TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [MIXCD] Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (2CD)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by HBtje on Apr-05-2006 13:52:

[MIXCD] Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (2CD)

Over 2 weekjes ligt ie in de sjop:

CD1

1. Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs Mike Foyle Mix)
2. Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)
3. Leon Bolier feat. Elsa Hill - No Need To Come Back (Vocal Mix)
4. Matthew Dekay - Timeless (Digifruitella Dub)
5. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix)
6. DJ Shah - Beautiful (Glimpse Of Heaven) (Long Island Dub)
7. Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix)
8. Basic Perspective - Small Step To The Other Side (Elevation Remix)
9. Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
10. Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (The Original Mix/That Other Mix)
11. Incolumis - One With Sanctuary
12. Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix)
13. Envio - For You (Outro Edit)

CD2

1. Arksun - Arisen
2. Fable - Above
3. O'Callaghan & Kearney - Exactly
4. Kyau vs. Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
5. Kuffdam & Plant - Dream Makers (Original Mix)
6. M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'S Progressiva Mix)
7. DJ Govenor - Red Woods
8. Kyau vs. Albert - Kiksu (Original Mix)
9. Hiroyuki Oda - Transmigration
10. Under Sun vs Signum - Captured (Sebastian Brandt Remix)
11. Mannix vs Kaymak - World Gone Mad
12. Stoneface & Terminal - Venus
13. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
14. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Original Mix)
15. Giuseppe Ottaviani & Marc van Linden - Until Monday
16. Armin van Buuren - Sail


CD2 ziet er in ieder geval vettjes uit

Let the bash begin


Posted by @win on Apr-05-2006 14:13:

Prima tracklist! Niet gekozen voor alleen maar grijsgedraaide tracks, maar ook de wat onbekendere nummer. Ook fijn dat ten opzichte van asot 2005 de melodie ook meer de overhand heeft in plaats van de techyzooi. Komt mijn voorspelling voor 2006 dan toch uit?


Posted by Cosmic on Apr-05-2006 16:36:

Te soft


Posted by Siesta on Apr-05-2006 16:48:

ben wel benieuwd.. op me ipod luister ik nog af en toe zn ASOT setjes, zitten dikke tracks tussen af en toe, ook veel kut platen maja!

Kopen doe ik toch! voor de collectie


Posted by Muppy on Apr-05-2006 22:17:

Ziet er goed uit...Ken maar een paar tracks en ben dus erg benieuwd. Ga hem dus ook zeker halen (al is het alleen voor de collectie )


Posted by moogwai on Apr-06-2006 17:24:

Eerst maar eens horen dan oordelen. Qua tracks ken ik ongeveer de helft.


Posted by AirPole on Apr-07-2006 00:05:

He, wat minder van dat zogenaamde prog-trance erin dit jaar. Beter. Tracklist ziet er netjes uit. Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet meer luister naar ASOT, maar deze cd gaat wel de goede kant op!


Posted by AirPole on Apr-12-2006 11:49:

Je kan hem trouwens HIER previewen, of beter preluisteren, en ik moet zeggen dat er maar een paar ECHT vette tracks voor mij opstaan, waaronder die van Mike Foyle en holy feck, de nieuwe Envio, die ik dus pas gister geluisterd heb. Tunage!


Posted by MennoB on Apr-14-2006 09:49:

Die intro van CD1.. Heerlijk!


Posted by eieregooie on Apr-15-2006 22:20:

Ik vond de intro juist een beetje lame... maar verders wel weer leuk CD'tje.. Die van vorig jaar vond ik een beetje teleurstellend, maar dit is beter.


Posted by MaGiK54 on Apr-16-2006 02:47:

Ben benieuwd naar het cd'tje....


Posted by dj pdv on Apr-16-2006 09:24:

Re: [MIXCD] Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (2CD)

quote:

CD2

1. Arksun - Arisen



Wat een plaat. Die break. Heerlijk

Als Armin deze draait 28 april dan vlieg ik door de HMH heen hoor!


Posted by yahoo on Apr-16-2006 09:50:

Net gister binnen, en ik moet zeggen dat ik er errrrug blij mee ben Vooral de begintracks van beide cd's weten mij erg te boeien... Deed die van vorig jaar mij nog helemaal niks, deze zal wel ff in mn cd-speler blijven zitten Alleen jammer dat ik nou net weer iets van een kras in de 2e cd heb zitten :S, waardoor ie lekker in Venus blijft hangen... Weer terug naar de Free


Posted by moogwai on Apr-16-2006 15:49:

Ik lees veel positief commentaar.. ik zal ASOT2006 eens checken straks in de trein.


Posted by Loraine on Apr-20-2006 21:24:

Hmmmz...weet het nog niet hoor... eerst luisteren danarna ga-ik dus pas afzeiken of ophemelen


Posted by Rubenderonde on Apr-21-2006 13:45:

staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar!


Posted by MennoB on Apr-21-2006 17:19:

quote:
Originally posted by Rubenderonde
staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar!


Proficiat..


Posted by DjRV on Apr-21-2006 17:36:

quote:
Originally posted by Rubenderonde
staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar!


Dat je hem moet kopen dan.. krijg je hem niet eens?


Fijne vrienden (Y)


Posted by AirPole on Apr-21-2006 18:04:

Of alleen een cd kopen omdat je maten erop staan.

Als ik dat principe aanhing...











Posted by DjRV on Apr-21-2006 18:14:

quote:
Originally posted by AirPole
Of alleen een cd kopen omdat je maten erop staan.

Als ik dat principe aanhing...












Sja indeed. Vind 50th cent een aardige dude hoor, mag altijd ff blowtje roken hier, maar moet niet gaan verwachten dat ik zijn cd koop!


Posted by ZZandirt on Apr-21-2006 20:23:

quote:
Originally posted by DjRV
Dat je hem moet kopen dan.. krijg je hem niet eens?


Fijne vrienden (Y)



sounds like it's time to redefine "friends"


Posted by Chicane on Apr-21-2006 20:46:

Na lang een antipatie tegen Armin te hebben gehad moet ik nu bekennen dat CD1 wel brilliant is eigenlijk, CD2 is ook wel ok, maar flowt niet zo lekker weg als CD1 dat doet.


Posted by AirPole on Apr-22-2006 00:27:

quote:
Originally posted by DjRV
Sja indeed. Vind 50th cent een aardige dude hoor, mag altijd ff blowtje roken hier, maar moet niet gaan verwachten dat ik zijn cd koop!


50 cent...Tsja, daar zou ik nog niks van kopen als me leven er van af hing. Vooral niet als je bedenkt dat 50cent bij de C1000 vaak gewoon maar 25cent is.

C1000, geen fratsen.


Posted by MaGiK54 on Apr-22-2006 00:44:

Lekker cd'tje hoor


Posted by AirPole on Apr-22-2006 01:51:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Lekker cd'tje hoor



Heh lijp zeg... Dacht dat jij ook al weg was!




Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.