TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- REGELS lees dit voordat je post!!!! (bespreekfase, iets toe te voegen, post het hier)
Pages (2): [1] 2 »
REGELS lees dit voordat je post!!!!
Mede Mogelijk Gemaakt Door New Wave
lees eerst de FAQ door om eventuele nutteloze vragen te voorkomen
Spammen is NIET toegestaan zonder toestemming van eigenaar van betreffende bron.
Posts waarbij je wat vergeten bent: NIET nog een extra post maken om het recht te zetten, daar is een EDIT/DELETE optie voor
Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken.
NA het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto�s kwijt kan.
Useless threads verstaan we onder:
Een thread die geen informatieve inhoud bevat.
Een thread waarbij een minimale mensen baat bij hebben, je kan dit ook via MSN of ICQ bespreken.
Bij het omslaan van een thread die leid tot zinloos gepraat wordt ingegrepen door de moderators.
IRC gesprekken zijn leuk, maar in het forum heeft deze geen doel, mits uit het gesprek nuttige informatie vloeit
Useless posts hebben we geen zin in, praat niet na of mee als een loser.
Je post moet informatief zijn en/of een duidelijke ondersteunde beargumentatie bevatten.
Hou het forum VOLWASSEN, geen kinderachtig gezeur of miereneukerij.
Zonder humor is een forum geen forum, zoveel mogelijk mag..maar hou het structureel.
Ga dus geen 5 threads starten omdat je een leuk stripje gevonden hebt.
Ieder zijn mening moet worden gerespecteerd, het is dus niet de bedoeling dat iemand geflamed wordt, dit heeft een afschrikkend effect op de nieuwe mensen waardoor zij weg blijven.
Racistische uitingen worden niet getolereerd.
Aan de aard van de overtredingen kunnen moderators zelf een straf bepalen en/of threads/posts sluiten.
Dit geldt dus NIET voor een persoonlijke kwestie tussen een �moderator� of een �member�
Straffen moet wel op een reguliere wijze gebeuren, er moet dus een geldige beargumentatie zijn en deze moet openbaar worden gemaakt.
Zodat via PM bezwaar kan worden gemaakt
Is er iemand jarig? Stuur hem/haar dan een PM als je diegene wilt feliciteren in plaats van dat je een thread start
Eventuele vragen/opmerkingen kunnen door middel van een PM kenbaar gemaakt worden aan ��n van de moderators
Re: REGELS lees dit voordat je post!!!!
| quote: |
| Originally posted by Blik [i] IRC gesprekken zijn leuk, maar in het forum heeft deze geen doel, mits uit het gesprek nuttige informatie vloeit |
| Originally posted by Blik Spammen is NIET toegestaan zonder toestemming van eigenaar van betreffende bron. >>>> onzin!!!! met een beetje logisch verstand kan je zelf wel verzinnen of je een post wel of niet kan maken in een bepaalde thread!! Posts waarbij je wat vergeten bent: NIET nog een extra post maken om het recht te zetten, daar is een EDIT/DELETE optie voor >>>>> wat maakt zon extra post nou uit?!?! wie geeft nowadays nog een ruk om postcount?!?! en als er al een post na is gekomen, kan je met een nieuwe post heel makkelijk zien dat iemand zn mening ofzo herziet Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken. NA het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto�s kwijt kan. >>>>> wederom niet mee eens, als ik niet naar een feest ga, hoef ik de voorbeschouwingen niet te zien, maar vinnet wel altijd leuk om reviews & fotos te zien, en dan zou ik opeens TOCH die thread bij moeten houden om dat te zien, terwijl ik aan het begin HE LE MAAL nix heb!! Useless threads verstaan we onder: Een thread die geen informatieve inhoud bevat. >>>>> boeiend?? als men het maar leuk & vooral gezellig houdt Een thread waarbij een minimale mensen baat bij hebben, je kan dit ook via MSN of ICQ bespreken. >>>>> ja, maar helaas heb ik geen zin om iedereen van TA in mn msn te zetten, voor 1 persoon gebruik je dan PM, en als je meer mensen op het oog heb, wat dan?? moet je dan 5 gesprekken op msn DOOR elkaar gaan houden!?! ja inderdaad, want op msn kan je niet met 5 personen (die dan toevallig ook net allemaal tegelijk online zijn) praten!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyy, probleem!! goh, kijk hier, het is een forum, waar eventuele offline mensen die je ook wou aanspreken gewoon te woord kunt staan!! goh... Useless posts hebben we geen zin in, praat niet na of mee als een loser. >>>>> sja, maar misschien zijn er meer mensen met hetzelfde gevoel voor humor, die dezelfde dingen leuk vinden?? dus ik praat niet mee, ik zeg ook maar iets wat ik ZELF leuk vind, en ik ga ervan uit dat iedereen dat hier doet Je post moet informatief zijn en/of een duidelijke ondersteunde beargumentatie bevatten. >>>>> heeeeeeeeeeeeeeeeeey, we vallen in de herhaling!! zie boven... Hou het forum VOLWASSEN, geen kinderachtig gezeur of miereneukerij. >>>> voor miereneukerij, zie deze regels Zonder humor is een forum geen forum, zoveel mogelijk mag..maar hou het structureel. >>>> ja wat wil je nou?? eerst alles afkeuren, en dan mag het wel weer?? Ieder zijn mening moet worden gerespecteerd, het is dus niet de bedoeling dat iemand geflamed wordt, dit heeft een afschrikkend effect op de nieuwe mensen waardoor zij weg blijven. >>>>> hangt ervanaf wat ze zeggen... t moet natuurlijk wel binnen de grenzen van goede orde blijven Racistische uitingen worden niet getolereerd. >>>>> daar flame ik dus voor... meestal alleen opmerkingen over Chinezen mogen van mij (kijk, zomaar nutteloze informatie!! zal ik gebant worden?? nah, lijkt me beetje onzin he??) |
*zucht* gekhous, zoals we al zeiden in die thread die jij gemaakt had, je moet alles niet al te letterlijk nemen.......
dit zijn gewoon basisregels die op ieder forum bestaan, en tuurlijk houd niet iedereen zich eraan en niemand zal het heel erg vinden als je je er niet aan houdt, zolang het maar niet de spuigaten uitloopt
hmmm je moet ook niet op elk zoutje een slak gaan leggen...(
)
| Racistische uitingen worden niet getolereerd. >>>>> daar flame ik dus voor... meestal alleen opmerkingen over Chinezen mogen van mij (kijk, zomaar nutteloze informatie!! zal ik gebant worden?? nah, lijkt me beetje onzin he??) |

| Originally posted by Optimus En als ik heel eerlijk ben, als ik die regels strict zou volgen, zou ik bijna nix meer posten [/B] |
2 gekhous: sinds wanneer kan je op msn niet met 5 mensen tegelijk praten?? lukt bij mij altijd prima!!
eveneens 2 gekhous: wat wil je nou eigenlijk. het forum liep op stront zoals het eerst was, nu zijn er eindelijk wat guidelines en dan is het weer niet goed!
2 blik en timmetje: velly good indeed 
| Originally posted by Miss Proximus 2 gekhous: sinds wanneer kan je op msn niet met 5 mensen tegelijk praten?? lukt bij mij altijd prima!! |
| Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken. NA het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto�s kwijt kan. |
.. maar ja we zullen zien hoe het in de toekomst zal lopen 
| Originally posted by TimeportE het is jammer dat deze nog niet echt is toegepast .. maar ja we zullen zien hoe het in de toekomst zal lopen ![]() |
| Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken. |
tering......stuk of 7?
Blik, prop ze is in die sticky......ophousenation ken ik ze ook bij elkaar proppen.......maargoed.....denk dat weinig mensen nog de regels gelezen hebben......
massol!!!!!!!
Ik heb ze zojuist gelezen. Tja haha mooi jongens ga zo door 
Ja,t komt allemaal zeer *volwassen* over,nu zelf ook niet meer flamen en dan komt t zelfs serieus over

Ik vraag me dus echt zwaar af hoelang mensen zich aan deze regels gaan houden...
En ff voor de goeie orde, ik reken mezelf dus NIET tot de groep die de boel verneukt, en ik verwacht van jullie hetzelfde.. :-P
oja, prijs jezelf maar de hemel in.....daar gaaaaaaaaaat het niet om............niemand verweit je toch wat......komop..die posts hoeven echt niet kerel.
niet om je aan te vallen, maar het hoeft gewoon niet.
Niemand heeft gezegt DAT je het verneukt......
kan bij die regeltjes niet geplaatst worden dat er geen verjaardagsthreads aangemaakt hoeven te worden, maar dat in plaats daarvan gewoon een pm naar die persoon gestuurd kan worden?
Dat vind ik nl nogal zinloze threads (no offense naar wie ze maakt), maar je wordt in die threads bijna verplicht gemaakt om te posten omdat het onbeleefd is iemand niet te feliciteren. Er kan toch ge-pm-ed worden? Soms lijken die felicitatiethreads meer op'kijken-wie-er-het-populairste-is'threads...
Iris, zijn we je verjaardag vergeten ofzo?
Dan krijg je van mij een cadeautje de 23ste 
massa
| Originally posted by Eye-Riz kan bij die regeltjes niet geplaatst worden dat er geen verjaardagsthreads aangemaakt hoeven te worden, maar dat in plaats daarvan gewoon een pm naar die persoon gestuurd kan worden? Dat vind ik nl nogal zinloze threads (no offense naar wie ze maakt), maar je wordt in die threads bijna verplicht gemaakt om te posten omdat het onbeleefd is iemand niet te feliciteren. Er kan toch ge-pm-ed worden? Soms lijken die felicitatiethreads meer op'kijken-wie-er-het-populairste-is'threads... |

Nee, jullie zin mijn verjaardag niet vergeten, want ik heb hem niet aangegeven (op de dag zelf staat op de beginpagina op TA dus niet dat ik jarig ben)
Ik vind het gewoon van die 'ben-jij-populair-of-niet'-threads. Ik zal dan ook niet zo gauw in zo'n thread posten, ik stuur eerder een pm.
Laten zien dat je diegene die jarig is mag, kan persoonlijker dan via een thread.
geen verjaardagthreads vind ik wel goed eigenlijk
die komt erin (nu nog niet want heb ik ff geen tijd voor
)
[QUOTE]Originally posted by Blik
Mede Mogelijk Gemaakt Door New Wave
Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken.
NA het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto�s kwijt kan.[QUOTE]
Met de meeste regels ben ik het wel eens.
Over die sticky's van een feest vind ik dat t iets anders zou moeten. Het is natuurlijk te gek, zoals wel vaker is gebeurd dat er na een feest 3 threads worden geopend over hoe het was..
Maak per groot feest ongeveer deze threads:
- meeting
- hoe was het?
Bij kleinere feesten kan het wel in 1 thread gestampt worden.
Re: Re: REGELS lees dit voordat je post!!!!
quote:
Met de meeste regels ben ik het wel eens.
Over die sticky's van een feest vind ik dat t iets anders zou moeten. Het is natuurlijk te gek, zoals wel vaker is gebeurd dat er na een feest 3 threads worden geopend over hoe het was..
Maak per groot feest ongeveer deze threads:
- meeting
- hoe was het?
Bij kleinere feesten kan het wel in 1 thread gestampt worden.
ja, zo'n idee had ik ook al, want als ik al die threads moet mergen word het een zware teringzooi in die ene sticky thread
we gaan wel ff zien hoe we het gaan doen bij Trance Energy
zullen we deze weer unsticken en de aangepaste versie posten, sticken en closen ??