TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Live vanaf Dutch Dimension


Posted by tijs08 on Feb-02-2002 21:32:

Monkey Dancer 2 Live vanaf Dutch Dimension

jaja, ik kon het niet laten, ff in the planet internet bij de HMH posten
nu ik nog helder ben

See ya all in 2,5 hours!!!!!!!!!!!!!!

greetzzz


Posted by Biohazard on Feb-02-2002 22:13:

jaaaaa tiesto doet het goed

zit nu te luisteren


Posted by stampertje on Feb-02-2002 22:16:

wel klote dat de kwaliteit best slecht is, en die reclame is ook niet alles. maar ja het is beter dan nix
ps waar luister jij?


Posted by Apoptosis on Feb-02-2002 23:21:

AAAAAAAARRRRGGGGHHHHHH!!!

Ik hoor t ook op de radio, en nou baal k r ontzettend van dat k r niet bij ben ... Wat een vette muziek!! k zie t al helemaal voor me die vette sfeer, iedereen juichen met die handen in de lucht... Magik Journey hoor k nu.

*depressief* worden we nu

ltr


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-02-2002 23:49:

www.basicbeats.net

en dan de livestream aanklikken.....daar is Tiesto op te bewonderen op het moment.....

Succes d'r mee, hopelijk is het nu wel duidelijk,

GreetZ RubDub


Posted by Siesta on Feb-02-2002 23:52:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
www.basicbeats.net

en dan de livestream aanklikken.....daar is Tiesto op te bewonderen op het moment.....

Succes d'r mee, hopelijk is het nu wel duidelijk,

GreetZ RubDub


of gewoon je radio aan zetten,


Posted by Rudy on Feb-02-2002 23:52:

Ja sorry! Zit hier eigenlijk redelijk kansloos lam in de compu room om me universiteit! Daarom gaan de dingen allemaal wat langzamer !


INSIGMA WOOHOO

Radio aanzetten gaat een beetje moeilijk als je in UK zit..........


Posted by Siesta on Feb-03-2002 00:01:

WOEI, reclame


Posted by Yarnie on Feb-03-2002 01:41:

!woeiiiiiii....DD roelt

sta nhu ff in computer zaaaltje.......


WHAHAH

greetz

yarnie


Posted by kolkiewolkie on Feb-03-2002 01:42:

2.40 en nog geen minuut gehoord, es kijken wat de radio ervan vindt...

mmm, niet onaardig, boeit ook niet, me gaat plat

groeten kW


Posted by Little Theseus on Feb-03-2002 02:34:

!woei!!!!!!!!!!
Geweldig hier! zo te zien aan de history op deze comp heeft hier iemand al eerder gepost
Groetuhh


Posted by Ding Chavez on Feb-03-2002 16:11:

helaas had ik het te erg naar me zin, en ben ik vergeten om 7:00 nog ff te posten. Daarom maar gelijk als ik weer wakker ben
HET WAS PHAT!!! Ow ja, als ieamdn van TA die headphone gevangen heeft: h03r!

GreetZ, DC


Posted by Teal'k on Feb-03-2002 16:32:

De livesets zijn er gewoon al, hoe roelereeeeeeend!!!!!!!


Posted by eXos on Feb-03-2002 16:48:

Ik weet het allemaal niet meer...


Posted by Robvef on Feb-03-2002 17:35:

Maakt niet uit, je hebt ons nog

2 Teal'k --> waar???? (moet ze hebben)


Posted by Bouma-Bros on Feb-04-2002 19:06:

Het was me het feesje wel weer!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.