TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 01-02-02 - מה אתם מעדיפים שאני יעלה?


Posted by on Jan-30-2002 23:36:

Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 01-02-02 - מה אתם מעדיפים שאני יעלה?

אוקיי, ביום שישי הקרוב אני יופיע שוב בחוף נירוונה בים המלח
ולפני ההופעה אני נוסע כדי להריץ סט לסאונד צ'ק...
זה יהיה בדיוק אותו הסט שאני ינגן מאוחר יותר באותו הערב
ואני מתכנן על הקלטה של אחד מהם...
איזה הייתם מעדיפים?
ההופעה עצמה או הסאונד צ'ק?

רק לידע אתכם, את שני הסטים אני יקליט במיקרופון...


אוקצור תענו זריז כי יום שישי אני מקפל ת'עצמי


Posted by eXeTik on Jan-31-2002 00:43:

אם שניהם אתה מתכוון להקליט במיקרופון אז עדיף את הסט עצמו
למה זה במילא אותה איכות ובסט אפשר לשמוע את הקהל... שזה עוד יותר מחרפן!


Posted by nesher on Jan-31-2002 10:05:

Live Set Live Set....
הכי שווה לשמוע את הקהל


Posted by Dj Moriano on Jan-31-2002 12:07:

live set


Posted by YuVaL on Jan-31-2002 12:51:

Live Set!!!

אבל שיהיה באיכות טובה..


Posted by DjChook on Jan-31-2002 17:08:

Live set rulezzzz


Posted by m0sh on Jan-31-2002 18:44:

Live Set

עצבני


Posted by Hell_Copter on Jan-31-2002 21:22:

תביא אותה בלייב סט..
למה בלייב סט אתה מביא 110% מעצמך
ובסאונד צ'ק אתה סתם מחפף...


Posted by on Feb-01-2002 01:53:

אוקיי
אבל רק שתדעו שבסאונד צ'ק יש מלא צחוקים ודחקות זה כמו סטנד אפ
וגם שומעים איך זה מאחורי הקלעים ובהכנות...


Posted by m0sh on Feb-01-2002 05:16:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אוקיי
אבל רק שתדעו שבסאונד צ'ק יש מלא צחוקים ודחקות זה כמו סטנד אפ
וגם שומעים איך זה מאחורי הקלעים ובהכנות...


סבבה

אנחנו עדיין דעה אחת



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.