel.. is er geen taart op je broek gevallen?


Posted by Opti on Jan-30-2002 21:28:

fotootje uit archief van Akira


Posted by Miss Proximus on Jan-31-2002 11:20:

whehehe

hey gefeliciteerd gozer nog naar de sportschool geweest de laatste tijd?


Posted by Akira on Jan-31-2002 14:04:

KarateKid

Allemaal hardstikke bedankt!!

Ja ik ben al weer oud geworden al weer 21 ja ja het gaat hard he??hahaha...NOu ja de verjaardag is natuurlijk weer zoals gewoonlijk heel erg groot gevierd...Iets minder mensen dan vorig jaar maar desalnietmin een super feestje hoor. Er waren op een gegeven iets van 70 mensen...dus toch wel lekker druk.

Ja hoor miss P nog altijd heel erg druk in de sportschool...geef nu 2x in de week les...en binnenkort weer 8x in de week gaan trainen..


Posted by Massive on Jan-31-2002 17:47:

j000 ik hier

beeetje laat maar beter laat dan nooit zeggik maar (ofzo)

feliciteerd akira


Posted by John on Jan-31-2002 19:37:

hehe nog gefeliciteerd


Posted by Akira on Feb-05-2002 23:39:

Talking

quote:
Originally posted by John
hehe nog gefeliciteerd

THNX THNX THNX



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.