TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Christian Rusch @ Club Angel, Stockholm, April 28th
Christian Rusch @ Club Angel, Stockholm, April 28th
Taskig framf�rh�llning, men spelar p� Club Angel nu p� fredag (28:e april). 01-03, be there or be □ . Personal mixes utlovas s�klart.
gryyymt, kanske man skulle visa sitt fula tryne igen, 2 veckor sen jag va d�r sist 
Vem mer ere som lirar, johnny eller?
| quote: |
| Originally posted by Vizay gryyymt, kanske man skulle visa sitt fula tryne igen, 2 veckor sen jag va d�r sist ![]() Vem mer ere som lirar, johnny eller? |
Om du lirar mycket av ditt eget material kommer jag, speciellt Epic + Missouri.. =D
| Originally posted by trancedanne Om du lirar mycket av ditt eget material kommer jag, speciellt Epic + Missouri.. =D |
H�rde �ven att du gjort en remix av en Endre-l�t. Kan det vara Kallocain?
Tycker han ska l�gga upp sin osl�ppta grejer n�gonstanns, riktigt underbara som jag sagt s� m�nga g�nger f�rr.. inklusive endre remixen =P
| Originally posted by zoric H�rde �ven att du gjort en remix av en Endre-l�t. Kan det vara Kallocain? |
Numb, reworken p� Kallocain, vox-mixen p� Epic, Soft, plus lite annat sm�tt-och-gott... finns mycket som kan dyka upp. 
Hej p� er
I kv�ll �r det sista g�ngen under provperioden f�r Angel. Kommer det mycket folk (som f�rra fredagen) k�r vi vidare men om det kommer f�r lite s� l�gger vi ner klubben.
S� om du tycker att ANGEL borde �verleva, kom f�rbi ikv�ll. Det blir fantastisk musik!
/Staffan
hur ser det ut sen, kommer ni k�ra en i taget eller blir det en ny period av angels som blir spikade?
Blir det bra ikv�ll (som f�rra fredagen) s� stannar vi kvar p� st�llet och satsar p� att k�ra hela sommaren.
/Staffan
| Originally posted by MondayBar Blir det bra ikv�ll (som f�rra fredagen) s� stannar vi kvar p� st�llet och satsar p� att k�ra hela sommaren. /Staffan |
f�r man pallra sig f�rbi d� trots att man e sliten som en skurtrasa 
| Originally posted by staz f�r man pallra sig f�rbi d� trots att man e sliten som en skurtrasa |
Tracks fr�n ig�r (utan inb�rdes ordning):
HH Presents ICE EP - ICE 794 (Thanks To Berlin Dub Mix)
Paul van Dyk - Movement (Original Mix)
Paul van Dyk - Vega (Starecase Remix)
Bedrock - Heaven Scent (Original Mix)
Sonorous - Glass Garden (Ronski Speed Remix)
Timo Maas - Riding On A Storm (Original Mix)
Z2 - I Want You (Original Mix)
Rusch & Murray - The Promise (Ronski Speed Remix)
Peter Dafnous - From Here To Eternity (Two Roads Remix)
David Amo & Julio Navas vs. Xavi Beat - Pressure (Original Mix)
Can Costa & Josh Collins - Peyote Ugly (Boom Jinx Mix)
Moby - Slipping Away (Axwell Vocal Mix)
Starecase - Vapour Trails (Nick Valerio Mix)
Dan Stone - Made In Bahrain (Orkan Remix)
Duderstadt - Muhanjala (Sean Tyas Remix)
Alias - Missouri (Original Mix)
Christian Rusch - Untitled (Original Mix)
Paul van Dyk ft. Second Sun - Crush (PvD Original Mix)
Nuclear Ramjet - Deep Blue (Original Mix)
Kuisma & Rusch - Yogatech (Original Mix)