TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Steve Lawler 24 Maj!!!!!
Pages (2): [1] 2 »
Steve Lawler 24 Maj!!!!!
KRISTI FLYGARE -ONSDAG 24 MAJ P� G�TA K�LLARE
MONDAY BAR SESSIONS MED STEVE LAWLER & AUDIOFLY
TIDER:
23.00-01.00 : Audiofly
01.00-04.00 : Steve Lawler
MONDAY BAR SESSIONS
G�TA K�LLARE
Folkungagatan 45 (T-bana Medborgarplatsen)
�ppet 22-04.
�lder 20 �r i d�rren men 18 p� f�rk�p
Entr� 300kr. F�rk�p 250kr
F�rk�psst�lle:
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Biljetterna sl�pps m�ndag 24 april
detta g�r bara inte att missa, n�r Lawler �r p� bes�k �r jag ocks� p� bes�k d�r

Cooolt
�r ganska sugen p� att dra dit ox� 
det �r r�tt l�tt att man kommer infinna sig d�r, lawler �r enorm
Mysigt 
ohh, Lawler h�r i lilla sthlm
, hunnit fylla 18 d� s� detta borde man ju inte missa 
fuck stockholm 
| quote: |
| Originally posted by benni fuck stockholm |
| Originally posted by fe_maLe ohh, Lawler h�r i lilla sthlm , hunnit fylla 18 d� s� detta borde man ju inte missa |
hoppas lawler spelar nice d�... ingen trance direkt men bra l�r det bli
Hm.. f�r mkt fester nu fan haha ! .. mitt bankkonto lider, utg�ng den h�r helgen, Grodan n�sta helg, kryssning efter det, Paris 17maj .. � Lawler veckan d�refter .. grr 
grodan ikv�ll spelar ju cirez-d aka pryds
... tr�kigt att man jobbar 06.10
| Originally posted by mr_fisken grodan ikv�ll spelar ju cirez-d aka pryds ... tr�kigt att man jobbar 06.10 |
beh�ver verkligen ett grodan h�r runt h�rnet...
har aldrig varit på grodan, men hört att det är en väldigt liten klubb, fast ändå en av dom bästa... varför försöker dom inte göra den större då?
Grodan tar typ 200pers hehe ... k�llarn, d�r sj�lva klubben e �r typ lika stor som v�rt garage, � d� �r det inte s� j�ttestort ..
Pryda v�rmde upp med att, runt lunchtid, avnjuta en korv utanf�r NK .. 
| Originally posted by benni har aldrig varit på grodan, men hört att det är en väldigt liten klubb, fast ändå en av dom bästa... varför försöker dom inte göra den större då? |
| Originally posted by mr_fisken har aldrig varit d�r faktiskt pga att dom ofta k�r hus-maffian p� vardagar men det �r nog inte �verdrivet stort nej. men varf�r skulle dom skaffa st�rre lokal? det ligger s� centralt det kan bli, 30sec till svampen dvs mitt p� stureplan och det �r v�l bara bra om det �r litet och packat �n tv�rtom |
| Originally posted by benni t�nkte bara att eftersom det �r s� packat s� finns det eventuellt m�nga som inte kommer in... |
*bump*
ROLL CALL f�r Lawler n�sta tors!!!!!!
Amnezia + 1
montana + eventuell 1
Vad �r risken att det blir fullt ikv�ll? Kommer inte hinna dit f�rr�n vid 0045 n�nting. F�rk�p har jag ingen chans till. S�, n�n som vet hur m�nga kan t�nkas komma och hur m�nga GK tar?
Fan, Steve Lawler hade varit fett najs att se...varf�r kan Monday Bar inte dra hit n�gra s�dana giganter till kryssningarna ist�llet f�r alla trancefjantar...? N�v�l - f�r n�ja med mig Axwell & Ingrosso ikv�ll... 
Det h�r hade man definitivt velat g� p� =/
Ist�llet blir det panik-tentaplugg.. 
Ha det s� kul alla som g�r!
| Originally posted by Laszlo varf�r kan Monday Bar inte dra hit n�gra s�dana giganter till kryssningarna ist�llet f�r alla trancefjantar...? |
| Originally posted by ColinZeal Vad �r risken att det blir fullt ikv�ll? Kommer inte hinna dit f�rr�n vid 0045 n�nting. F�rk�p har jag ingen chans till. S�, n�n som vet hur m�nga kan t�nkas komma och hur m�nga GK tar? |
jag kommer vara den 2meter l�nga syrianen som kommer vara mestadels p� dansgolvet
| Originally posted by Amnezia han g�r p� 1, och det �r nog stor risk det blir tokfullt..men han k�r ju till 4 s� e bara knalla dit =D tror dom tar 800 lr n�tt �t det h�llet... kommer till sthlm vid 5tiden...f�r se om man k�nner igen n�n Ta d�r ute i kaoset ikv�ll...va ju ett tag sen man var i v�g nu |