TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ID&T
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver wat nou? |
)
| Originally posted by FredNova Wel hier zitten toch sommige klein kinderen tussen he. Je zou de volledige line-up eens moeten zien (volgende week zal die wel online komen). Het staat vol met grote namen, de toppers uit elk genre zullen er staan. Kosten noch moeite zijn gespaard. Hier werken meer dan 10 mensen dag en nacht aan (sommigen zelfs gratis )En denk je dat 'men' dan tevreden is? nog niet hoor en uiteindelijk gaan ni ze want het is ofwel te duur ofwel te ver ofwel een stomme dresscode ofwel mogen ze ni van mammie ofwel hebben ze examens soit, altijd een excuus en nooit tevreden PAS OP: dit is algemeen (en op alle forums zo) en ik val hier niemand persoonlijk mee aan he maar eens TL2006 voorbij is zal het moeilijk zijn nog eengrotere line-up op te stellen... m.a.w.: HET ZAL NOOIT MEER GOED ZIJN peace n love xxx \o/ |
van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen...
| Originally posted by christina eeh manneke, ni veralgemenen he van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen... |
| Originally posted by FredNova en uiteindelijk gaan ni ze want het is ofwel te duur ofwel te ver ofwel een stomme dresscode ofwel mogen ze ni van mammie ofwel hebben ze examens soit, altijd een excuus en nooit tevreden |
| Originally posted by Synthesia Volgende week komt de presite online en maken we tevens de volledige line up bekend. De programmatie zal er echt super uitzien, al zeggen we het zelf! |
(net zoals vorig jaar trouwens)
| Originally posted by Push2005 Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel. |
K'geef Gert gelijk, kijk maar eens naar de prijzen van Global Gathering in Engeland om maar 1 voorbeeld te noemen, ok het is een 2-daags festival maar dan nog, komt uit op iets van een 90EUR per dag.
Ik vind dat we hier in Belgie eigenlijk rotverwend zijn qua prijzen in het uitgaansleven, 10EUR maximum entreegelden in discotheken (en uitzonderlijk eens 15EUR), meestal iets tussen de 5 en de 7 EUR. Dat terwijl onze discotheken qua inrichting, bereikbaarheid, faciliteiten (parking, etc.) en zo zeker niet moeten onderdoen voor veel duurdere discotheken in het buitenland, integendeel zelfs!
| Originally posted by Push2005 Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur Tomorrowland is totnutoe h��l goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter. En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven... Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit h� |
| Originally posted by Push2005 Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel. Tomorrowland is totnutoe h��l goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter. En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven... Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit h� |

| Originally posted by FredNova je hebt geen idee wat dat domein kost, geen idee hoeveel geld er aan djs gegeven wordt, geen idee wat de tenten kosten, geen idee wat het licht en geluid kost... dus hoe kan je iets weten over winst? ik kan u vertellen dat er helemaal geen grote winst gemaakt wordt trouwens het geld uit vorige events wordt in de nieuwe geinvesteerd, anders kan je niets opbouwen |
| Originally posted by Push2005 Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken... |
Welcome to TA.
En Push, gij moet u eerste stapkes in de re�le wereld nog zetten precies.
Ge hebt geen idee hoeveel het kost, dus stopt erover.
Ach komaan; en die feesten das dan nog maar ��n aspect van ID&T; dance-tunes.com is ook een grote geldmachine voor henzelf !
Maar goed; kzalt wel al stoppen... Maar please, kom bij mij niet af dat ze het doen voor de partypeople en met moeite rondkomen 
| Originally posted by Push2005 En neem nu Sensation Belgi�; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren |
| Originally posted by pooley Ge hebt geen idee hoeveel het kost, dus stopt erover. |
| Originally posted by Push2005 Als ik aan trance energy bvb zie dat de elektriciteitsrekening 30.000 euro bedraagt; da is amper een euro per persoon, dan houden ze daar wel veel aan over. Alle dj's samen kosten natuurlijk meer dan 30.000 euro... Maar al die factoren samengerekend (dj's, electriciteit, security, zaal, reinigingskosten) dan kom je nog niet eens aan de volle 40 euro. Plus ze worden enorm gesponsord... Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken... Nuja, het is een bedrijf; winst maken is uiteraard toegelaten; maar je moet bij mij niet afkomen dat ze amper iets overhouden... En neem nu Sensation Belgi�; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren; en er komen slechts 6 dj's ofzo. Ge moet me absoluut nie vertellen dat Sensation White niet ��n grote geldmolen is voor henzelf. Tomorrowland is w�l kostelijker |
nog iets: Antwerp is burning had IMO minstens even grote namen, had ook een mooie lichtshow EN had boven nog eens 2 zalen extra, en dat allemaal voor 27euro? Hoe verklaar je dan dit gigantische prijsverschil?
Omdat er op I Love Techno ook dubbel zo veel bezoekers komen???
| Originally posted by Push2005 Kwou er nog efkes bijzeggen dat het sportpaleis zelfs ZO goedkoop is dat illusion erin slaagt Ti�sto en Ronald Van Gelderen en nog een paar jumpdj's aan te bieden voor maar 20 euro. Je zit wel op mekaar gekrampt; maar bij Sensation White vorig jaar was het maar een klein beke meer doenbaar... + De lichtshow was 100.000 maal beter dan die van Sensation White ! |
| Originally posted by djcresto ^ik denk dat Fred hier wel meer over zal weten dan jij. Kvermoed ook niet dat het zijn bedoeling is om ons iets voor te liegen. |
De eerste Beta Party kostte 25 euro trouwens. En al onze dj's waren gratis en onze installatie hebben we tegen een scherpe prijs verkregen.
| Originally posted by Push2005 Hij werkt voor ID&T dus kan da al gekleurder zijn; en ten tweede doe de vergelijking met I Love Techno, AIB en Illusion en je kan alleen maar vaststellen dat ze op geld uit zijn |
| Originally posted by Soley84 Omdat er op I Love Techno ook dubbel zo veel bezoekers komen??? |
en namen als richie hawtin, dave clarke, sven vath EN carl cox op 1 avond vragen, dat kost een pak meer dan de sensation namen hoor
Ge kunt allemaal zien dat de kwaliteit van de massa-events telkens beter wordt, en betere kwaliteit kost meer geld. Ja dan is't wiedes dat de prijzen ook omhoog gaan h�.
Hoe is ILT aangekleed en wat is er rond Sensation enz allemaal extra...
Dan vind ik dat er voor sensation net beetje meer inspanning is gebeurd. Dit komt ook de sfeer en 't speciale gevoel ten goede.
Dan mag het voor mij gerust wa meer geld kosten.
| Originally posted by djcresto 2) Gezien je naar tommorowland gaat en naar trance energy bent geweest geef je alleen maar aan hen toe. Als je er zoveel kritiek op hebt blijf je toch gewoon thuis? Je kan de sets van alle dj's wel ergens gratis downloaden. |