TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי זה ואיפה לעזאזל הוא מנגן את כל זה?!
Pages (2): [1] 2 »
מי זה ואיפה לעזאזל הוא מנגן את כל זה?!
http://www.resident.co.il/asp/chart.asp?Kind=4
מכובד! יחסית לאתר המסחרה טוחס הזה.....
סתכלו קצת מעל הרשימה יש עוד מצעדים של פסי ושחורה
אפילו ישראלי! לא נכנס לשם
אפילו כל הדאנס והמסחרה והניו יורק נדחפו ללהיטים...
מעיין איפה הוא מנגן את כל זה-והייתי אומר שצריך להזמין תבנאדם לפורום שלנו לא?
Alon De Loco - Or (Roni Levi Tech Remix)
בלהיטים... שמעו את זה..
Tech עלק
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לאלא רגע זה לא מספיק...
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כאילו יסחטיקה על ההפקה אבל למה טק יא מסכן@!$# למה להעליב סצנה שלמה
(אחר כך אנחנו לא קולטים איך כולם מתבלבלים בין סיגנונות וחושבים שטייסטו זה האוס..... זה מתחיל מהדברים האלה...)
חחחחחח פשוט עלוב....
אגב יוראי(בלאט אחי זה אלכס מפורום 99 אני לא מצליח ליקלוט את השם שלך עדיין1#%?#@&) לגבי טייסטו והאוס...זה בידיוק מה שקרה לי הלכתי ליקנות ISOS4 ושאלתי את המוכר אם יש....אז הוא הביא לי ושאל אם בא לי עוד דיסק האוס טוב....אבל עזבו שזה דיסק פרוג ביכלל,להגיד שטייסטו האוס? כאילו מה איפה ומתי? היתחלתי להיתווכח איתו והוא לא רצה להאמין...אז קניתי ויצאתי חחחח
זה רק אני או שכל הרמיקסים של
dj kobi
זה בעצם אותו קצב רק שהוא שינה את הווקאל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ובעמוד הטראנס נראה לי שהוא סתם העתיק מאיזה אתר
או שהוא מסתובב בפורומים וקורא חחחחחחח
יוראי ההרס של המוזיקה לא מתחיל מהטעויות האלה
זה מתחיל מהאנשים האלה שקוראים לעצמם דיג'יים ועם החוסר ידע שלהם הורסים תמוזיקה...
| quote: |
| Originally posted by Shahar יוראי ההרס של המוזיקה לא מתחיל מהטעויות האלה זה מתחיל מהאנשים האלה שקוראים לעצמם דיג'יים ועם החוסר ידע שלהם הורסים תמוזיקה... |
| quote: |
| Originally posted by YoraY מיילא! שהיינו קטנים היה תהסבר הכי קרוע... האוס זה עם מילים טראנס זה בלי מילים |
| quote: |
| Originally posted by DvJ חחח....עד היום חברים שלי עושים לי אתזה.... או שכל קטע טראנס נשמע להם אותו דבר.... |
| quote: |
| Originally posted by YoraY יצא טמבל ווואלה תאמינו לי הכי צחוקים לבוא ככה לאנשים לצחוק עליהם בתור אנשים שמבינים במושגים כנגד אנשים שסתם משחקים אותה תנסו פעם תגידו למישו עם ביטחון עצמי "אתה לא יודע מה זה האוס ומה זה טראנס"..... אין ברגע זה האגו שלו מתחיל לעבוד שעות נוספות כי זה כאילו מונחים כל כך בסיסיים שכל כך שומעים אותם כל יום אז "שאני לא אדע?!" קטע מצחיק כזה זה יכול לעבוד על כולם... |
רוני לוי זה לא המאמן של מכבי חיפה?
אין מה להתרגש יותר מדי..
סתם איזה מישהו שמצא שמות באיזה פורום והחליט שיהיה מגניב לרשום אותם
רק בארץ המציאו את הביטוי קלאב טראנס חחח
חלש ביותר!! איזה פאדיחות הוא עושה לעצמו
| quote: |
| Originally posted by Shahar יוראי ההרס של המוזיקה לא מתחיל מהטעויות האלה זה מתחיל מהאנשים האלה שקוראים לעצמם דיג'יים ועם החוסר ידע שלהם הורסים תמוזיקה... |

טוב אז ככה הבן אדם הזה ששם את המוסיקה שם או ההורס סצינה.
הוא קובי שלתיאל מראשון .... לא חושב שהוא מנגן את כל מה שהוא רשם שם,
מה שכן ידוע לי שהוא מנהל ת'אתר שם.
בד"כ הוא מנגן טראנס והוא רזידנט ב- SIMPeL בנמל ת"א.
דווקא אחלה בחור קובי .
וזאת בהחלט דרך שכולם ידעו את זה..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אסף יא תותח....
| quote: |
| Originally posted by BaNgo טוב אז ככה הבן אדם הזה ששם את המוסיקה שם או ההורס סצינה. הוא קובי שלתיאל מראשון .... לא חושב שהוא מנגן את כל מה שהוא רשם שם, מה שכן ידוע לי שהוא מנהל ת'אתר שם. בד"כ הוא מנגן טראנס והוא רזידנט ב- SIMPeL בנמל ת"א. דווקא אחלה בחור קובי . |
ואללה שעכשיו אני חושב על זה..
תנו לבן אדם להתבטא.. מבחינתו זה הטופ טן של הטראנס...
נראה לי שאם הוא מגיע לכאן ורואה את השירשור הזה,
הוא מוכר את כל הציוד ועובד למקסס בטון באתרי בנייה..
הקיצר, יוצאת כלכך הרבה מוסיקה ולאנשים יש טעם שונה
ביבוז זמן להתחיל לקבוע מה טוב ומה לא,
והסצנה לא יושבת על הגב של הבחור הזה.. זה בטוח
פה סתכלו
חח...שינו אתזה מקלאב טראנס לטראנס
יש לפורום שלנו מילה חח....
| quote: |
| Originally posted by gErver נראה לי שאם הוא מגיע לכאן ורואה את השירשור הזה, הוא מוכר את כל הציוד ועובד למקסס בטון באתרי בנייה.. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) חחח קרעת אותי.. אני אשכרה תיארתי לעצמי מצב: בחור לבוש בבגדים של יציאה למועדון באמצע אתר בניה וממקסס בין הבוכנות הענקיות של הבטון חחחחחחחחחחחח.. אני בטוח שבבוקר זה לא יראה כה מצחיק.. |
| quote: |
| Originally posted by DvJ פה סתכלו חח...שינו אתזה מקלאב טראנס לטראנס יש לפורום שלנו מילה חח.... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alex (ISR) חחח קרעת אותי.. אני אשכרה תיארתי לעצמי מצב: בחור לבוש בבגדים של יציאה למועדון באמצע אתר בניה וממקסס בין הבוכנות הענקיות של הבטון חחחחחחחחחחחח.. אני בטוח שבבוקר זה לא יראה כה מצחיק.. |
רעיון לליין רומני
משו מטורף
בטון בכל הסגנונות
be-tone progressive...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.