TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Live vanaf Dutch Dimension
Live vanaf Dutch Dimension
jaja, ik kon het niet laten, ff in the planet internet bij de HMH posten
nu ik nog helder ben 
See ya all in 2,5 hours!!!!!!!!!!!!!!
greetzzz
jaaaaa tiesto doet het goed
zit nu te luisteren
wel klote dat de kwaliteit best slecht is, en die reclame is ook niet alles. maar ja het is beter dan nix
ps waar luister jij?
AAAAAAAARRRRGGGGHHHHHH!!!
Ik hoor t ook op de radio, en nou baal k r ontzettend van dat k r niet bij ben
... Wat een vette muziek!! k zie t al helemaal voor me die vette sfeer, iedereen juichen met die handen in de lucht... Magik Journey hoor k nu.
*depressief* worden we nu
ltr
www.basicbeats.net
en dan de livestream aanklikken.....daar is Tiesto op te bewonderen op het moment.....
Succes d'r mee, hopelijk is het nu wel duidelijk,
GreetZ RubDub
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink www.basicbeats.net en dan de livestream aanklikken.....daar is Tiesto op te bewonderen op het moment..... Succes d'r mee, hopelijk is het nu wel duidelijk, GreetZ RubDub |
Ja sorry! Zit hier eigenlijk redelijk kansloos lam in de compu room om me universiteit! Daarom gaan de dingen allemaal wat langzamer
!
INSIGMA WOOHOO
Radio aanzetten gaat een beetje moeilijk als je in UK zit..........
WOEI, reclame
!woeiiiiiii....DD roelt
sta nhu ff in computer zaaaltje.......
WHAHAH
greetz
yarnie
2.40 en nog geen minuut gehoord, es kijken wat de radio ervan vindt...
mmm, niet onaardig, boeit ook niet, me gaat plat
groeten kW
!woei!!!!!!!!!!
Geweldig hier! zo te zien aan de history op deze comp heeft hier iemand al eerder gepost 
Groetuhh
helaas had ik het te erg naar me zin, en ben ik vergeten om 7:00 nog ff te posten. Daarom maar gelijk als ik weer wakker ben 
HET WAS PHAT!!! Ow ja, als ieamdn van TA die headphone gevangen heeft: h03r! 
GreetZ, DC
De livesets zijn er gewoon al, hoe roelereeeeeeend!!!!!!!
Ik weet het allemaal niet meer...
Maakt niet uit, je hebt ons nog

2 Teal'k --> waar???? (moet ze hebben)
Het was me het feesje wel weer!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.