TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden jullie van de server-update

Posted by Blik on Jan-31-2002 14:23:

Thumbs up Wat vinden jullie van de server-update

ik weet dat het nog iets te vroeg is om te zeggen want het is nog geen avond, dat is de tijd wanneer het hier het drukst is. Maar voorlopig lijkt het forum weer zo snel als hoe het vroeger was, ook wat nieuwe dingetjes zoals een online tekentje onder de posts zodat je kunt zien of die persoon online is of niet.

Nu maar hopen dat die server savonds ook snel is

Posted by kolkiewolkie on Jan-31-2002 14:41:

Ik vindt het wel ok (sneller dan dat ik um ooit gekend heb!!!).. vanavond zal het wel weer de gebruikelijke traagheid wezen, maar dat komt dan door mijn modempie

ook kewl dat je nou weer kunt zien wie wanneer jarig is (we moeten alleen wel voorkomen dat wel elke week 2 felicitatiethreads krijgen...)

wat je er nou mee moet dat je kunt zien of iemand online is ofnie weet ik eigenlijk niet.....

kee, mzzl

greetz kolkiewolkie

Posted by eXos on Jan-31-2002 14:43:

Ik merk het nu wel, maar hopelijk is het s'avonds net zo snel.

En al die nieuwe feature's vink altijd wel lache, dus die zijn altijd welkom

Posted by New Wave on Jan-31-2002 15:09:

Gaat inderdaad nu een stukkie sneller, hopen op vanavond of we minder lang 30 seconde motten blijven wachten, zou wel topppie zijn.

Massol!

Posted by -=WVG=- on Jan-31-2002 15:29:

Ja ik ben tevreden (tot nu toe)...

Weet je wat ik het vetst vind? Bij de namen van personen die online zijn staan de mods dik gedrukt, en ik dus ook Woehoe das echt genieten, lijkt het net of ik belangrijk ben joh!

Posted by Yarnie on Jan-31-2002 15:38:

tot nu merk k wel dat t ietsie sneller gaat ja...maar ja zo als je al zegt kan je 's avonds pas echt een goed oordeel geven......laten we hopen dat ie idd sneller is

greetz,

yarnie

Posted by TimeportE on Jan-31-2002 15:40:

ik had al wat gemerkt ja want de hotmail verwijslinks werkten niet meer, eff wachten tot vanavond om eff te kijken of hij nu weer snel is!!

Posted by Flippe on Jan-31-2002 16:54:

hij is nu idd sneller dan eerst, hopen dat dat 's avonds ook zo blijft

Posted by Flipper01 on Jan-31-2002 17:06:

Thumbs up

Wat ik tot nu toe zie is helemaal oke!!
Een paar nieuwe features maken zijn wel cool, de snelheid is nu lekker, ik ben benieuwd hoe ie in de avonduren gaat reageren!!

Posted by John on Jan-31-2002 17:51:

et valt me nu eigenlijk pas op dattie echt sneller is beter hoor
meestal was ik toch degene die et traagst was..doe teveel tegelijk heh:P

Posted by Gurian on Jan-31-2002 19:35:

Het is nu half negen en hijs een stuk sneller dan normaal.
Das egt wel relaxt.
Hopen dat dit voorlopig zo blijft dan kan ik tenminste
meerdere dingen tegelijk doen

Posted by LightForce on Jan-31-2002 19:38:

Hmm de server is inderdaad stuk beter, qua snelheid kan ik niks zeggen want ben overgeleverd aan casema Maar qua bereikbaarheid is het wel stukken beter. Normaal kreeg ik nu de melding dat het forum voor beetje te druk was en dat ik het later nog eens moet proberen. Dus dat is al een hele verbetering!!

gegroet!

Posted by moogwai on Jan-31-2002 22:42:

Ik heb nu nog niet van die kut meldingen gehad... server to busy etc.
En het forum is nu wel snel zo te zien (tenmiste voor ISDN)...

En het editten gaat ook goed

Posted by Dj Lex on Feb-01-2002 14:45:

Ja super, zit nu 's middags (voor de mensen die niet wete waar de tijd staat ) en ik moet zeggen dat het razendsnel is. Een hele verbetering

Posted by TranceFool on Feb-01-2002 19:28:

es ist ganz schnell

Posted by M_Peror on Feb-01-2002 19:40:

/me agrees
Deze speed is een hele verbetering... prettig bladeren zo... ook in de avonduren.

Posted by Partyhardy! on Feb-01-2002 22:19:

Thumbs up

ik vind het echt super! ik had er de laatste tijd best de balen in wanneer ik weer niet op het forum kon (had ik echt vaak last van) en daardoor werd er door veel mensen ook minder gepost volgens mij dus nu kunnen we met zijn alle weer van harte posten!!
Echt super chill dit en die nieuwe features zijn ook top!
thx Swamper!

Posted by serialkillah on Feb-01-2002 23:36:

Ja, de snelheid is nu echt bruut kun je ten minste rustig ff alles doorbladeren zender constant van irritant schermen te krijgen dat er teveel connecties zijn