TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [MIXCD] Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (2CD)
Pages (2): [1] 2 »
[MIXCD] Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (2CD)
Over 2 weekjes ligt ie in de sjop:
CD1
1. Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs Mike Foyle Mix)
2. Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)
3. Leon Bolier feat. Elsa Hill - No Need To Come Back (Vocal Mix)
4. Matthew Dekay - Timeless (Digifruitella Dub)
5. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix)
6. DJ Shah - Beautiful (Glimpse Of Heaven) (Long Island Dub)
7. Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix)
8. Basic Perspective - Small Step To The Other Side (Elevation Remix)
9. Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
10. Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (The Original Mix/That Other Mix)
11. Incolumis - One With Sanctuary
12. Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix)
13. Envio - For You (Outro Edit)
CD2
1. Arksun - Arisen
2. Fable - Above
3. O'Callaghan & Kearney - Exactly
4. Kyau vs. Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
5. Kuffdam & Plant - Dream Makers (Original Mix)
6. M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'S Progressiva Mix)
7. DJ Govenor - Red Woods
8. Kyau vs. Albert - Kiksu (Original Mix)
9. Hiroyuki Oda - Transmigration
10. Under Sun vs Signum - Captured (Sebastian Brandt Remix)
11. Mannix vs Kaymak - World Gone Mad
12. Stoneface & Terminal - Venus
13. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
14. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Original Mix)
15. Giuseppe Ottaviani & Marc van Linden - Until Monday
16. Armin van Buuren - Sail
CD2 ziet er in ieder geval vettjes uit 
Let the bash begin 
Prima tracklist! Niet gekozen voor alleen maar grijsgedraaide tracks, maar ook de wat onbekendere nummer. Ook fijn dat ten opzichte van asot 2005 de melodie ook meer de overhand heeft in plaats van de techyzooi. Komt mijn voorspelling voor 2006 dan toch uit? 
Te soft
ben wel benieuwd.. op me ipod luister ik nog af en toe zn ASOT setjes, zitten dikke tracks tussen af en toe, ook veel kut platen maja!
Kopen doe ik toch! voor de collectie
Ziet er goed uit...Ken maar een paar tracks en ben dus erg benieuwd. Ga hem dus ook zeker halen (al is het alleen voor de collectie
)
Eerst maar eens horen dan oordelen. Qua tracks ken ik ongeveer de helft.
He, wat minder van dat zogenaamde prog-trance erin dit jaar. Beter. Tracklist ziet er netjes uit. Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet meer luister naar ASOT, maar deze cd gaat wel de goede kant op!
Je kan hem trouwens HIER previewen, of beter preluisteren, en ik moet zeggen dat er maar een paar ECHT vette tracks voor mij opstaan, waaronder die van Mike Foyle en holy feck, de nieuwe Envio, die ik dus pas gister geluisterd heb. Tunage!
Die intro van CD1.. Heerlijk! 
Ik vond de intro juist een beetje lame... maar verders wel weer leuk CD'tje.. Die van vorig jaar vond ik een beetje teleurstellend, maar dit is beter.
Ben benieuwd naar het cd'tje....
Re: [MIXCD] Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (2CD)
| quote: |
CD2 1. Arksun - Arisen |
Net gister binnen, en ik moet zeggen dat ik er errrrug blij mee ben
Vooral de begintracks van beide cd's weten mij erg te boeien... Deed die van vorig jaar mij nog helemaal niks, deze zal wel ff in mn cd-speler blijven zitten
Alleen jammer dat ik nou net weer iets van een kras in de 2e cd heb zitten :S, waardoor ie lekker in Venus blijft hangen... Weer terug naar de Free 
Ik lees veel positief commentaar.. ik zal ASOT2006 eens checken straks in de trein.
Hmmmz...weet het nog niet hoor... eerst luisteren danarna ga-ik dus pas afzeiken of ophemelen 
staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar! 
| quote: |
| Originally posted by Rubenderonde staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar! |
| quote: |
| Originally posted by Rubenderonde staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar! |
Of alleen een cd kopen omdat je maten erop staan.
Als ik dat principe aanhing...

| quote: |
| Originally posted by AirPole Of alleen een cd kopen omdat je maten erop staan. Als ik dat principe aanhing... |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Dat je hem moet kopen dan.. krijg je hem niet eens? Fijne vrienden (Y) |
Na lang een antipatie tegen Armin te hebben gehad moet ik nu bekennen dat CD1 wel brilliant is eigenlijk, CD2 is ook wel ok, maar flowt niet zo lekker weg als CD1 dat doet.
| quote: |
| Originally posted by DjRV Sja indeed. Vind 50th cent een aardige dude hoor, mag altijd ff blowtje roken hier, maar moet niet gaan verwachten dat ik zijn cd koop! |
Lekker cd'tje hoor 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Lekker cd'tje hoor |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.