TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jamie Cullum gaat housen :D
Jamie Cullum gaat housen :D
Jamie Cullum treedt in de voetsporen van Robbie Williams, die onlangs aankondigde een dancealbum te gaan maken. Jamie heeft besloten om zijn piano ter zijde te schuiven en ook een cd te gaan maken met pompende housebeats. Op zijn computer is Jamie al druk bezig met het mixen van de tracks en hij is vastbesloten zijn dance nummers te gaan uitbrengen. Wel zal Jamie daarvoor een pseudoniem gebruiken want hij verwacht dat zijn vaste fans erg warm zullen lopen voor dit project.
www.radio538.nl
Het zal mij benieuwen 
lang leve dancepop 
Gelukkig gaat ie niet koken. Daar zijn al genoeg Jamies voor 
| quote: |
| Originally posted by Chicane lang leve dancepop |
Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed
vet, hopen dat het ook nog goed word 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik hoop gewoon dattie t net zo goed doet als z'n jazz enzo Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed |
)
Achja, tis afwachten offie t kan, maar muzikaal issie iig wel 
M'n buurvrouw is ook muzikaal, vooral 's nachts als de buurman er overheen gaat en ze de ramen hebben vergeten te sluiten
| quote: |
| Originally posted by Chicane Puff Daddy wilde ook graag Dance maken, verder dan Let's Get Ill kwam 'ie niet geloof ik (maar eerlijk is eerlijk, Let's Get Ill was verre van bout te noemen ) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.