TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- M.I.K.E. album launch party in...!
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
M.I.K.E. album launch party in...!
From a good source ;-) www.mike.be
Mike will presents his upcoming artist album in his native Belgium first!
M.I.K.E. & friends presents "The Perfect Blend" Tour incl. guest appearances.
More info soon.
leuk... examens :|
Als er nog leuke dj's komen dan wil ik nog wel eens een trance-feestje doen. Mijn examens zijn dan toch al lekker gedaan
Super initiatief
! De datum daarentegen 
Ik snap die data eigenlijk zo goed niet. Hun doelpubliek bestaat toch voor het grootste deel uit studenten en dan plannen ze dat middenin de examens...
In Nederland kunnen ze dat doen, want daar valt het anders ... Maar voor Belgi� had ik toch iets anders verwacht hoor 
Misschien hebben ze hier geen rekening mee gehouden en kan het nog veranderd worden ?
Examens 
Zelfde dag al Armada Night Ibiza Kick Off in Amsterdam 
Hey all, Mike does understand your concerns, but the album comes out 29 of may international, so he couldn't shedule it later like in july or august.
Initially there was no such event planned, but Mike wanted to do this for his fans and friends.
And it's for free!! come on...come out and support our Belgium pride!
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Hun doelpubliek bestaat toch voor het grootste deel uit studenten |
Sinds wanneer spitst EDM zich toe op een specifiek doelpubliek?
| Originally posted by Push2005 Ik snap die data eigenlijk zo goed niet. Hun doelpubliek bestaat toch voor het grootste deel uit studenten en dan plannen ze dat middenin de examens... |
^^ Ik zie de mike toch oek ni direct in e rusthuis optreden 
| Originally posted by TheOnE And it's for free!! come on...come out and support our Belgium pride! |
Ik denk dat ik het ook niet ga kunnen laten 
| Originally posted by Aur�lie Ik denk dat ik het ook niet ga kunnen laten |
Pff examens, dikke shit 
vertrek de dag erna op reis, zal deze dus moeten skippen vrees ik
Weeee 
En de dag dervoor Tiesto's ISOS 5 release party in Amsterdam 
ik heb al mijn examens in januari al gehad
dus wss wel aanwezig
| Originally posted by Push2005 Ik snap die data eigenlijk zo goed niet. Hun doelpubliek bestaat toch voor het grootste deel uit studenten en dan plannen ze dat middenin de examens... In Nederland kunnen ze dat doen, want daar valt het anders ... Maar voor Belgi� had ik toch iets anders verwacht hoor |
push bedoelt wschl: veel van die events trekken normaal gezien jonge mensen aan. veel jonge mensen hebben op dat moment examens...
| Originally posted by Bertn push bedoelt wschl: veel van die events trekken normaal gezien jonge mensen aan. veel jonge mensen hebben op dat moment examens... |
| Originally posted by TOR Dat hadden we wel uit zijn post afgeleid hoor, lol. De vraag rijst gewoon waarop hij zich baseert om tot die conclusie te komen. |
Fred Baker komt ook een setje spelen 
Mooi