TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Museumplein Koninginnedag Amsterdam
Pages (2): [1] 2 »


Posted by jp on Apr-19-2006 15:28:

Tiesto @ Museumplein Koninginnedag Amsterdam

Bij de radio538 stage


Posted by Siesta on Apr-19-2006 17:31:

heeft 538 goed gefixed! maar ik ga niet naar adam denkik Weer uren w88 op de trein, en geluk hebben als je kunt zitten! no thnx


Posted by jp on Apr-19-2006 18:07:

Jean komt ook!


Posted by HBtje on Apr-19-2006 19:05:

Als de breezah chicks bij jean zijn kom ik ook


Posted by jp on Apr-19-2006 19:58:

Voor de hele line-up effe de site van 538 checken


Posted by Siesta on Apr-19-2006 20:08:

quote:
Originally posted by jp
Jean komt ook!




hmm nu ga echt twijvelen!! Jean was hier vrijdag nog in hveen! volgens mij was ie zonder drugs want het was echt een chille kerel! Heel down to earth...


Posted by jp on Apr-19-2006 20:47:

Respect the skillz


Posted by Ouwe Dwaas on Apr-20-2006 11:20:

wordt dan maar overnachten in Amsterdam
Eerst Armada Night en dan Tiesto op het Museumplein.
hoeven we niet eerst weer helemaal terug naar Arnhem


Posted by Ouwe Dwaas on Apr-20-2006 13:23:

voor de rest van de artiesten die optreden op het museumplein, bezoek deze site:

http://radio538.nl/538/uitgaan/koninginnedag/index.jsp

onder andere:

Anouk,
DJ Jean,
G-Spott,
Di-rect,
Racoon,
and more


Posted by basvh on Apr-20-2006 18:08:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
wordt dan maar overnachten in Amsterdam
Eerst Armada Night en dan Tiesto op het Museumplein.
hoeven we niet eerst weer helemaal terug naar Arnhem



Stoperaplein moet je zijn dude. Relaxte house van dj marnix en consorten.


Posted by jp on Apr-20-2006 19:06:

Marnix is een sympathieke gast

Verder:

I love hardhouse queensday streetrave - Beurs van Berlage = Hardhouse
Bom voyage outdoor - Drogbak = Goa
Dance alley streetparty - Leidsedwars = Club/House/Hiphop
Royal spring dance - Hemp Hotel = Goa
Slam!FM Koninginnedag - Rembrandtplein = House/Trance
Twstd Qnsdy - Wetering = Techno


Posted by ZZandirt on Apr-22-2006 11:14:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
wordt dan maar overnachten in Amsterdam
Eerst Armada Night en dan Tiesto op het Museumplein.
hoeven we niet eerst weer helemaal terug naar Arnhem


dat probleem heb ik dus niet meer


Posted by jp on Apr-22-2006 12:52:

Fuckin trolleybussen


Posted by ZZandirt on Apr-22-2006 13:12:

quote:
Originally posted by jp
Fuckin trolleybussen



en als de pantograaf stuk is, dan hebben ze een eencilindertje zonder demper, voor nood...



een herrie man!!!!


Posted by jp on Apr-22-2006 14:41:

Op de ring van Arnhem (zeg maar A12 richting Gelredome) heb je een bunker onder de spoorbrug zitten vol met kogelgaten. Echt cool, het lijkt Berlijn wel


Posted by eieregooie on Apr-27-2006 14:54:

Tiesto onderbreekt zijn wereldtournee voor een bezoekje aan "De Wereld Draait Door" vanavond om 19:00 op Nederland 3 !!


Posted by robin on Apr-27-2006 15:10:

quote:
Originally posted by jp
Marnix is een sympathieke gast

Verder:

Twstd Qnsdy - Wetering = Techno


Misschien ga ik daar even een kijkje nemen


Posted by DJ_Rob on Apr-27-2006 15:33:

quote:
Originally posted by eieregooie
Tiesto onderbreekt zijn wereldtournee voor een bezoekje aan "De Wereld Draait Door" vanavond om 19:00 op Nederland 3 !!



leuk programma, dwdd! gister met najib amhali en marc marie was erg grappig! Laatst hadden ze Junky XL ook al in de uitzending.

Zal vanavond zeker ff kijken wat tiesto te melden heeft!


Posted by jp on Apr-27-2006 16:09:

Tiesto gaat z'n afscheid aankondigen


Posted by basvh on Apr-27-2006 16:10:

quote:
Originally posted by jp
Tiesto gaat z'n afscheid aankondigen


dit noemen ze wishfull thinking JP!


Posted by jp on Apr-27-2006 16:13:

Het zou van koninginnedag wel een echt feest maken


Posted by HBtje on Apr-28-2006 13:54:

Zn laatste set op de Siegess�ule in Berlijn Loveparade 20 minuten knaalllen


Posted by jp on Apr-28-2006 16:44:

Als hij draait bouwen ze ter plekke de muur weer op


Posted by kolkiewolkie on Apr-28-2006 17:52:



Ben gisteravond wel in slaap gevallen tijdens het kijken naar het programma trouwens... gelukkig was er vanmiddag nog een herhaling op .


Posted by jp on Apr-29-2006 18:17:

Was best leuk op Loveland, Slam, Techfever, Twstd, 538 en Bulldog





































Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.