TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- yoji overload
yoji overload
dit jaar hebben we een yoji biomehanika overload in nederland, check zijn agenda
25 5 2002: 4 element
30 6 2002: impulz outdoor
03 8 2002: dance valley
30 11 2002: impulz
dat word hardhousen
Whaaaaaaaaaa, FUCKIN YOOOJII BIOMEEEEHAAAANIIKKAAAAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ghehehe, ik ben dus op zeker 2 van die feesten (4 elements en Dance Valley)
Dis idd beterz nieuws 
. Denk dak misschien ook wel naar 4 Elements ga, lekker dichtbij en geloof precies na examens
. Ben benieuwd wat de rest van de line-up daarvan wordt
shit zie net dat ik 27,28,29 mei nog examens heb dus geen 4 elements
| quote: |
| Originally posted by basvh shit zie net dat ik 27,28,29 mei nog examens heb dus geen 4 elements |
Owwwwwww die kerel is ZOOOOO gruwelijk goed! Ik ga zeker naar minimaal 2 van deze feesten 
yoji roelz()rz!
vet beuk'n sowieso op DV en Impuizl
Eindelijk weer eens een leuk feest in de buurt! enne Yoji rulzz! Hoop alleen wel dat de rest van de line-up van 4 elements ook een btje chill is.. 
| quote: |
| Originally posted by Jappio Eindelijk weer eens een leuk feest in de buurt! enne Yoji rulzz! Hoop alleen wel dat de rest van de line-up van 4 elements ook een btje chill is.. |
| quote: |
| Hehe ik ga met je mee als ik niet me examens hoef te make in die periode |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Hehe ik ga met je mee als ik niet me examens hoef te make in die periode |
)
| quote: |
| Originally posted by TimeportE iedereen heeft examens tot en met 29 mei, (mijn verjaardag ) |
Heb me examenrooster nog niet gezien, maar als jij het zegt geloof ik het wel
Hej dan gaat supersjinees Optimus naar supersjinees YojiBiomehanekam
..
TURNTABLE JUNKIEEEE!!!
Omg die heuvel is plat na dancevalley als yoji daar heeft gedraaid!!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Hej dan gaat supersjinees Optimus naar supersjinees YojiBiomehanekam ..TURNTABLE JUNKIEEEE!!! Omg die heuvel is plat na dancevalley als yoji daar heeft gedraaid!! |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Omg die heuvel is plat na dancevalley als yoji daar heeft gedraaid!! |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Dan sta ik daar te roepen "WAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" en Yoji terugroepen "WAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAA" |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Ghahaha!! Dan ga ik roepen: Ni Hao? Lee Hoo Maa?? en dan steekt ie keihard zn middelvinger op want hij is geen sjinees maar een japper! |


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.