TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jamie Cullum gaat housen :D

Posted by eieregooie on Apr-30-2006 04:48:

Jamie Cullum gaat housen :D

Jamie Cullum treedt in de voetsporen van Robbie Williams, die onlangs aankondigde een dancealbum te gaan maken. Jamie heeft besloten om zijn piano ter zijde te schuiven en ook een cd te gaan maken met pompende housebeats. Op zijn computer is Jamie al druk bezig met het mixen van de tracks en hij is vastbesloten zijn dance nummers te gaan uitbrengen. Wel zal Jamie daarvoor een pseudoniem gebruiken want hij verwacht dat zijn vaste fans erg warm zullen lopen voor dit project.

www.radio538.nl

Het zal mij benieuwen

Posted by Chicane on Apr-30-2006 07:53:

lang leve dancepop

Posted by jp on Apr-30-2006 09:20:

Gelukkig gaat ie niet koken. Daar zijn al genoeg Jamies voor

Posted by eieregooie on Apr-30-2006 15:03:

quote:
Originally posted by Chicane
lang leve dancepop

Ik hoop gewoon dattie t net zo goed doet als z'n jazz enzo Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed

Posted by franzelare on Apr-30-2006 16:41:

vet, hopen dat het ook nog goed word

Posted by Chicane on Apr-30-2006 19:33:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik hoop gewoon dattie t net zo goed doet als z'n jazz enzo Dan intereseert t me geen reet of t poppy is, dan is t gewoon goed

Puff Daddy wilde ook graag Dance maken, verder dan Let's Get Ill kwam 'ie niet geloof ik (maar eerlijk is eerlijk, Let's Get Ill was verre van bout te noemen )

Posted by eieregooie on May-01-2006 00:48:

Achja, tis afwachten offie t kan, maar muzikaal issie iig wel

Posted by jp on May-01-2006 17:31:

M'n buurvrouw is ook muzikaal, vooral 's nachts als de buurman er overheen gaat en ze de ramen hebben vergeten te sluiten

Posted by basvh on May-01-2006 17:37:

quote:
Originally posted by Chicane
Puff Daddy wilde ook graag Dance maken, verder dan Let's Get Ill kwam 'ie niet geloof ik (maar eerlijk is eerlijk, Let's Get Ill was verre van bout te noemen )

maar dat had denk ik meer met deep dish te maken dan puffie zelf