TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Monday Bar Summer Cruise 2006

Date: 2006-08-10
Time: 20:15 - 19:15 > 23h
City: Stockholm (SWE) - �bo (FI)
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: fr�n 595 Sek
Website: http://www.mondaybar.com
DJ's:
PROGRAM & DJ LINEUP
MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, d�ck 7-8
22.30-01.00 StoneBridge
01.00-03.30 Armin van Buuren
03.30-06.00 Markus Schulz
13.30-15:30 StoneBridge
15:30-17:30 Johnny Boy
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, d�ck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, deck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon
13.30-17.00
- DJ Choose
- Fredrik Stenerfelt (Liquidsunset.org)
FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, deck 7
- Mike One
- Steve (Liquidsunset.org)
- Henri Gerox
- ScuL (GlobalHardStyle.com)
- Fatmenize
- DJ Mech
http://www.doghouseboys.com/events/summercruise06.asp
ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god!
HERRE J�VLAR!!!!!!!!!!
gissa om jag kommer!

Haha, Fyfan vad surt 
F�rst Ferry Corsten p� Spring Cruise och sedan Armin van Buuren p� Summer Cruise. Undra om man kommer in �ven om man �r under 20, dvs. 18?
Isf m�ste man f�rmodligen skriva in till MondayBar, och �ven om man gjorde det s� skulle det f�rmodligen inte fungera..
Aja, F�r v�l f�rs�ka i alla fall..
Armin van Buuren �r v�l den enda jag egentligen �r ute efter att se, �ven om jag inte gillar ASOT s� mycket s� tycker jag fortfarande att det brukar finnas ett par ganska bra l�tar i hans sets.
Markus Schulz har jag aldrig tyckt om, detsamma g�ller Dekay, Remy har jag dock inte h�rt s� mycket. Men jag skulle l�tt vilja se Remy, har h�rt att han �r ganska bra av lite kompisar runt om i USA.
Men jag lovar, jag ska inte analysera de s�rskillt mycket 
| quote: |
| Originally posted by zoric Remy har jag dock inte h�rt s� mycket. Men jag skulle l�tt vilja se Remy, har h�rt att han �r ganska bra av lite kompisar runt om i USA. |
| Originally posted by NooN Personligen tyckte jag Remy var grymmare �n Armin |
Ser inte d�ligt ut
F�r se om man tar sig upp till Stockh�la 
Re: Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
| Originally posted by SteveTranz4ever [b] Staffan l�kte ut detta till ett par p� Angel ig�r.... |
Haha, nice med mer kryss. Re-run med Armin p� sommarkryssning.
�hhh, sicken line up
Jaha, d� �r det bara att beg�ra mer semester d� allts�!!
omg omg omg omg omg omg omg OMFG!!
Armin & Schulz, blir ju fan inte b�ttre
synd att man inte fyllt 20 �n =/
I'm there 
detta blir ju som en upprepning av min f�rsta kryss .. armin o shultz 
�h, �r inte ens 18 �n
D� �r du ju 18, s� kanske 
hoppas p� n�got alternativ till all melodisk trance men schulz �r ju nice iaf 
synd at disse krysningene skal g� fra � v�re de beste partiene i norden til noe som ikke er verdt � nevne en gang.
hva skjedde med de dagene der beyer,v�th,carola og resten av den svenske technomafian preget lineupen p� alle krysningene? 
huff, p� tide at mbar tar seg sammen og lager et technocruise igjen snart!
| Originally posted by zoric D� �r du ju 18, s� kanske |
om du f�r reda p� n�got christian s� s�g till =P
Vi f�r v�l fr�ga oss runt grabbar, ta tag i det och skriva ett brev dit eller liknande..
Weii. Shit vad fint de kommer att bli.
�terst�r att fixa biljetter och sparka p� sina kompisar att dom med ska dit
har varit p� en kryss tidigare och de var helt otroligt fint. 
| Originally posted by verminator huff, p� tide at mbar tar seg sammen og lager et technocruise igjen snart! |
�ven om jag �r f�r ung f�r att ha erfarit de kryssningarna du n�mner. 
| Originally posted by verminator synd at disse krysningene skal g� fra � v�re de beste partiene i norden til noe som ikke er verdt � nevne en gang. hva skjedde med de dagene der beyer,v�th,carola og resten av den svenske technomafian preget lineupen p� alle krysningene? ![]() huff, p� tide at mbar tar seg sammen og lager et technocruise igjen snart! |

| Originally posted by Kaveh Anser personligen (�r ju en smaksak) att denna Armada-lina �r en av de mer mediokra. Skulle iofs h�jas r�tt m�nga sn�pp om de tar med folk som Stonebridge och Harry Lemon, d� snackar vi ![]() |
| Originally posted by Vizay den jag k�nner minst intressant att se �r faktiskt Armin, tycker han lirar p� tok f�r h�rt nu f�r tiden, saknar hans still som han lirade typ...senaste kryssen ha va h�r. Schulz � dekay d�remot kommer bl i tokr�j, dekay lirar galet nice imo |
Wei! 
D� var snart hytt kirrad och klar. L�ngtar tills man kan kr�nga av sig utrustningen, s�tta sig p� planet till Sverige och g� ut och r�ja!