TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-2006] Nature Challenge Presents Tiesto - Veerhaven, Rotterdam
Pages (2): [1] 2 »
Klinkt goed! Ga zeker ff kijken (samen met pdv dan )
beetje voor de hand liggend, maar ik zou hier nog niet naartoe gaan als het gratis was!!
ik vraag me af hoeveel ze HEM hiervoor betalen.... "zijn wereldtour onderbreekt"
die hele volvo ocean race kost vele vele miljoenen. abnamro en volvo en nog een paar hebben alleen al een reclamebudget voor de v.o.r. van (gokje) 1 tot 5 mln. dit gaat om de naam tiesto... niet om kwaliteit.
Tiesto krijgt een nieuwe Volvo voor dit optreden
quote: |
Originally posted by tijs08 Klinkt goed! Ga zeker ff kijken (samen met pdv dan ![]() ![]() |
Vet, ik ben er wel bij hoor
Originally posted by eieregooie Vet, ik ben er wel bij hoor ![]() |
Originally posted by ZZandirt ikke ook, maar niet voor tostie... :-) ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan gelieg!!! "Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee." en de in isos 5 party dan? hij is die week sowieso in nederland ![]() ![]() ![]() foei!! |
Originally posted by eieregooie zou het weleens een mooie avond kunnen worden ![]() |
Dat gebeurt op een ponton op de Maas voor de Veerhaven in het kader van de Volvo Ocean Race |
Helaas kan ik hier niet naar toe, want dan ben ik bij Guus Meeuwis In Concert @ Philips Station
Originally posted by jp Tiesto krijgt een nieuwe Volvo voor dit optreden |
Originally posted by moogwai Helaas kan ik hier niet naar toe, want dan ben ik bij Guus Meeuwis In Concert @ Philips Station ![]() ![]() |
Originally posted by ZZandirt "Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee." en de in isos 5 party dan? hij is die week sowieso in nederland ![]() ![]() ![]() foei!! |
Originally posted by moogwai Helaas kan ik hier niet naar toe, want dan ben ik bij Guus Meeuwis In Concert @ Philips Station ![]() ![]() |
Originally posted by tijs08 Met je broers en zussen?? ![]() |
Avondje breezah-chickies kijken
Ik ga hier zeer zeker bij proberen te zijn, Tiesto bij de Erasmusbrug vorig jaar was ook zeer geslaagd.
Originally posted by jp ![]() ![]() |
Originally posted by ZZandirt ikke ook, maar niet voor tostie... :-) ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan gelieg!!! "Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee." en de in isos 5 party dan? hij is die week sowieso in nederland ![]() ![]() ![]() foei!! |
Originally posted by DjRV Je loopt te zeiken om te kunnen zeiken ![]() |
Originally posted by ZZandirt ik houd er niet van als de waarheid verdraaid wordt omwille van publiciteit een aandacht. dat heeft tostie niet nodig lijktm e. |
Originally posted by DjRV Het lijkt mij dat hij dat zelf ook wel weet,misschien moet je even verder denken en brengt een organisatie dit zo. Snap alleen niet waarom jij er een uur minder om zou slapen. |
Originally posted by ZZandirt ik geef slechts mijn mening. over mijn nachtrust hoef je je geen zorgen te maken,.. wat tiesto weet, en wat zijn platenmaatschappij doet, dat zijn 2 verschillende dingen. vind het gewoon slecht... tiesto doesn't need this... |
bullshit!!
Is er een terrein dan?
Die ocean race komt pas zondag dus boten zijn er niet / meer plek misschien ?