TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tal om Dj'ing
Tal om Dj'ing
Tja!
Jag ska h�lla ett tal i skolan och har valt att tala om Dj'ing. Grejen �r att jag inte har s� stor koll p� historian bakom djing osv.. vore schysst om n�gon av er kunde hj�lpa mig lite h�r! 
Kanske vet ni n�gon sida som har bra info? Eller s� delar ni bara med er av era kunskaper i tr�den!
Tack p� f�rhand!
Thern
Re: Tal om Dj'ing
| quote: |
| Originally posted by thernan Tja! Jag ska h�lla ett tal i skolan och har valt att tala om Dj'ing. Grejen �r att jag inte har s� stor koll p� historian bakom djing osv.. vore schysst om n�gon av er kunde hj�lpa mig lite h�r! ![]() Kanske vet ni n�gon sida som har bra info? Eller s� delar ni bara med er av era kunskaper i tr�den! Tack p� f�rhand! Thern |
Re: Re: Tal om Dj'ing
| Originally posted by Aendy N�r ska ni skolungdomar l�ra er att s�ka info p� internet? http://en.wikipedia.org/wiki/Dj |
Det f�rsta jag gjorde var att sl� upp ''DJ'' p� wikipedia, men d�r st�r det mest skit imo, man kan ju tycka att det ska finnas b�ttre sidor om s�nth�r?
| Originally posted by thernan Det f�rsta jag gjorde var att sl� upp ''DJ'' p� wikipedia, men d�r st�r det mest skit imo, man kan ju tycka att det ska finnas b�ttre sidor om s�nth�r? |
haha jo m�ste h�lla med aendy, den informationen skulle inte jag klagat p� i alla fall =P