TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pre BeTA-party
Pages (3): [1] 2 3 »
Pre BeTA-party
Dit verdient wel z'n eigen thread, zou ik zo denken.
Wie is er bij? 
Free tickets via d4m, rotationz, lolo.
Looks nice. 
Ik ben erbij 
Alst enigzinds mogelijk is, ik ook 
Waar ligt Haaltert eigelijk? Dat klinkt niet zo heel ver van hier.
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Waar ligt Haaltert eigelijk? Dat klinkt niet zo heel ver van hier. |
| quote: |
| Originally posted by BZRK Das bij Aalst volgens Mappy |
Veel dichter dan ik dacht, dus ook aanwezig.
Wil jij er bij zijn? (en heb je nog geen vrijkaarten) => mail dan effe naar fred apestaartje mytrance puntje be
Spijtig maar kga naar den boot.
Dit zal ook wel een uitstekend feestje worden...
zieter leuk uit, en ni ver 
ga is afkomen denkek en is horen bij fred ivm die kaarten 
lolo z'n hoofd in 2!
ps: selecteer de foto, en dan ziede dat linkerkant terminator is!!!
Ik heb toegezegd!
| quote: |
| Originally posted by pooley Spijtig maar kga naar den boot. Dit zal ook wel een uitstekend feestje worden... |
Kan er iemand uren zeggen waarop er gedraaid wordt? Lolo? Fred? Elof?
Timetable zou welkom zijn, want ik twijfel tussen auto en trein 
Vanop dj2dj:
Line-up:
23h00 - 00h30: FredNova
00h30 - 02h00: Elof
02h00 - 05h00: Airwave
Thanks 
De eerste trein richting Brussel vertrekt om 06.00u.
Moeilijke keuze, hehe..
voor 23h en na 5h is er de resident dj he 
whiieeew, kaartjes gewonne \o/
merci 
| quote: |
| Originally posted by lievez whiieeew, kaartjes gewonne \o/ merci |
Proficiat! U bent ��n van de winnaars van de wedstrijd "win 10 x 2 tickets Triloparty".
Oeink.
Ff 2e persoon zoeken. 
zaterdagavond: Triloparty @ Club Havana
Stationsstraat 14 - 9450 Haaltert
Routebeschrijving:
E40 afrit Aalst en dan richting Ninove
Op rond punt vlak na afrit richting Geraardsbergen / Brakel
Voorbij de spoorweg (rechtdoor richting Centrum) bevindt zich Club Havana

Crap, kheb zowel op ID&T als op D4M gewonnen. Is da dan 4 personen? 
| quote: |
| Originally posted by BZRK Crap, kheb zowel op ID&T als op D4M gewonnen. Is da dan 4 personen? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.