TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- yoji overload


Posted by basvh on Feb-03-2002 13:41:

yoji overload

dit jaar hebben we een yoji biomehanika overload in nederland, check zijn agenda

25 5 2002: 4 element
30 6 2002: impulz outdoor
03 8 2002: dance valley
30 11 2002: impulz

dat word hardhousen


Posted by Opti on Feb-03-2002 13:50:

Whaaaaaaaaaa, FUCKIN YOOOJII BIOMEEEEHAAAANIIKKAAAAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Ghehehe, ik ben dus op zeker 2 van die feesten (4 elements en Dance Valley)


Posted by TranceFool on Feb-03-2002 14:25:

Dis idd beterz nieuws . Denk dak misschien ook wel naar 4 Elements ga, lekker dichtbij en geloof precies na examens . Ben benieuwd wat de rest van de line-up daarvan wordt


Posted by basvh on Feb-03-2002 16:00:

shit zie net dat ik 27,28,29 mei nog examens heb dus geen 4 elements


Posted by TranceFool on Feb-03-2002 16:08:

quote:
Originally posted by basvh
shit zie net dat ik 27,28,29 mei nog examens heb dus geen 4 elements

hmmmzzz, dat heb ik denk ik dan ook


Posted by The Groove on Feb-03-2002 23:07:

Owwwwwww die kerel is ZOOOOO gruwelijk goed! Ik ga zeker naar minimaal 2 van deze feesten


Posted by YojiBiomehanika on Feb-04-2002 21:06:

yoji roelz()rz!
vet beuk'n sowieso op DV en Impuizl


Posted by Jappio on Feb-05-2002 22:48:

Eindelijk weer eens een leuk feest in de buurt! enne Yoji rulzz! Hoop alleen wel dat de rest van de line-up van 4 elements ook een btje chill is..


Posted by Dj Lex on Feb-06-2002 10:48:

quote:
Originally posted by Jappio
Eindelijk weer eens een leuk feest in de buurt! enne Yoji rulzz! Hoop alleen wel dat de rest van de line-up van 4 elements ook een btje chill is..


Hehe ik ga met je mee als ik niet me examens hoef te make in die periode


Posted by Jappio on Feb-06-2002 12:33:

quote:
Hehe ik ga met je mee als ik niet me examens hoef te make in die periode


haha,, lijkt me gezellig! Deal!


Posted by TimeportE on Feb-06-2002 15:05:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Hehe ik ga met je mee als ik niet me examens hoef te make in die periode

iedereen heeft examens tot en met 29 mei, (mijn verjaardag )


Posted by Dj Lex on Feb-06-2002 15:09:

quote:
Originally posted by TimeportE

iedereen heeft examens tot en met 29 mei, (mijn verjaardag )


Dat is kut dan, want dan ga ik dus niet Heb me examenrooster nog niet gezien, maar als jij het zegt geloof ik het wel


Posted by Little Theseus on Feb-06-2002 22:58:

Hej dan gaat supersjinees Optimus naar supersjinees YojiBiomehanekam ..
TURNTABLE JUNKIEEEE!!!
Omg die heuvel is plat na dancevalley als yoji daar heeft gedraaid!!


Posted by Opti on Feb-07-2002 00:51:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Hej dan gaat supersjinees Optimus naar supersjinees YojiBiomehanekam ..
TURNTABLE JUNKIEEEE!!!
Omg die heuvel is plat na dancevalley als yoji daar heeft gedraaid!!


Dan sta ik daar te roepen "WAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
en Yoji terugroepen "WAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAA"


Posted by Henkie_henk on Feb-07-2002 15:53:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Omg die heuvel is plat na dancevalley als yoji daar heeft gedraaid!!


lol lol lol!

iemand nog leuke tips van yoji

naast peace out.. ??

dank oe..

ow ja.. nog wat he.. ik cd maken voor gozer van school... hij wilde hardhouse cd.. ik hh cd maken.. hij huilen... ik wil zachte/relaxte hard house.. ik denken.. ik denken goh is dat jong gek..

meer richting jungle wilde ie lol lol.. nja wil k best make voor em maarja bestaat dat wel?? apenmuziek met beat ofzow dus..


Posted by Little Theseus on Feb-07-2002 18:55:

quote:
Originally posted by Optimus


Dan sta ik daar te roepen "WAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
en Yoji terugroepen "WAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAA"


Ghahaha!!
Dan ga ik roepen: Ni Hao? Lee Hoo Maa??
en dan steekt ie keihard zn middelvinger op want hij is geen sjinees maar een japper!


Posted by Opti on Feb-08-2002 12:49:

quote:
Originally posted by Little Theseus


Ghahaha!!
Dan ga ik roepen: Ni Hao? Lee Hoo Maa??
en dan steekt ie keihard zn middelvinger op want hij is geen sjinees maar een japper!



hahahaha, gan we met zn 2en onze midelvinger naar Yoji steken



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.