TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מרשת לרשת SMS שליחת הודעות
מרשת לרשת SMS שליחת הודעות
אמרו לי יש דרך לשלוח אס-אם-אס מרשת לרשת, יענו מסלקום לאורנג' וכאלה...
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי, אולי מישהו פה יודע?
מה????????.
אתה מםלאםון יכול לשלוח לכולם וסלקום אתה יכול לשלוח לפלאפון
נראה לי גן מאורנג' אתה יכול לשלוח לםלאפון אבל אני לא סגור
אני יודע שאתה יכול לשלוח מפלאפון הודעות לסלקום וזה נעשה דרך האינטרנט שלהם
אבל מסלקום אני לא יודע שאפשר לשלוח הודעות לרשתות אחרות
מפאלפון לסלקום אפשר
מסלקום לפאלפון גם אפשר
ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו
בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר.
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire מפאלפון לסלקום אפשר מסלקום לפאלפון גם אפשר ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר. |
| quote: |
| Originally posted by DjChook פלאפון שולח לפלאפון לסלקום ולאורנג' |
לי יש סלקום שיכול לשלוח לסלקום ולפלאפון
לא שמעתי על פלאפון שיכול לאורנג' וגם לא שמעתי על אורנג' לסלקום
אם אני צריך משהו אז או שאני שולח מהפלאפון למי שאני יכול
או מהאיי סי קיו... יותר זול ויותר מהיר... לא צריך להתעסק עם המקשים שלוקח שעה
צודק
יו היום שיחקתי עם ה
3310
של חבר שלי
איזה פלאפון גדולללל
איזה שיאים אני עושה לו בסנייק 
| quote: |
| Originally posted by DjChook צודק יו היום שיחקתי עם ה 3310 של חבר שלי איזה פלאפון גדולללל איזה שיאים אני עושה לו בסנייק |
היום: סנייק 2 - 1900 ומשהו
החלליות - 8150
זיכרון (אין לי מושג למה שיחקתי) - 1900 ומשהו
גם לי יש 6120 של סלקום, ואני מת עליו 
טוב אז ככה:
לי יש פלאפון ואני שולח לפלאפון סלקום
ואוראנג' גם אבל זה לפעמים מגיע ולפעמים לא
סלקום אפשר לסלקום ופלאפון
ואורנג' רק בין עצמם
אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון
שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם
זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם |
טוב הקטע עם סלקום לאורנג יעבוד רק שסלקום יעברו כבר ל
GSM
ואז לא כל הפלאפונים ישלחו לאורנג רק אלה שיעבדו על תדר
GSM
או שהם יחברו אותם איך שהו אני לא יודע...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.