TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dave Mathews Band - Tiesto Remix, waar kan ik die Direct Downloaden?
Dave Mathews Band - Tiesto Remix, waar kan ik die Direct Downloaden?
Nou titel zegt het al, waar kan ik die plaat downen! Moetem gewoon hebben!!
Latersch!
Ik heb hem bij Audio Galaxy vandaan.
Daar kan ik m niet vandaan halen want ik kan geen satelite op deze compus installen! Wordt ik zo ziek van, je kan 500 kb/sec downen, maar alleen waarvandaan?

zoek gewoon op forum ofzo, bij de download section, hij zal dr wel bij staan
ik up em wel ff op mn site
over een kleine 15 minuten istie klaar (tis nu 17:06) maar chello is een beetje gaar vandaag.. dus als mn upload weer naar 0,04k gaat duurt et wat langer :P
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/Dmb.zip
edit: hijs klaar..gewoon extracten
mzzlss
THANX GAST!
KONING!!!

Nette snelheid van 250 kb/sec 
np 
ik zag alleen dattie geen 192kbit was, maar 128...niet dat ik et verschil hoor maar toch :P
eej john kun je ook ff tiesto@dutchdimension op zetten toffe site trouwens geef ff een seintje als tie helemaal klaar is...
Massols
| quote: |
| Originally posted by stampertje eej john kun je ook ff tiesto@dutchdimension op zetten toffe site trouwens geef ff een seintje als tie helemaal klaar is... Massols |
)
| quote: |
| Originally posted by John thnx, maar ik denk niet dat ik mn site ooit af zal maken...geen tijd :/..en der zijn andere die et beter kunnen (o.a. swamper en die gasten van trance.nu )trouwens als iemand mij tiesto@dd stuurt willik em er wel opzetten heheh ![]() mzzzzls |

Op basicbeats staat er: Section will be open soon - working on legal issues!!? Nog andere suggesties???