TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fett med ny funktion...

Posted by fruktsoppa on Feb-02-2002 00:23:

King fett med ny funktion...

m�rkte precis att det st�r under meddelandet om anv�ndaren �r online eller inte..
m�krte det nyss.. kloockan ��r 1.30 snart o jag h�lle rp� m�blera o st�da mitt rum. kul.

Posted by reveal on Feb-02-2002 01:48:

jsjp ( = jass� s� j�vla pass ) det har framkommit i en tidigare tr�d, men det g�r ju inget

om en brud ska till austrailien i 1 �r, �r det l�nt att ragga? har typ 1 tillf�lle p� mig (n�sta fredag) sen drar hon p� l�rdag

Posted by Aendy on Feb-02-2002 11:38:

Hmm. En fr�ga. Min sig. har som s�kert m�nga sett inte fungerat p� snorl�nge mest pga att man inte kan l�nka till passagens hemsida. �r det m�jligen s� att n�n har lite plats att avvara till mig s� att jag kan sl�nga upp min sig. s� att den kanske kan synas ist�llet f�r ett s�nt fult kryss?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-02-2002 11:54:

quote:
Originally posted by reveal
om en brud ska till austrailien i 1 �r, �r det l�nt att ragga? har typ 1 tillf�lle p� mig (n�sta fredag) sen drar hon p� l�rdag
Har du k�nslor s� kan ju saken bara g�ra det v�rre. Annrs s� e de bra at k�ra g�rnet s�gerjag. Hon m�ste ju n�t fint minne s� att hon har n�t � komma tillbaks till.
K�r s� de ryker...

Posted by reveal on Feb-02-2002 15:10:

quote:
Originally posted by Aendy
Hmm. En fr�ga. Min sig. har som s�kert m�nga sett inte fungerat p� snorl�nge mest pga att man inte kan l�nka till passagens hemsida. �r det m�jligen s� att n�n har lite plats att avvara till mig s� att jag kan sl�nga upp min sig. s� att den kanske kan synas ist�llet f�r ett s�nt fult kryss?

jag har, bara s�g till s� fixar vi det