TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
Pages (3): [1] 2 3 »
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006
Speciaal voor jullie hebben we nog eens een anthem gemaakt 
Het is 'sophisticated trance' geworden 
Kindred Spirits - Englobe
Als je een standaard-uplifting versie wilt moet je maar eens gaan zagen bij Wim (Icone) of zo 
Enjoy !
Kvind het een beetje Mcproggy eerlijk gezegd 
Wel een leuk melodietje; ik denk dat Wim er wel vette synths van zou kunnen maken ... De plaat heeft alleszinds weeral potentieel 
Lekker nummer, lekker zomers, spreekt mij wel aan, good work! Er zit wel wat gekraak in het nummer.
das iets om aan Markus Schulz te geven 
ubbergeil zegt 't ventje des huizes 
So far so good 
Eens beluisterd, staat mij wel aan! 
Echt Beta 
| quote: |
| Originally posted by mrcanon Er zit wel wat gekraak in het nummer. |
Ik heb nu al verschillende keren geluisterd en nog geen gekraak gehoord hoor. 
>> Misschien ligt het aan uwe pc of zo.
Idd, lag aan mijn pc, volume stond verkeerd geregeld.
leuk leuk 
maar belletjes instrument stoort me wel ... staat overigens ook te hard ...
ma kzou er nog een oscillatortje aan toevoegen met een andere sound ... nu klinkt het nogal plastic
en ik mis een bass ... ik hoor er gewoon nauwelijks eentje ... (en nee ik ben niet doof
)
al�, greetz
et producen loopt wel vlotjes bij jullie precies 
keep goin'
Oooh, me likes 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X en ik mis een bass ... ik hoor er gewoon nauwelijks eentje ... (en nee ik ben niet doof ) |
) en de belgeluiden.
is inderdaad ni slecht. kan ni ieder land zen anthem maken en zo ne internationale contest uit de grond stampen. kunne da mss plannen den avond van eurosong 
ja best wel goe, de bellekes doen mij denken aan filterheadz - yimanja
, de 'zang' mag er ook wel wa harder doorkome en meer
Lol Anthony, eigenlijk geen slecht idee 
Ik zal het mss es voorstellen op het amateur producer forum..
Praktisch gezien wordt het wsch wel moeilijk dan, met al die subfora voor de VS bv. Nu ja, mss komen er goeie idee�n uit de bus.
Enige voorstellen voor remixers btw? Wim is de vaste remixer natuurlijk, maar we kunnen hem niet blijven lastigvallen 
Tiesto? 
Klinkt nice ![]()
Moest ook ff denken aan Yimanya, Whiteroom en het spelleke Dynomite(dat laatste, dunno der is geluidje op 55sec dat ook in da spelleke voorkomt, ni spottend bedoeld however)
Kunnen jullie ni ondertussen al een cd'ke samenstellen
en de opbrengst van de verkoop gaat integraal naar de Beta party
.
| Originally posted by TOR Enige voorstellen voor remixers btw? Wim is de vaste remixer natuurlijk, maar we kunnen hem niet blijven lastigvallen |
Al zou dat natuurlijk niet de allure hebben van een Icone remix..
I like it guys!! prachtig nummertje en het lijkt idd wat op yimanya... maar dit is beter
Keep up the good work!
(btw pumaz werkte die versie van reason nu?
)
| Originally posted by DeSpErAtOs-X en ik mis een bass ... ik hoor er gewoon nauwelijks eentje ... |
| Originally posted by MikeVee Een bass die moe je nie horen ... die moet je voelen |
| Originally posted by Vishnu allure |

sorry maar dees vind ik echt 2 keer niks, zo een echt typisch pingel pangel mcproggertje.Enkel panfluit doorheen het nr is ok, maar je Enter the multiverse EP was zo ongelofelijk veel volwassener (buiten get it on dan, heb ik het ook niet echt voor)
Is er trouwens nog ergens een link voor Mistress in Bangkok, heb nooit een volledig versie daar van gehad