TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מרשת לרשת SMS שליחת הודעות


Posted by eXeTik on Feb-03-2002 03:14:

Satan (eek!) מרשת לרשת SMS שליחת הודעות

אמרו לי יש דרך לשלוח אס-אם-אס מרשת לרשת, יענו מסלקום לאורנג' וכאלה...
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי, אולי מישהו פה יודע?


Posted by m0sh on Feb-03-2002 05:06:

מה????????.


אתה מםלאםון יכול לשלוח לכולם וסלקום אתה יכול לשלוח לפלאפון


נראה לי גן מאורנג' אתה יכול לשלוח לםלאפון אבל אני לא סגור


Posted by NeMeSiS1234 on Feb-03-2002 12:13:

אני יודע שאתה יכול לשלוח מפלאפון הודעות לסלקום וזה נעשה דרך האינטרנט שלהם
אבל מסלקום אני לא יודע שאפשר לשלוח הודעות לרשתות אחרות


Posted by Q-PiXeL on Feb-03-2002 13:09:

מפאלפון לסלקום אפשר
מסלקום לפאלפון גם אפשר
ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו

בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר.


Posted by DjChook on Feb-03-2002 13:49:

quote:
Originally posted by Agent-Fire
מפאלפון לסלקום אפשר
מסלקום לפאלפון גם אפשר
ולאורנג' אפשר לשלוח מהאיסיקיו

בין אורנג' לרשת אחרת נדמה לי שאי-אפשר.


סלקום שולח לסלקום ופלאפון
פלאפון שולח לפלאפון לסלקום ולאורנג'
אורנג' שולחים רק לעצמם

ואפשר לשלוח מתוכנת
SMS4ALL
עם סיסמא מהאתר של אורנג' וסלקום הודעות לכל הפלאפונים
(פלאפון ואמיגו לא דורשים סיסמאות)

ומאייסיקיו שולחים לאורנג' למרות שאפשר איכשהו גם לפלאפון
כי באתר של אייסיקיו רשום פלאפון עם כוכבית ואני לא זוכר מה היא ציינה


Posted by Q-PiXeL on Feb-03-2002 16:21:

quote:
Originally posted by DjChook

פלאפון שולח לפלאפון לסלקום ולאורנג'


פלאפון לאורנג' לא שמעתי... אבל יכול להיות...

פלאפון שווה דווקא...


Posted by Hell_Copter on Feb-03-2002 19:42:

לי יש סלקום שיכול לשלוח לסלקום ולפלאפון
לא שמעתי על פלאפון שיכול לאורנג' וגם לא שמעתי על אורנג' לסלקום

אם אני צריך משהו אז או שאני שולח מהפלאפון למי שאני יכול
או מהאיי סי קיו... יותר זול ויותר מהיר... לא צריך להתעסק עם המקשים שלוקח שעה


Posted by DjChook on Feb-03-2002 20:42:

צודק

יו היום שיחקתי עם ה
3310
של חבר שלי

איזה פלאפון גדולללל

איזה שיאים אני עושה לו בסנייק


Posted by Hell_Copter on Feb-03-2002 20:55:

quote:
Originally posted by DjChook
צודק

יו היום שיחקתי עם ה
3310
של חבר שלי

איזה פלאפון גדולללל

איזה שיאים אני עושה לו בסנייק


תגדיר שיאים...
באמת פלאפון גדול

אבל בדוגרי.. יש לי 6120 ואני מרוצה ממנו


Posted by DjChook on Feb-03-2002 21:10:

היום: סנייק 2 - 1900 ומשהו
החלליות - 8150
זיכרון (אין לי מושג למה שיחקתי) - 1900 ומשהו

גם לי יש 6120 של סלקום, ואני מת עליו


Posted by yahel222 on Feb-04-2002 00:28:

טוב אז ככה:
לי יש פלאפון ואני שולח לפלאפון סלקום
ואוראנג' גם אבל זה לפעמים מגיע ולפעמים לא
סלקום אפשר לסלקום ופלאפון
ואורנג' רק בין עצמם

אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון
שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם
זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם


Posted by eXeTik on Feb-04-2002 07:08:

quote:
Originally posted by yahel222

אבל.......היה רשום לא מזמן בעיתון
שתוך כמה שבועות זה יפתח לכולם
זתומרת כולם יוכלו לשלוח לכולם


כן גם אני שמעתי משהו... אמרו לי עוד שבועיים ככה אפשר יהיה לשלוח מסלקום לאורנג' ומאורנג' לסלקום
מישהו שמע על זה משהו?

ותעשו טובה תשארו בנושא...


Posted by DjChook on Feb-04-2002 11:20:

טוב הקטע עם סלקום לאורנג יעבוד רק שסלקום יעברו כבר ל
GSM

ואז לא כל הפלאפונים ישלחו לאורנג רק אלה שיעבדו על תדר
GSM

או שהם יחברו אותם איך שהו אני לא יודע...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.