TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ID&T
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by FredNova on Apr-07-2006 09:21:

quote:
Originally posted by Xilver
wat nou?

Wel hier zitten toch sommige klein kinderen tussen he.

Je zou de volledige line-up eens moeten zien (volgende week zal die wel online komen).
Het staat vol met grote namen, de toppers uit elk genre zullen er staan. Kosten noch moeite zijn gespaard. Hier werken meer dan 10 mensen dag en nacht aan (sommigen zelfs gratis )
En denk je dat 'men' dan tevreden is? nog niet hoor

en uiteindelijk gaan ni ze want het is
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel een stomme dresscode
ofwel mogen ze ni van mammie
ofwel hebben ze examens
soit, altijd een excuus en nooit tevreden

PAS OP: dit is algemeen (en op alle forums zo) en ik val hier niemand persoonlijk mee aan he

maar eens TL2006 voorbij is zal het moeilijk zijn nog eengrotere line-up op te stellen...

m.a.w.: HET ZAL NOOIT MEER GOED ZIJN

peace n love xxx \o/

Posted by christina on Apr-07-2006 09:27:

quote:
Originally posted by FredNova
Wel hier zitten toch sommige klein kinderen tussen he.

Je zou de volledige line-up eens moeten zien (volgende week zal die wel online komen).
Het staat vol met grote namen, de toppers uit elk genre zullen er staan. Kosten noch moeite zijn gespaard. Hier werken meer dan 10 mensen dag en nacht aan (sommigen zelfs gratis )
En denk je dat 'men' dan tevreden is? nog niet hoor

ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel hebben ze examens

PAS OP: dit is algemeen (en op alle forums zo) en ik val hier niemand persoonlijk mee aan he

maar eens TL2006 voorbij is zal het moeilijk zijn nog eengrotere line-up op te stellen...

m.a.w.: HET ZAL NOOIT MEER GOED ZIJN

peace n love xxx \o/

eeh manneke, ni veralgemenen he van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen...

Posted by FredNova on Apr-07-2006 09:29:

quote:
Originally posted by christina
eeh manneke, ni veralgemenen he van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen...

ik zei 'sommigen'

en gelukkig is dat nog altijd een kleine minderheid

Posted by Push2005 on Apr-07-2006 09:32:

quote:
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel hebben ze examens

Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel.

Tomorrowland is totnutoe h��l goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter.

En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven...

Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit h�

Posted by DJ Sid on Apr-07-2006 09:36:

quote:
Originally posted by Synthesia
Volgende week komt de presite online en maken we tevens de volledige line up bekend. De programmatie zal er echt super uitzien, al zeggen we het zelf!

mm, kheb weer tgevoel dat die lineup weer veel te goed gaat zijn om dat voorbij te laten gaan (net zoals vorig jaar trouwens)

Posted by djcresto on Apr-07-2006 09:51:

quote:
Originally posted by Push2005
Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel.

Tleven is duur eh, niet alleen Id&t. Ga naar de cinema, ga naar een club, koop een ticket voor Rock Werchter, drink een pintje. Tis allemaal duur. De kosten voor Tenten, terreinen, veiligheid, personeel, artiesten, licht geluid zullen ongetwijfeld heel hoog zijn.
Enja welk bedrijf wil er nu geen winst maken?

Posted by Synthesia on Apr-07-2006 10:06:

K'geef Gert gelijk, kijk maar eens naar de prijzen van Global Gathering in Engeland om maar 1 voorbeeld te noemen, ok het is een 2-daags festival maar dan nog, komt uit op iets van een 90EUR per dag.

Ik vind dat we hier in Belgie eigenlijk rotverwend zijn qua prijzen in het uitgaansleven, 10EUR maximum entreegelden in discotheken (en uitzonderlijk eens 15EUR), meestal iets tussen de 5 en de 7 EUR. Dat terwijl onze discotheken qua inrichting, bereikbaarheid, faciliteiten (parking, etc.) en zo zeker niet moeten onderdoen voor veel duurdere discotheken in het buitenland, integendeel zelfs!

Posted by Soley84 on Apr-07-2006 10:17:

quote:
Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur

Tomorrowland is totnutoe h��l goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter.

En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven...

Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit h�

1. Kwaliteit kost nu ��nmaal geld. Als zo'n kwalitatief festival al duur is, waarom begint ge dan ni es over die 5 � die op gewoon fuiven worden gevraagd???

2. Algemene mentaliteit van ID&T???? Da's de algemene mentaliteit van de Nederlandse partyfreaks, en die is nog net een beetje gezelliger als die van hier. Als hun da lukt om een massa-event te laten uitverkopen zonder dat er al een line-up bekend is, zegt toch meer dan genoeg over de andere edities? De meeste bezoekers zijn personen die ieder jaar terugkeren

3. Ni teveel overdrijven h�, ok was lang wachten aan den inkom en om bonnen te krijgen. Verder waren er nog technische probleemkes in't begin aan de Blackholetent. Ma voor de rest, prachtige aankleding, geweldige sfeer, perfecte locatie, kortom: dikke pluim voor ID&T!!! buiten die 3 kleinigheden was het gewoon 1 geweldig feest!!!

4. Ondanks dat..... ---> we hebben ne nieuwe Jezus Christus !!!

Posted by FredNova on Apr-07-2006 10:21:

quote:

je hebt geen idee wat dat domein kost, geen idee hoeveel geld er aan djs gegeven wordt, geen idee wat de tenten kosten, geen idee wat het licht en geluid kost... dus hoe kan je iets weten over winst?
ik kan u vertellen dat er helemaal geen grote winst gemaakt wordt
trouwens het geld uit vorige events wordt in de nieuwe geinvesteerd, anders kan je niets opbouwen

vraag + aanbod => prijs

tomorrowland was de eerste keer bij ons, in NL zijn ze er al jaren mee bezig, normaal dat het hier nog niet 100% vlot loopt
ben je al op mysteryland of dance valley geweest? dat is ook niet zo sinds de eerste editie hoor

stel u eens een wereld voor zonder id&t... we zouden nogal op onze kin mogen kloppen

Posted by Push2005 on Apr-07-2006 10:49:

quote:
je hebt geen idee wat dat domein kost, geen idee hoeveel geld er aan djs gegeven wordt, geen idee wat de tenten kosten, geen idee wat het licht en geluid kost... dus hoe kan je iets weten over winst?
ik kan u vertellen dat er helemaal geen grote winst gemaakt wordt
trouwens het geld uit vorige events wordt in de nieuwe geinvesteerd, anders kan je niets opbouwen

Als ik aan trance energy bvb zie dat de elektriciteitsrekening 30.000 euro bedraagt; da is amper een euro per persoon, dan houden ze daar wel veel aan over. Alle dj's samen kosten natuurlijk meer dan 30.000 euro... Maar al die factoren samengerekend (dj's, electriciteit, security, zaal, reinigingskosten) dan kom je nog niet eens aan de volle 40 euro. Plus ze worden enorm gesponsord... Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...

Nuja, het is een bedrijf; winst maken is uiteraard toegelaten; maar je moet bij mij niet afkomen dat ze amper iets overhouden...

En neem nu Sensation Belgi�; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren; en er komen slechts 6 dj's ofzo. Ge moet me absoluut nie vertellen dat Sensation White niet ��n grote geldmolen is voor henzelf.
Tomorrowland is w�l kostelijker

Posted by MikeVee on Apr-07-2006 10:54:

quote:
Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...

ja, maar die winst moet dienen om de verliezen van hun andere projecten te financieren.

Posted by pooley on Apr-07-2006 10:54:

Welcome to TA.

En Push, gij moet u eerste stapkes in de re�le wereld nog zetten precies.
Ge hebt geen idee hoeveel het kost, dus stopt erover.

Posted by Push2005 on Apr-07-2006 10:57:

Ach komaan; en die feesten das dan nog maar ��n aspect van ID&T; dance-tunes.com is ook een grote geldmachine voor henzelf !

Maar goed; kzalt wel al stoppen... Maar please, kom bij mij niet af dat ze het doen voor de partypeople en met moeite rondkomen

Posted by Push2005 on Apr-07-2006 11:06:

quote:
En neem nu Sensation Belgi�; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren

Kwou er nog efkes bijzeggen dat het sportpaleis zelfs ZO goedkoop is dat illusion erin slaagt Ti�sto en Ronald Van Gelderen en nog een paar jumpdj's aan te bieden voor maar 20 euro. Je zit wel op mekaar gekrampt; maar bij Sensation White vorig jaar was het maar een klein beke meer doenbaar... + De lichtshow was 100.000 maal beter dan die van Sensation White !

ID&T zijn geldwolven

Posted by Bertn on Apr-07-2006 11:09:

quote:
Originally posted by pooley

Ge hebt geen idee hoeveel het kost, dus stopt erover.

doe is ni belachelijk kerel

kijk naar de line-up van Sensation, en naar de Line-up van I love techno: Sensation kost bijna dubbel zo veel als i love techno, terwijl de namen op I love techno dubbel zo groot zijn, en er 5 keer meer dj's komen! en ze moeten daar dan nog in elke aparte zaal verlichting zetten, en bars waar mensen kunnen drinken halen, enzovoort... hoe komt het dan dat I love techno zoveel goedkoper is dan Sensation, terwijl ze bv Darren Emerson niet eens als headliner op hun affiche zetten? Neenee, ID&t, dat zijn een bende geldzakken

Posted by djcresto on Apr-07-2006 11:11:

quote:
Als ik aan trance energy bvb zie dat de elektriciteitsrekening 30.000 euro bedraagt; da is amper een euro per persoon, dan houden ze daar wel veel aan over. Alle dj's samen kosten natuurlijk meer dan 30.000 euro... Maar al die factoren samengerekend (dj's, electriciteit, security, zaal, reinigingskosten) dan kom je nog niet eens aan de volle 40 euro. Plus ze worden enorm gesponsord... Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...

Nuja, het is een bedrijf; winst maken is uiteraard toegelaten; maar je moet bij mij niet afkomen dat ze amper iets overhouden...

En neem nu Sensation Belgi�; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren; en er komen slechts 6 dj's ofzo. Ge moet me absoluut nie vertellen dat Sensation White niet ��n grote geldmolen is voor henzelf.
Tomorrowland is w�l kostelijker

^ik denk dat Fred hier wel meer over zal weten dan jij. Kvermoed ook niet dat het zijn bedoeling is om ons iets voor te liegen.

Posted by Bertn on Apr-07-2006 11:11:

nog iets: Antwerp is burning had IMO minstens even grote namen, had ook een mooie lichtshow EN had boven nog eens 2 zalen extra, en dat allemaal voor 27euro? Hoe verklaar je dan dit gigantische prijsverschil?

Posted by Soley84 on Apr-07-2006 11:13:

Omdat er op I Love Techno ook dubbel zo veel bezoekers komen???

Posted by djcresto on Apr-07-2006 11:13:

quote:
Kwou er nog efkes bijzeggen dat het sportpaleis zelfs ZO goedkoop is dat illusion erin slaagt Ti�sto en Ronald Van Gelderen en nog een paar jumpdj's aan te bieden voor maar 20 euro. Je zit wel op mekaar gekrampt; maar bij Sensation White vorig jaar was het maar een klein beke meer doenbaar... + De lichtshow was 100.000 maal beter dan die van Sensation White !

Illusion spaart heel veel geld uit omdat dezelfde installatie gebruikt wordt zowel op vrijdag als op zaterdag (voor studio 54) dacht ik.

Posted by Push2005 on Apr-07-2006 11:13:

quote:
Originally posted by djcresto
^ik denk dat Fred hier wel meer over zal weten dan jij. Kvermoed ook niet dat het zijn bedoeling is om ons iets voor te liegen.

Hij werkt voor ID&T dus kan da al gekleurder zijn; en ten tweede doe de vergelijking met I Love Techno, AIB en Illusion en je kan alleen maar vaststellen dat ze op geld uit zijn

Posted by djcresto on Apr-07-2006 11:13:

De eerste Beta Party kostte 25 euro trouwens. En al onze dj's waren gratis en onze installatie hebben we tegen een scherpe prijs verkregen.

Posted by djcresto on Apr-07-2006 11:17:

quote:
Hij werkt voor ID&T dus kan da al gekleurder zijn; en ten tweede doe de vergelijking met I Love Techno, AIB en Illusion en je kan alleen maar vaststellen dat ze op geld uit zijn

1) Een bedrijf bestaat nu eenmaal om winst te maken. En het ene bedrijf zal al meer winst willen maken dan het andere. Deal with it!
2) Gezien je naar tommorowland gaat en naar trance energy bent geweest geef je alleen maar aan hen toe. Als je er zoveel kritiek op hebt blijf je toch gewoon thuis? Je kan de sets van alle dj's wel ergens gratis downloaden.
3) Wees er maar zeker van dat I Love Techno, Aib en Illusion ook op winst uitzijn. Niets voor niets...

Posted by Bertn on Apr-07-2006 11:17:

quote:
Originally posted by Soley84
Omdat er op I Love Techno ook dubbel zo veel bezoekers komen???

er staan wel 5 keer zoveel dj's en namen als richie hawtin, dave clarke, sven vath EN carl cox op 1 avond vragen, dat kost een pak meer dan de sensation namen hoor

Posted by Soley84 on Apr-07-2006 11:18:

Dunno

Ge kunt allemaal zien dat de kwaliteit van de massa-events telkens beter wordt, en betere kwaliteit kost meer geld. Ja dan is't wiedes dat de prijzen ook omhoog gaan h�.

Hoe is ILT aangekleed en wat is er rond Sensation enz allemaal extra...

Dan vind ik dat er voor sensation net beetje meer inspanning is gebeurd. Dit komt ook de sfeer en 't speciale gevoel ten goede.
Dan mag het voor mij gerust wa meer geld kosten.

Posted by Push2005 on Apr-07-2006 11:22:

quote:
Originally posted by djcresto
2) Gezien je naar tommorowland gaat en naar trance energy bent geweest geef je alleen maar aan hen toe. Als je er zoveel kritiek op hebt blijf je toch gewoon thuis? Je kan de sets van alle dj's wel ergens gratis downloaden.

op zo'n belachelijke post kan ik niet eens een serieus antwoord geven

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »