TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Your Taste, Your Style !
Pages (2): [1] 2 »

Posted by TimeportE on Feb-05-2002 20:19:

Your Taste, Your Style !

omdat er niet echt veel nieuwe threads zijn (hint! hint! ) dacht ik van dan laat ik der toch maar lekker zelf eentje maken, en uuh na wat nagedacht te hebben ben ik op dit onderwerp gekomen, zeker nie orgineel maar ik wist momenteel gewoon nix beterz! ..
wat is na jou favoriete muzieksoort, ik weet het van een aantal lui hiero maar zeker niet van iedereen (nieuwere members stap naar voren en maak u bekend ) zoo eff een polletje der bij maken .. klaar (hoop ik)

Posted by magrec on Feb-05-2002 20:28:

ik hou van meerdere stijlen, zelfs HH kan leuk zijn ik hoorde wel een lekker nummertje tijdens de reclame voor id&t HH 2

techno is ook prima muziek en toen erick-e in zwolle draaide vond ik dat goed klinken was ook vrij veel progressive

progressive vind ik ook lekker
trance ook...

ik hou alleen niet van die goedkope troep

Posted by Biohazard on Feb-05-2002 20:30:

ericje draait een mix van deep house, club enw at progressive met af en toe wat techno.

Neen ik hou van alle stijlen maar meestal tiesto/armin style trance/progressive

het spul dat tiesto op DD draaide is percies mijn stijl!

Posted by Miss Proximus on Feb-05-2002 20:32:

Prog, Trance, Techno en Hardtrance/Hardstyle

Allemaal heel erg lekker

Thuis luister ik voornamelijk Scot Project stijl, op grote feesten Trance of Techno, kleinere feesten Techno en feestjes in huiselijke sferen veel Prog/trance

Posted by Flippe on Feb-05-2002 20:37:

ik houd eigenlijk ook wel van alles

Techno,Trance, Hardstyle

ligt er maar net aan waar ik zin in heb, heb dus ook gevote op van alles en nog wat

Posted by DJ Bazz on Feb-05-2002 20:48:

hmz al die stijlen zijn vet, nou jah hardcore is misschien iets te snel voor mij, maar de rest rulezzz wel!

wat ik zelf draai is toch meer beetje trancey/progressive

Posted by Blik on Feb-05-2002 20:51:

Geef maar gewoon lekkere Trance, en dan geen commerciele troep ofzo, ik vind scot project (of soortgelijke artiesten) trouwens ook wel bij trance horen (het past zeker niet bij de andere stijlen)

Posted by New Wave on Feb-05-2002 20:51:

Mie heeft op tecccccchhhnno gewurst.

Mazza

Posted by John on Feb-05-2002 21:45:

traaaaaaaaaaaaannnnnnnceeeeeeeeee

deze site heet toch TRANCEaddict.com ?

moet zeggen dat et me eingelijk niet zo bijster veel uit maakt want et gaat om et nummer. niet om de stijl/producer. maar mijn grootste voorkeur gaat uit naar nummers die met trance bestempeld worden
(et hangt trouwens ook een beetje van mn stemming af, maar dan wordt et weer zo ingewikkeld...)

t00ne vannet moment:
Cosmic Man - Krystal Dreams
lekker vrolijk (wel nodig na die k*nk*rtentamens :S)
je kennem hiero downloaden
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/TA/cmkd.zip

Posted by Flipper01 on Feb-05-2002 21:58:

Dancing Dude As long as it's danceable

Ik heb maar voor Trance gekozen, dat komt toch t meeste overeen. Ik vind Hardhouse ook wel lekker. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar stevige trance (hardtrance). Zolang ik maar lekker kan stampen vind ik alles best! Zelf hardcore vind ik soms wel leuk om nog eens te luisteren (ik heb nl nog een thunderdome cd liggen )

Posted by Opti on Feb-05-2002 22:00:

quote:
Originally posted by Blik
Geef maar gewoon lekkere Trance, en dan geen commerciele troep ofzo, ik vind scot project (of soortgelijke artiesten) trouwens ook wel bij trance horen (het past zeker niet bij de andere stijlen)

Ik vind DJ Scot Hardtrance.... en ik zou t hier onder hardhouse scharen dan bij trance

Posted by Jappio on Feb-05-2002 22:15:

quote:
Neen ik hou van alle stijlen maar meestal tiesto/armin style trance/progressive
het spul dat tiesto op DD draaide is percies mijn stijl!

Ik sluit me hierbij aan!

Posted by The Groove on Feb-05-2002 22:19:

quote:
Originally posted by Optimus

Ik vind DJ Scot Hardtrance.... en ik zou t hier onder hardhouse scharen dan bij trance

Mee eens! Heb voor HardHouse gekozen. Maar ik hou verder ook veel van Techno en Trance

Posted by serialkillah on Feb-05-2002 22:22:

Ik hou van alles (uitzonderingen daargelaten), dus dat heb ik ook gestemd

Posted by Yarnie on Feb-05-2002 22:38:

jah voor mij toch wel voornamelijk trance maar daarnaast ook nog

techno en vroeger ook HH , maar bennk een bietje vanaf gestapt

greetz,

yarnie

Posted by Ruben_Dubbink on Feb-06-2002 06:42:

doe voor mij maar trance.......
de rest van de muziekstijlen vind ik soms ook wel aardig.

GreetZ RubDub (die bijna niet kan posten omdat ie op stage is)

Posted by Dj Lex on Feb-06-2002 10:40:

Ik hou vooral van trance heb dat ook gestemd, maar af en toe een setje techno, hardhouse of progressive is ook niet verkeerd.

Posted by LightForce on Feb-06-2002 11:14:

Ik kan mijzelf niet onder 1 soort stijl te hangen. Heb van die dagen dat ik flink de beuk er 1 gooi, dus techno / hardcore. Maar ja je hebt ook van die dagen dat trance het bij je doet.
Luisteren zelfs jaren 80 en 90 muziek. Dus over het algemeen genomen is het een van alles wat stijl. Zolang het lekker klinkt vind ik het best.

Posted by Jukx on Feb-06-2002 13:00:

tja, de stijlen waar ik toch wel het meeste van hou zijn techno en electro.
muziek van mensen als steve lawler, danny tenaglia, darren emerson, creamer & stephane k etc spreekt me ook altijd heel erg aan.. maarja, hoe noem je dit precies? house, progressive, trance ??? ik weet het niet.
nog zo een voorbeeld: ik vind Bassment Jaxx - Where's your head at echt een onwijs gaaaaf nummer, maarja hoe noem je het? club? house?
ik denk dat het maar beter is om te zeggen dat ik gewoon van allerlei muziek hou.. als het maar niet zo plat en afgezaagd klinkt.
er zijn wel stijlen die ik 99 van 100 keer echt helemaal niks vind:
hardtrance, hardhouse, hardstyle en de huis-tuin-en-keuken trance.

Posted by TimeportE on Feb-06-2002 15:08:

tja, ik hou wel van meerdere stijlen maar ik ga toch voor gewoon lekkere trance!! ik hou dan wel ook van andere stijlen maar het liefst luister ik naar trance dus daar heb ik dan ook maar voor gekozen

Posted by Opti on Feb-06-2002 16:21:

quote:
Originally posted by Jukx
nog zo een voorbeeld: ik vind Bassment Jaxx - Where's your head at echt een onwijs gaaaaf nummer, maarja hoe noem je het? club? house?

geschreeuw?

Posted by Apoptosis on Feb-06-2002 16:29:

Ik heb lekker origineel voor TRANCE!!! gekozen... en dan niet dat cheesy troep zoals Lasgo en Milc inc, maar de "underground" Tiesto, FC en Armin musik. Prog, tech en hardstyle kan k ook nog wel waarderen hoor, maar als k 2 uur lang naar Carl Cox word k tog wel een klein beetje gestoord.

Eigenlyk kan k alle muzieksoorten wel uitstaan, maar meestal niet lang. Hip-hop en RMB vind soms nog wel te pruimen! 'So I chewed my f*cking arm off, and made an escape' *Gravediggaz - Diary Of A Madman*

ltr

Posted by TimeportE on Feb-06-2002 16:50:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ik heb lekker origineel voor TRANCE!!! gekozen... en dan niet dat cheesy troep zoals Lasgo en Milc inc, maar de "underground" Tiesto, FC en Armin musik. Prog, tech en hardstyle kan k ook nog wel waarderen hoor

nou underground, dat zou ik zeker niet zeggen.. kijk maar eens naar een nick warren die draaid (volgens mij) pas echt underground..

Posted by Sandman on Feb-06-2002 17:18:

Lekker trance...dat vind ik lekkere muziek

wat ook lekker is.... is muziek waarbij je lekker bij ken zitten, pilsje vatten, black light aan.... en dan heb ik het over lounge of ambient muziek!!!

Sandman

TimeportE ==> Hoe heette dat groene moster die de slechterik moest voorstellen in teddy ruckspin.....???? en die roze 2 potige hulpjes (zonder armen)van hem?...

Teddy is echt weer een lekkere ouwe kid's serie

Posted by Blik on Feb-06-2002 17:23:

quote:
Originally posted by Sandman

TimeportE ==> Hoe heette dat groene moster die de slechterik moest voorstellen in teddy ruckspin.....???? en die roze 2 potige hulpjes (zonder armen)van hem?...

Teddy is echt weer een lekkere ouwe kid's serie

[SPAM-MODUS]

ga naar http://go.to/degexte en stem op de poll voor je favoriete kinderserie!!!

[/SPAM-MODUS]

Pages (2): [1] 2 »