TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Dimension reclame


Posted by Flipper01 on Feb-01-2002 21:17:

Unhappy Dutch Dimension reclame

Ik zag net de reclame van Dutch Dimension voorbij komen, maar nou wil ik heel graag weten hoe het op een na laatste numemr heet wat voorbij komt.. Het is echt een superbekend nummer, maar ik kan er dus maar niet opkomen Ik heb hem ook heel waarschijnlijk ergens op een cd staan, maar kan er nu dus maar niet opkomen


Posted by Apoptosis on Feb-01-2002 21:22:

k heb die reclame ook gezien, gisteren of zow. k heb helaas niet het antwoord op je vraag, want k kan t me niet meer herinneren, sorry .

Wat ik wel belachelijk vind is dat die reclame nog wordt uitgezonden terwijl t ALLANG is uitverkocht ! Beetje jammer en erg misleidend!

ltr


Posted by Henkie_henk on Feb-01-2002 22:06:

quote:
Originally posted by Apoptosis

Wat ik wel belachelijk vind is dat die reclame nog wordt uitgezonden terwijl t ALLANG is uitverkocht ! Beetje jammer en erg misleidend!



whehe juist leuk

Enne ik zal ff voor je oplette.. reclame komt zekers alleen op tmf??


Posted by tango on Feb-02-2002 16:02:

Als ik het goed herrinner is dat laatste nummer in die reclame:

DJ Tiesto - Lethal Industry

grtz,
TNG


Posted by TranceFool on Feb-02-2002 16:49:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Enne ik zal ff voor je oplette.. reclame komt zekers alleen op tmf??

dit is iets voor de vaste kijkers, de echte die-hards, die gasten die zeg maar ok 's ochtends al in die tmf-chat zitten weetjewel??


Posted by Muppet on Feb-02-2002 17:11:

quote:
Originally posted by tango
Als ik het goed herrinner is dat laatste nummer in die reclame:

DJ Tiesto - Lethal Industry

grtz,
TNG


Klopt, is lethal industry

Greetz Muppet


Posted by tijs08 on Feb-02-2002 17:52:

Re: Dutch Dimension reclame

quote:
Originally posted by Flipper01
ik heel graag weten hoe het op een na laatste nummer heet wat voorbij komt..


wel goed lezen he mensen


Posted by Flipper01 on Feb-02-2002 19:15:

Thumbs up THNX a lot!

Yooo,
Het was idd Lethal industry!!
Ik weet niet welk nummer er als laatste was, misschien heb ik me ook wel vergist.
Echt heel irri als je de hele dag rondloopt met dat nummer in je kop maar niet weet hoe t heet of waar je t van kent..nu weet ik het dus!
Ook een beetje jammer dat ze die reclame uit gaan zenden als t al dik uitverkocht is..
Voor degenen die naar DD gaan, veel plezier!!! maar dat zal wel lukken


Posted by biba on Feb-05-2002 08:39:

Hello! Nummertje

Het zal wel een nummertje van Shakira zijn Flipper!!!

Greetz Biba!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.