TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- All info om Ibiza
Pages (2): [1] 2 »
All info om Ibiza
Kan vi samla all info om Ibiza h�r?
Typ vart man bokar resa, hittar boende, klubbar, etc etc ALL info p� ett och samma st�lle! Inga jag vill dit eller n�got s�nt... endast info som andra kan beh�va.
�r ni med Ibiza freaks??
Billigt boende
Svar fr�n en tjej om billigt boende:
G� ner till b�thamnen, det har blivit popul�rt f�r folk att ta f�rjan �ver s� m�nga familjer st�r d�r nere med skyltar om rum i mindre familjel�genheter o liknande
F�rjan
V�gen till Ibiza kan mycket v�l g� till p� alternativa och billigare s�tt. Ta en resa till Alicante och ta b�t �ver, det tar cirka 3 timmar och kostar runt 100 kronor per person. F�r �vrigt har Alicante ett r�tt okey klubb liv p� sommaren, �ver 100 barer och STORA klubbar med m�nga dansgolv o mycket bra trance musik, fast � andra sidan, Ibiza �r Ibiza 
Man kan ta b�ten bland annat fr�n Alicante, Barcelona eller vilken � som helst i Balearerna, det �r relativt billigt ca. 100-200 kr
yup jag skall ta b�ten �ver...men fr�n Italien iofs.
IBIZA
Ibiza �r och f�rblir planetens party plejs nr 1.
Personligen tycker jag en helkv�ll p� �n b�r se ut s� h�r:
Middag p� Bambuddah Grove (Dj�vligt cool krog p� v�gen mot San Rafael. Lite dyrt, men mycket snyggt inrett & god mat, supertrevliga m�nniskor).
Uppv�rmning & klimax p� ..... Ja du gissade r�tt! AMNESIA
The place to be....................
Afterhours p� "DC10". Klubben som �r precis s� som Space var en g�ng i tiden (innan 3.000 r�dflammiga valar fr�n de brittiska �arna b�rjade invadera st�llet varje kv�ll). Ligger p� v�gen till Salinas n�ra flygplatsen. �ppnar 06.00 .... om jag minns r�tt
.
Greetz
NordLight
S� Nordlight, som den helt brutala Ibiza-veteranen du �r, hur tar du dig dit i sommar? Riktigt jobbigt att det inte finns n�gra svenska researrang�rer i �r...
Vad �r billigaste i f�rh�llande till bekv�maste s�ttet att ta sig dit?
Resor
| quote: |
| Originally posted by Vitryss S� Nordlight, som den helt brutala Ibiza-veteranen du �r, hur tar du dig dit i sommar? Riktigt jobbigt att det inte finns n�gra svenska researrang�rer i �r... Vad �r billigaste i f�rh�llande till bekv�maste s�ttet att ta sig dit? |

http://www.raremusicfinder.com/forums/attachment.php?s=&postid=8848
Re: Resor
| Originally posted by NordLight S� h�ng inte l�pp pga av svenska researrang�rer.... Everything's gonna be alright ! Greetz NordLight |
Re: Re: Resor
| Originally posted by Ravesquad Var p� �n ska man bo |
Re: Re: Re: Resor
| Originally posted by Leifi hotell. |
Re: Re: Re: Re: Resor
| Originally posted by Vitryss reallllllly.... Nu kanske det var s� att Ravesquad undrade VAR p� �N man skull bo, eller vad tror du Leifi? Jag satsar p� mitt alternativ. |

Re: Re: Re: Re: Re: Resor
| Originally posted by Leifi ja kom d�!!! j/k ![]() |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Resor
vilken bra ide!
Re: Re: All info om Ibiza
| Originally posted by Gaby D� jag idag �r p� s� bitchig hum�r s� �r jag extra petig och otrevlig... hatar m�ndagar!!! Kan vi skippa skitsnacket och bara h�lla oss till fakta p� den h�r thread? Vi har s��������� m�nga Ibiza post med skitsnack s� man m�ste verkligen LETA EFTER INFOT!!! Pleaseeeeeeeeeee? H�r kan vi v�l bara ha ren information??? TA BORT ERA POSTS!!! |

H�ller med dig Gaby, fast du e bitchig, 
Mindshooter kan v�l kanske moderera bort allt on�digt fr�n denna post d�? Och kanske l�sa den och flytta Ibiza information fr�n andra posts hit? Bara en id�...
F�rresten, Leifi = Alien, eller vad den d�r d�ren nu hette. �nd� snubben som anv�nder tv�
hela tiden, och allm�nt st�rig stil, l�r juh vara samma d�re.
Re: Re: Re: Re: Resor
| Originally posted by Vitryss reallllllly.... Nu kanske det var s� att Ravesquad undrade VAR p� �N man skull bo, eller vad tror du Leifi? Jag satsar p� mitt alternativ. |
Jag och n�gra polare ska �ka och ska b�rja kolla efter hotell och s� nu.. detta var ju v�ldigt intressant information.. Vill inte bo i San Antonio igen.. Gillar inte heller engelska beer boys. Dom �r s� f�rbannat jobbiga, men man kan ju inte undvika dom helt om man �ker till ibiza.. B�rjar k�nna mej riktigt stressad f�r att fixa denna resa s� fort som m�jligt.. men jag kommer bara att kunna �ka en vecka eller tv�, s� jag skulle vilja kolla s� att man kan pricka in n�gra v�l valda djs.. N�r sl�pps s�nt egentligen?? N�r man kollar p� klubarnas hemsida s� �r de inte uppdaterade sen f�rra sommarn.. Det blir ju s�kert nice vilken vecka p� h�gs�songen man nu �n �ker, men �nd�..
| Originally posted by King of Clubs Jag och n�gra polare ska �ka och ska b�rja kolla efter hotell och s� nu.. detta var ju v�ldigt intressant information.. Vill inte bo i San Antonio igen.. Gillar inte heller engelska beer boys. Dom �r s� f�rbannat jobbiga, men man kan ju inte undvika dom helt om man �ker till ibiza.. B�rjar k�nna mej riktigt stressad f�r att fixa denna resa s� fort som m�jligt.. men jag kommer bara att kunna �ka en vecka eller tv�, s� jag skulle vilja kolla s� att man kan pricka in n�gra v�l valda djs.. N�r sl�pps s�nt egentligen?? N�r man kollar p� klubarnas hemsida s� �r de inte uppdaterade sen f�rra sommarn.. Det blir ju s�kert nice vilken vecka p� h�gs�songen man nu �n �ker, men �nd�.. |
Tja Nordlight,
Tack f�r info igen. 
Antar att det bara �r till att chansa och hoppas p� det b�sta d�..
| Det jobbiga �r att man m�ste prioritera och ibland tom. skita i t.ex. en Van Buuren kv�ll f�r att man borde vara hemma och vila ! |
| Originally posted by King of Clubs Tja Nordlight, Tack f�r info igen. ![]() Antar att det bara �r till att chansa och hoppas p� det b�sta d�.. Hemska tanke! |
! Men s� �R det hehe.
T�nkte bara f� upp den h�r posten lite, mycket bra info h�r...
F�rresten, vilka av er SKA till Ibiza? Jag skulle j�vligt g�rna dit men har till 99% best�mt mig f�r att det f�r r�cka med God's Kitchen den 27:e Juli...
*suck* Om man �nd� inte var en fattig student *suck*
�h!! Dra till Godskithchen p� Ibiza!!
Va s�gs om PVD och Tiesto samma kv�ll? Varje kv�ll s� �r det s�n line up p� Ibiza! Tiesto och Tall Paul eller Picotto och Fergie? osv osv VARJE kv�ll!!!
St�rsta problemet med Ibiza �r att man kommer hem blekare �n n�r man �kte....
| Originally posted by Xplorer76 St�rsta problemet med Ibiza �r att man kommer hem blekare �n n�r man �kte.... |