TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by blighty on Feb-02-2002 05:49:

Talking Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?

Hi all,

Wie heeft nog meer zoals ik een "fijn" baantje (ach het levert wel geld op) op zaterdag, ben best wel benieuwd

Greetz,
Blighty

Posted by serialkillah on Feb-02-2002 09:03:

Normaal gesproken wel maar vandaag heb ik een dagje vrij

/me gaat met z'n homies naar Oberhausen

Posted by Dj Lex on Feb-02-2002 10:15:

Hehe ik werk niet. Me ouders sponsoren me

Posted by Blik on Feb-02-2002 12:48:

och, ik was al om 6:30 uit m'n bed.....moest ook lekker werken tot 12 uur

vanavond lekker feest vieren, 2 vrienden van mij zijn jarig (2 en 3 februari)

Posted by M5 on Feb-02-2002 13:37:

yups! ook ik moest er vroeg uit...

heb gewerkt van 730 tot 1215.....goed te doen...radiootje aan

Posted by TranceFool on Feb-02-2002 13:52:

Jep me 2, sta zaterdag altijd 5:30 uur op, werk bij een rozenkwekerij

Posted by New Wave on Feb-02-2002 13:56:

POSTBODE POWURRRRRRRRRRR

jaja, ik moest om 5:30 al me nest uit......6:30 bij de post......beetje tot 13:30 gelopen......IN DE ZON WOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII, wat was het prachtig weer om post te bestellen......iedereen was van de straat en zat voor die kut TV.....alle vrouwen waren maximuts aan het kijken.......alle heren waren hun auto aan het wassen in de zon........van mier moge het zo blieven.

Latol

Posted by Gekhous on Feb-02-2002 14:05:

Exclamation

ik had moeten werken, maar ben ziek, dus een jammer maar helaasje

Posted by Opti on Feb-02-2002 14:48:

ik werk van 11-16, vandaag mocht ik lekker om 15 uur al weg, kreeg dat uurtje wel uitbetaald (�8 x 150% tel uit je winst).

Posted by TranceFool on Feb-02-2002 14:57:

quote:
Originally posted by Optimus
ik werk van 11-16, vandaag mocht ik lekker om 15 uur al weg, kreeg dat uurtje wel uitbetaald (�8 x 150% tel uit je winst).

8 euro per uur, das geen kattepis , wat moe je daarvoor doen??

Posted by Opti on Feb-02-2002 15:18:

quote:
Originally posted by TranceFool

8 euro per uur, das geen kattepis , wat moe je daarvoor doen??

mensen bellen

werk bij Relatiebeheer van Ben

Posted by Raymond on Feb-02-2002 15:20:

Moest net werken van 07.00 tot 13.00, dus ik was vandaag al om 10 voor 6 m'n NEST uit!!!!!!! Maar ik heb net ffe liggen rusten om me een beetje op te laden voor het feest van vanavond :P Tiesto here I come............

Posted by moogwai on Feb-02-2002 15:35:

pff... zatermorgen slaap ik altijd uit

Maar goed.. nu mijn stage is afgelopen.. moet ik ook maar eens aan de slag gaan... want goed leven is duur

quote:
Originally posted by New Wave

iedereen was van de straat en zat voor die kut TV.....alle vrouwen waren maximuts aan het kijken.......alle heren waren hun auto aan het wassen in de zon........van mier moge het zo blieven.

Latol

lol.. ik heb naar de bruiloft gekeken en de auto gewassen

Posted by New Wave on Feb-02-2002 15:51:

auto wassen + bruiloft kijken .....tering.....ACTIEF ben jij

---------------

Ghallo ik Ben Tin

whil jij thelupon kopeh?

is gheel maklijk en voldelig

Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel.

latol

Posted by HiGH_NrG on Feb-02-2002 15:58:

Hmmz ik ben op zaterdag ook de lul...werken van 8 tot 4..

w00p w00p

Posted by Opti on Feb-02-2002 16:06:

quote:
Originally posted by New Wave
Ghallo ik Ben Tin

whil jij thelupon kopeh?

is gheel maklijk en voldelig

Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel

Ghehehe, hoer!

"Een hele goedemiddag, U spreekt met *edit* van Ben Nederland, ik ben op zoek naar mevrouw/meneer ..."

"Bel ik gelegen, mevrouw/meneer ..."

"Het is namelijk zo, ik bel u naar aanleiding van een brief die ik ontvangen heb, waarin u aangeeft dat u het abonnement bij Ben wilt opzeggen. Nou bent u een goede klant bij Ben, en Ben ziet haar klanten niet graag vertrekken, en darom bel ik u, om samen met u de mogelijkheden te bekijken wat ik nog voor u kan betekenen. Zou ik om te beginnen mogen vragen waarom u het abonnement wilt opzeggen?"

Mijn standaard opening

Posted by TranceFool on Feb-02-2002 16:45:

quote:

mensen bellen

werk bij Relatiebeheer van Ben

relaxed

Posted by Flipper01 on Feb-02-2002 16:56:

POSTBODEPOWERRR

Deze postbode hoeft pas om 9:30 uur te beginnen
Het was vandaag errug rustig dus ik was al om 13:00 uur klaar! Het was heerlijk rustig op straat I-DE-AAL.
En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!! Echt heerlijk weer, zo mag het van mij de hele winter zijn!!

Posted by tijs08 on Feb-02-2002 17:00:

het klinkt natuurlijk aardig lomp, maar ik zou wel.. willen werken op Zaterdag! het probleem is alleen dat waar ik werk zaterdag altijd geen plek is, al teveel part-timers, wel jammer want ik loop niet graag 13 EURO/UUR mis!!! ach doordeweeks is het ook te doem met 10 E!! maar goed, weer een voordeel, ik BEN helemaal uitgerust voor bijvoorbeeld weer Tiestosolo!!

greetzzz

Posted by tijs08 on Feb-02-2002 17:02:

Re: POSTBODEPOWERRR

quote:
Originally posted by Flipper01

En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!!

VET!!!

doe ik ook, alleen kheb nog geen wet-suit...

Posted by basvh on Feb-02-2002 18:46:

ik ben postbode, moet van 7 tot uur of twaalf werken,

Posted by Gurian on Feb-02-2002 20:34:

Ik moest vandaag ook werken en wel van half 10 tot 17:00.
Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller (lekka hoog niveau werk)

Posted by Gekhous on Feb-02-2002 20:59:

Exclamation

quote:

"Een hele goedemiddag, U spreekt met Meneer Sjinees van Ben Nederland, ik ben op zoek naar mevrouw/meneer ...

nee, ik heb zojuist deze telefoon gejat en ben� nu op weg naar de zwarte markt om dit uiterst beroerde netwerk van een ben� ervanaf te jassen!! goedemiddag meneer Sjinees

quote:

"Het is namelijk zo, ik bel u naar aanleiding van een brief die ik ontvangen heb, waarin u aangeeft dat u het abonnement bij Ben wilt opzeggen. Nou bent u een goede klant bij Ben, en Ben ziet haar klanten niet graag vertrekken, en darom bel ik u, om samen met u de mogelijkheden te bekijken wat ik nog voor u kan betekenen. Zou ik om te beginnen mogen vragen waarom u het abonnement wilt opzeggen?"

nou... het is ben�... en dat is nader gezien toch best wel beroerd... goedemiddag meneer Sjinees

Posted by Opti on Feb-03-2002 00:21:

quote:
Originally posted by Gekhous

nee, ik heb zojuist deze telefoon gejat en ben� nu op weg naar de zwarte markt om dit uiterst beroerde netwerk van een ben� ervanaf te jassen!! goedemiddag meneer Sjinees

"Maar meneer, bent u zich ervan bewust dat u op de zwarte markt veel duurder uit bent dan het aanbod wat ik u nu ga doen?"

quote:
Originally posted by Gekhous

nou... het is ben�... en dat is nader gezien toch best wel beroerd... goedemiddag meneer Sjinees

"Maar meneer, ik merk dat u twijfelt, waar twijfelt u aan?"

Posted by Gekhous on Feb-03-2002 00:26:

Exclamation

quote:
"Maar meneer, bent u zich ervan bewust dat u op de zwarte markt veel duurder uit bent dan het aanbod wat ik u nu ga doen?"

misschien... maar ik kan dan wel bellen, en daar had ik m eigenlijk voor gejat...

quote:
"Maar meneer, ik merk dat u twijfelt, waar twijfelt u aan?"

twijfelen?? meneer Sjinees, dit heeft nix met twijfelen te maken, ik heb ONDERVONDEN dat ben� nix is!! (ikzelf trouwens niet hoor, zit al meer dan 2 jaar bij Dutchtone)

Pages (2): [1] 2 »