TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Your Taste, Your Style !
Pages (2): [1] 2 »
Your Taste, Your Style !
omdat er niet echt veel nieuwe threads zijn (hint! hint!
) dacht ik van dan laat ik der toch maar lekker zelf eentje maken, en uuh na wat nagedacht te hebben ben ik op dit onderwerp gekomen, zeker nie orgineel maar ik wist momenteel gewoon nix beterz!
..
wat is na jou favoriete muzieksoort, ik weet het van een aantal lui hiero maar zeker niet van iedereen (nieuwere members stap naar voren en maak u bekend
) zoo eff een polletje der bij maken
.. klaar (hoop ik)
ik hou van meerdere stijlen, zelfs HH kan leuk zijn ik hoorde wel een lekker nummertje tijdens de reclame voor id&t HH 2
techno is ook prima muziek en toen erick-e in zwolle draaide vond ik dat goed klinken was ook vrij veel progressive
progressive vind ik ook lekker
trance ook...
ik hou alleen niet van die goedkope troep 
ericje draait een mix van deep house, club enw at progressive met af en toe wat techno.
Neen ik hou van alle stijlen maar meestal tiesto/armin style trance/progressive
het spul dat tiesto op DD draaide is percies mijn stijl! 
Prog, Trance, Techno en Hardtrance/Hardstyle 
Allemaal heel erg lekker 
Thuis luister ik voornamelijk Scot Project stijl, op grote feesten Trance of Techno, kleinere feesten Techno en feestjes in huiselijke sferen veel Prog/trance 
ik houd eigenlijk ook wel van alles
Techno,Trance, Hardstyle
ligt er maar net aan waar ik zin in heb, heb dus ook gevote op van alles en nog wat
hmz al die stijlen zijn vet, nou jah hardcore is misschien iets te snel voor mij, maar de rest rulezzz wel!
wat ik zelf draai is toch meer beetje trancey/progressive
Geef maar gewoon lekkere Trance, en dan geen commerciele troep ofzo, ik vind scot project (of soortgelijke artiesten) trouwens ook wel bij trance horen (het past zeker niet bij de andere stijlen)
Mie heeft op tecccccchhhnno gewurst.
Mazza
traaaaaaaaaaaaannnnnnnceeeeeeeeee
deze site heet toch TRANCEaddict.com ?

moet zeggen dat et me eingelijk niet zo bijster veel uit maakt want et gaat om et nummer. niet om de stijl/producer. maar mijn grootste voorkeur gaat uit naar nummers die met trance bestempeld worden 
(et hangt trouwens ook een beetje van mn stemming af, maar dan wordt et weer zo ingewikkeld...
)
t00ne vannet moment:
Cosmic Man - Krystal Dreams
lekker vrolijk (wel nodig na die k*nk*rtentamens :S)
je kennem hiero downloaden 
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/TA/cmkd.zip
As long as it's danceable
Ik heb maar voor Trance gekozen, dat komt toch t meeste overeen. Ik vind Hardhouse ook wel lekker. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar stevige trance (hardtrance). Zolang ik maar lekker kan stampen vind ik alles best! Zelf hardcore vind ik soms wel leuk om nog eens te luisteren (ik heb nl nog een thunderdome cd liggen
)
| quote: |
| Originally posted by Blik Geef maar gewoon lekkere Trance, en dan geen commerciele troep ofzo, ik vind scot project (of soortgelijke artiesten) trouwens ook wel bij trance horen (het past zeker niet bij de andere stijlen) |
| Neen ik hou van alle stijlen maar meestal tiesto/armin style trance/progressive het spul dat tiesto op DD draaide is percies mijn stijl! |
| Originally posted by Optimus Ik vind DJ Scot Hardtrance.... en ik zou t hier onder hardhouse scharen dan bij trance |
Ik hou van alles (uitzonderingen daargelaten), dus dat heb ik ook gestemd
jah voor mij toch wel voornamelijk trance
maar daarnaast ook nog
techno en vroeger ook HH , maar bennk een bietje vanaf gestapt
greetz,
yarnie
doe voor mij maar trance.......
de rest van de muziekstijlen vind ik soms ook wel aardig.
GreetZ RubDub (die bijna niet kan posten omdat ie op stage is)
Ik hou vooral van trance heb dat ook gestemd, maar af en toe een setje techno, hardhouse of progressive is ook niet verkeerd.
Ik kan mijzelf niet onder 1 soort stijl te hangen. Heb van die dagen dat ik flink de beuk er 1 gooi, dus techno / hardcore. Maar ja je hebt ook van die dagen dat trance het bij je doet.
Luisteren zelfs jaren 80 en 90 muziek. Dus over het algemeen genomen is het een van alles wat stijl. Zolang het lekker klinkt vind ik het best.
tja, de stijlen waar ik toch wel het meeste van hou zijn techno en electro.
muziek van mensen als steve lawler, danny tenaglia, darren emerson, creamer & stephane k etc spreekt me ook altijd heel erg aan.. maarja, hoe noem je dit precies? house, progressive, trance ??? ik weet het niet.
nog zo een voorbeeld: ik vind Bassment Jaxx - Where's your head at echt een onwijs gaaaaf nummer, maarja hoe noem je het? club? house?
ik denk dat het maar beter is om te zeggen dat ik gewoon van allerlei muziek hou.. als het maar niet zo plat en afgezaagd klinkt.
er zijn wel stijlen die ik 99 van 100 keer echt helemaal niks vind:
hardtrance, hardhouse, hardstyle en de huis-tuin-en-keuken trance.
tja, ik hou wel van meerdere stijlen maar ik ga toch voor gewoon lekkere trance!! ik hou dan wel ook van andere stijlen maar het liefst luister ik naar trance dus daar heb ik dan ook maar voor gekozen 

| Originally posted by Jukx nog zo een voorbeeld: ik vind Bassment Jaxx - Where's your head at echt een onwijs gaaaaf nummer, maarja hoe noem je het? club? house? |
Ik heb lekker origineel voor TRANCE!!! gekozen... en dan niet dat cheesy troep zoals Lasgo en Milc inc, maar de "underground" Tiesto, FC en Armin musik. Prog, tech en hardstyle kan k ook nog wel waarderen hoor, maar als k 2 uur lang naar Carl Cox word k tog wel een klein beetje gestoord.
Eigenlyk kan k alle muzieksoorten wel uitstaan, maar meestal niet lang. Hip-hop en RMB vind soms nog wel te pruimen! 'So I chewed my f*cking arm off, and made an escape' 
*Gravediggaz - Diary Of A Madman*
ltr 
| Originally posted by Apoptosis Ik heb lekker origineel voor TRANCE!!! gekozen... en dan niet dat cheesy troep zoals Lasgo en Milc inc, maar de "underground" Tiesto, FC en Armin musik. Prog, tech en hardstyle kan k ook nog wel waarderen hoor |
Lekker trance...dat vind ik lekkere muziek
wat ook lekker is.... is muziek waarbij je lekker bij ken zitten, pilsje vatten, black light aan.... en dan heb ik het over lounge of ambient muziek!!!
Sandman
TimeportE ==> Hoe heette dat groene moster die de slechterik moest voorstellen in teddy ruckspin.....???? en die roze 2 potige hulpjes (zonder armen)van hem?...
Teddy is echt weer een lekkere ouwe kid's serie
| Originally posted by Sandman TimeportE ==> Hoe heette dat groene moster die de slechterik moest voorstellen in teddy ruckspin.....???? en die roze 2 potige hulpjes (zonder armen)van hem?... Teddy is echt weer een lekkere ouwe kid's serie |