TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset

Bah, �r ju inte hemma d� 
det kommer bli 2 grymma house acts iaf 
Sp�nnande, kanske ska ta en weekend's semester till Malm� d� 
24. �r en onsdag
av n�n anledning?
Kyau VS. Albert
Stoneface VS. Terminal
Kris O'Neil
DJ Choose
+ FLERA till
l�ste jag p� tc.
benni: ang�ende datumet s� �r ju 25:e kristi flygare.
| quote: |
| Originally posted by Kaveh Kyau VS. Albert Stoneface VS. Terminal Kris O'Neil DJ Choose |
kommer bli stort!!
| Originally posted by CJ InterCity l�gg sedan till Axwell Sebastian Ingrosso |
| Originally posted by benni 24. �r en onsdag av n�n anledning? |
100% s�kert att jag kommer infinna mig d�r..!
underbart! 
| Originally posted by Braxen wh00t wh00t va kostar en t�gbiljett till malm� ? :P |
![]() Det har snart g�tt ett �r sedan det omtalade bes�ket av den Engelska superklubben Ministry of Sound p� Slagthuset. N�rmare 4000 personer gick genom d�rrarna till det �rets st�rsta nattklubbsevenemang i Skandinavien. Den 24 Maj �r det dags f�r ett �terbes�k i �nnu st�rre skala. 23:00 �ppnar vi d�rrarna till Slagthuset med en kapacitet f�r �ver femtusen bes�kare vilket g�r detta till ett av det absolut st�rsta nattklubbsevenemangen i Skandinavisk historia. Fullst�ndig information om evenemanget kommer tillsammans med hemsida och biljettsl�pp i slutet av April. Lite kan vi avsl�ja redan nu. Artister Axwell, (Axtone, SE) Sebastian Ingrosso, (Refune, SE) Jimi Disco, (Subwax, SE) Kyau vs. Albert, (Euphonic, DE) Stoneface & Terminal, (Euphonic, DE) Dj Choose, (F&W, DK) Kris O�Neil, (Somatic Vision, DK) Rabi, (Lovin, SE) Reza, (Hemlig, SE) m.fl. Datum 24 maj Plats Slagthuset Malm� Tid 23:00-05:00 �lder 20�r, 18 med f�rk�pt biljett. (Begr�nsat antal) Pris 100:- (!) |

Hehehe, vi l�r ses d�r, jag kommer med tv� tjejpolare iallafall.
Andreas H. i alla �ra!
Anuga + 2
Braxen
Laszlo
Vem styr upp SWETA-f�rfesten?
Jag kommer inte .... 
Om jag inte hade befunnit mig i NYC hade jag l�tt varit d�r. Kan bara �nska Andreas och g�nget lycka till med hela evenemanget. Hoppas det blir en hejdundrandes succ�! 
JApp som alla redan vet det h�r kommer bli en suver�n fest hoho
att f� �ka ner o ha skoj imalm� igen �r inte fyskam 
Det blir en perfekt avslutning p� den h�r delen av �ret sen ska jag ta semester hohoho =)
| Originally posted by EsseT Det blir en perfekt avslutning p� den h�r delen av �ret sen ska jag ta semester hohoho =) |
Du f�rst�r om man �ker runt s� mycke som jag g�r o med alla sm�projekt hela tiden s� �r det sk�nt med sommar hehe d� �r det inget s�nt som styr upp en
hehee p� sommaren �r det bara o softa o �ka p� n�n festival eller n�t
Sen drar det ig�ng i Aug-sep
hehe F�r mig �r det SEMESTER
HOHO
Biljetterna att h�lla utkik efter n�sta vecka. Helt i metall.

DEtta kommer bli FETT. Tack Ace 
| Originally posted by Andreas.H Biljetterna att h�lla utkik efter n�sta vecka. Helt i metall. http://www.aceevent.se/bilder/biljett.jpg |
M�ste man betala med biljetten sen f�r att g� in eller hur g�r den som vill spara den som minne?
Detta kan komma att bli en av de b�sta tillst�llningarna s�h�r l�ngt i �r i Sverige.
Ska ta och fundera om hur jag kan ta mig ner till Malm�, m�ste kolla upp lite saker innan f�rst�s och det skulle inte vara fel att f� tag p� en s�d�r cool biljett 
Nej, det h�r funderar jag seri�st p� om jag ska g� p� faktiskt..
synd att jag missar 
�r det n�gra fler personer fr�n stockholm som funderar p� att �ka ner? H�ller p� och planerar om man ska ta sig dit och p� vilket s�tt. Bil verkar billigast om man �r ett g�ng men flyg smidigast