TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי זה ואיפה לעזאזל הוא מנגן את כל זה?!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by YoraY on Apr-20-2006 02:00:

מי זה ואיפה לעזאזל הוא מנגן את כל זה?!

http://www.resident.co.il/asp/chart.asp?Kind=4



מכובד! יחסית לאתר המסחרה טוחס הזה.....

סתכלו קצת מעל הרשימה יש עוד מצעדים של פסי ושחורה
אפילו ישראלי! לא נכנס לשם

אפילו כל הדאנס והמסחרה והניו יורק נדחפו ללהיטים...


מעיין איפה הוא מנגן את כל זה-והייתי אומר שצריך להזמין תבנאדם לפורום שלנו לא?


Posted by YoraY on Apr-20-2006 02:05:

Alon De Loco - Or (Roni Levi Tech Remix)
בלהיטים... שמעו את זה..


Tech עלק

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


לאלא רגע זה לא מספיק...


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


כאילו יסחטיקה על ההפקה אבל למה טק יא מסכן@!$# למה להעליב סצנה שלמה


(אחר כך אנחנו לא קולטים איך כולם מתבלבלים בין סיגנונות וחושבים שטייסטו זה האוס..... זה מתחיל מהדברים האלה...)


Posted by ozone on Apr-20-2006 03:47:

חחחחחח פשוט עלוב....

אגב יוראי(בלאט אחי זה אלכס מפורום 99 אני לא מצליח ליקלוט את השם שלך עדיין1#%?#@&) לגבי טייסטו והאוס...זה בידיוק מה שקרה לי הלכתי ליקנות ISOS4 ושאלתי את המוכר אם יש....אז הוא הביא לי ושאל אם בא לי עוד דיסק האוס טוב....אבל עזבו שזה דיסק פרוג ביכלל,להגיד שטייסטו האוס? כאילו מה איפה ומתי? היתחלתי להיתווכח איתו והוא לא רצה להאמין...אז קניתי ויצאתי חחחח


Posted by Shahar on Apr-20-2006 03:48:

זה רק אני או שכל הרמיקסים של
dj kobi
זה בעצם אותו קצב רק שהוא שינה את הווקאל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ובעמוד הטראנס נראה לי שהוא סתם העתיק מאיזה אתר
או שהוא מסתובב בפורומים וקורא חחחחחחח

יוראי ההרס של המוזיקה לא מתחיל מהטעויות האלה
זה מתחיל מהאנשים האלה שקוראים לעצמם דיג'יים ועם החוסר ידע שלהם הורסים תמוזיקה...


Posted by YoraY on Apr-20-2006 05:13:

quote:
Originally posted by Shahar
יוראי ההרס של המוזיקה לא מתחיל מהטעויות האלה
זה מתחיל מהאנשים האלה שקוראים לעצמם דיג'יים ועם החוסר ידע שלהם הורסים תמוזיקה...


בהחלט!...

כל האלה שחושבים שהם מבינים במוזיקה ואז מרשים לעצמם לפתח תאוריות עצמיות בלתי מפותחות לגבי סיגנונות.....



יום אחד אני שואל את חבר שלי מה ההבדל בין האוס לטראנס אחרי שהוא משחק אותה מבין
:עושה לי
"האאוס.. זהההההה............ תמבין? טראנס זה יותררררר...............זה עם עליה אחת..... ותיודע חזק כזה עליות ירידות....... האוס זההההההה.. עם שתי עליות רגע......... לא בלי עליה - זה שטוח כזה..... אממממממממ אז מה אמרת שזה האוס? :\"

יצא טמבל ווואלה תאמינו לי הכי צחוקים לבוא ככה לאנשים לצחוק עליהם בתור אנשים שמבינים במושגים כנגד אנשים שסתם משחקים אותה
תנסו פעם תגידו למישו עם ביטחון עצמי "אתה לא יודע מה זה האוס ומה זה טראנס"..... אין ברגע זה האגו שלו מתחיל לעבוד שעות נוספות כי זה כאילו מונחים כל כך בסיסיים שכל כך שומעים אותם כל יום אז "שאני לא אדע?!" קטע מצחיק כזה זה יכול לעבוד על כולם...


מיילא! שהיינו קטנים היה תהסבר הכי קרוע...
האוס זה עם מילים
טראנס זה בלי מילים


Posted by DvJ on Apr-20-2006 06:48:

quote:
Originally posted by YoraY

מיילא! שהיינו קטנים היה תהסבר הכי קרוע...
האוס זה עם מילים
טראנס זה בלי מילים


חחח....עד היום חברים שלי עושים לי אתזה....
או שכל קטע טראנס נשמע להם אותו דבר....

בקשר לזה שבאתר ראיתי אותו כבר הוא עלוב לגמריי הוא בטח חורש תאינטרנט ומוריד מלאא לפי הסמפלים שיש שם...
אבל נסתכל על הצד הטוב לפחות מישהו חושף אותם לזה....
סתכלו בפורום מוזיקה שלהם איזה חרטאא הולך שם......שיא המסחור משם הכל מגיע....


Posted by omergunr on Apr-20-2006 07:23:

quote:
Originally posted by DvJ
חחח....עד היום חברים שלי עושים לי אתזה....
או שכל קטע טראנס נשמע להם אותו דבר....



+1


Posted by gErver on Apr-20-2006 09:10:

quote:
Originally posted by YoraY
יצא טמבל ווואלה תאמינו לי הכי צחוקים לבוא ככה לאנשים לצחוק עליהם בתור אנשים שמבינים במושגים כנגד אנשים שסתם משחקים אותה
תנסו פעם תגידו למישו עם ביטחון עצמי "אתה לא יודע מה זה האוס ומה זה טראנס"..... אין ברגע זה האגו שלו מתחיל לעבוד שעות נוספות כי זה כאילו מונחים כל כך בסיסיים שכל כך שומעים אותם כל יום אז "שאני לא אדע?!" קטע מצחיק כזה זה יכול לעבוד על כולם...


למי אמרת לא יודע...




הבחור מרסיטנד.. פשוט אין לי מילים


Posted by Dj Alex (ISR) on Apr-20-2006 11:17:

רוני לוי זה לא המאמן של מכבי חיפה?


Posted by YuVaL on Apr-20-2006 11:42:

אין מה להתרגש יותר מדי..
סתם איזה מישהו שמצא שמות באיזה פורום והחליט שיהיה מגניב לרשום אותם


Posted by m0sh on Apr-20-2006 12:39:

רק בארץ המציאו את הביטוי קלאב טראנס חחח


Posted by Rising on Apr-20-2006 14:31:

חלש ביותר!! איזה פאדיחות הוא עושה לעצמו


Posted by Glenn-Holmes on Apr-20-2006 16:28:

quote:
Originally posted by Shahar
יוראי ההרס של המוזיקה לא מתחיל מהטעויות האלה
זה מתחיל מהאנשים האלה שקוראים לעצמם דיג'יים ועם החוסר ידע שלהם הורסים תמוזיקה...

יש כל כך הרבה דברים שפוגעים במוזיקה
משמשאיר את המוזיקה עצמה כפתרון היחיד להרגע מכל הדאגות הללו

ומוש - אתה לא מעודכן עכשיו הולך חזק פה טראנס אירופאי

זה בשביל ההבדלה בין פסיכודאלי לבין אפליפטינג

משמצחיק לגבי הישראלים והגדרות המוזיקה היא שאף אחד מהם לא נכנס לעומק ההגדרה לא אכפת להם מזה יותר מדי אבל הם בטוחים שהם יודעים יותר טוב מכל אחד אחר

זה כמו סופ"ש אחרון שנסעתי עם חברים לטבריה והבאתי סט פרוגרסיב שלי

התגובה הבולטת:

"הכי זה בכלל ציל אאוט"

לא אחי אמרתי לו תאמין לי שזה ממש לא צילאאוט די רחוק אפילו

התגובה שלו:

"זה צ'יל אאוט אין מצב שלא"

נו מה נעשה....לא היה לי כוח להמשיך להתווכח
העיקר שהוא נהנה מצידי שיקרא לזה כרפס ממולא בחיטה


Posted by BaNgo on Apr-20-2006 23:48:

טוב אז ככה הבן אדם הזה ששם את המוסיקה שם או ההורס סצינה.

הוא קובי שלתיאל מראשון .... לא חושב שהוא מנגן את כל מה שהוא רשם שם,

מה שכן ידוע לי שהוא מנהל ת'אתר שם.

בד"כ הוא מנגן טראנס והוא רזידנט ב- SIMPeL בנמל ת"א.

דווקא אחלה בחור קובי .


Posted by MASTERsplinter on Apr-21-2006 00:18:

וזאת בהחלט דרך שכולם ידעו את זה..


Posted by YoraY on Apr-21-2006 01:36:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אסף יא תותח....


Posted by YoraY on Apr-21-2006 01:38:

quote:
Originally posted by BaNgo
טוב אז ככה הבן אדם הזה ששם את המוסיקה שם או ההורס סצינה.

הוא קובי שלתיאל מראשון .... לא חושב שהוא מנגן את כל מה שהוא רשם שם,

מה שכן ידוע לי שהוא מנהל ת'אתר שם.

בד"כ הוא מנגן טראנס והוא רזידנט ב- SIMPeL בנמל ת"א.

דווקא אחלה בחור קובי .




כן אבל רשום שם של די ג'י אחר בקטגוריית הקלאב טראנס


Posted by gErver on Apr-21-2006 11:01:

ואללה שעכשיו אני חושב על זה..

תנו לבן אדם להתבטא.. מבחינתו זה הטופ טן של הטראנס...

נראה לי שאם הוא מגיע לכאן ורואה את השירשור הזה,
הוא מוכר את כל הציוד ועובד למקסס בטון באתרי בנייה..

הקיצר, יוצאת כלכך הרבה מוסיקה ולאנשים יש טעם שונה
ביבוז זמן להתחיל לקבוע מה טוב ומה לא,
והסצנה לא יושבת על הגב של הבחור הזה.. זה בטוח


Posted by DvJ on Apr-21-2006 21:10:

פה סתכלו
חח...שינו אתזה מקלאב טראנס לטראנס
יש לפורום שלנו מילה חח....


Posted by Dj Alex (ISR) on Apr-21-2006 23:29:

quote:
Originally posted by gErver
נראה לי שאם הוא מגיע לכאן ורואה את השירשור הזה,
הוא מוכר את כל הציוד ועובד למקסס בטון באתרי בנייה..


חחח קרעת אותי.. אני אשכרה תיארתי לעצמי מצב:
בחור לבוש בבגדים של יציאה למועדון באמצע אתר בניה וממקסס בין הבוכנות הענקיות של הבטון חחחחחחחחחחחח..

אני בטוח שבבוקר זה לא יראה כה מצחיק..


Posted by Glenn-Holmes on Apr-21-2006 23:42:

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחח קרעת אותי.. אני אשכרה תיארתי לעצמי מצב:
בחור לבוש בבגדים של יציאה למועדון באמצע אתר בניה וממקסס בין הבוכנות הענקיות של הבטון חחחחחחחחחחחח..

אני בטוח שבבוקר זה לא יראה כה מצחיק..


תלוי באיזה מצב צבירה תהיה


Posted by MASTERsplinter on Apr-22-2006 02:17:

quote:
Originally posted by DvJ
פה סתכלו
חח...שינו אתזה מקלאב טראנס לטראנס
יש לפורום שלנו מילה חח....


WORD!


Posted by gErver on Apr-22-2006 10:01:

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחח קרעת אותי.. אני אשכרה תיארתי לעצמי מצב:
בחור לבוש בבגדים של יציאה למועדון באמצע אתר בניה וממקסס בין הבוכנות הענקיות של הבטון חחחחחחחחחחחח..

אני בטוח שבבוקר זה לא יראה כה מצחיק..




עדיין משעשע...

הקטע הכי מצחיק זה שהבנאדם שלימד אותי למקסס מוסיקה,
ממקסס בטון סוף הדרך..

מיקס טוב זה מיקס טוב..


Posted by MASTERsplinter on Apr-23-2006 00:18:


רעיון לליין רומני
משו מטורף
בטון בכל הסגנונות


Posted by gErver on Apr-23-2006 10:16:



be-tone progressive...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.