TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Akira Jarug geweest dit weekend
Akira Jarug geweest dit weekend
Jonguns, effe de sociale verplichtingen uit de kast halen.......akira was dit weekend jarig........
gefeliciteerd kerel!
Feliciteerd m8
beter laat dan nooit 
Congrats
!!!
En hoe oud is meneer geworden? willen we natuurlijk altijd ff weten 
Iig, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
GreetZ, DC
GEFELICITEERD CHINEES!!!!
Birthday
Hey,
Best wishes for all the coming years.
Hopefully the years which are still coming will only be better !!
And he lives happely ever after...
Grz Trunks.
gefeliciteerd gozer, hoe heb je je verjaardag gevierd??
GEFELICITEERD!!.. leuke verjaardag gehad, hoe oud ben je geworden?? 

gefeliciflapstaart 
Beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd gozer!
gefeliciteerd kerel.. is er geen taart op je broek gevallen? 

fotootje uit archief van Akira

whehehe 
hey gefeliciteerd gozer
nog naar de sportschool geweest de laatste tijd? 
Allemaal hardstikke bedankt!!
Ja ik ben al weer oud geworden al weer 21 ja ja het gaat hard he??hahaha...NOu ja de verjaardag is natuurlijk weer zoals gewoonlijk heel erg groot gevierd...Iets minder mensen dan vorig jaar maar desalnietmin een super feestje hoor. Er waren op een gegeven iets van 70 mensen...dus toch wel lekker druk.
Ja hoor miss P nog altijd heel erg druk in de sportschool...geef nu 2x in de week les...en binnenkort weer 8x in de week gaan trainen..
j000 ik hier
beeetje laat maar beter laat dan nooit zeggik maar (ofzo)
feliciteerd akira 
hehe nog gefeliciteerd 
| quote: |
| Originally posted by John hehe nog gefeliciteerd |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.