TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Akira on Feb-05-2002 23:28:

Zomer Vakantie...kreta???

Ik ga van de zomer waarschijnlijk naar kreta...aangezien IBIZA zo asociaal duur is en ik daar totaal geen geld voor heb.

Maar waar moet ik in kreta zijn??welke plaats??wele clubs etc???
in ieder geval bedankt
Jason

Posted by Raymond on Feb-06-2002 08:04:

Ik ben er 2 jaar achter elkaar geweest en Chersonissos is toch wel de place to be op Kreta!!! Een paar clubs onderondere NRG en een hele hoop barren en andere tentjes......
Verder heb je daar de Starbeach waar je kan Bungyjumpen, jezelf af laten schieten in een bol aan van die bungy elastieken of gewoon liggen en luisteren naar de Trance die live gemixed wordt iedere dag helemaal voor niks!! Echt geloof mij nou maar Kreta wordt het beste wat je ooit is overkomen!!

Posted by Robvef on Feb-06-2002 09:13:

Yep, Chersonissos is waar je wezen moet. Veeeeeelll Nederlanders en leuke discotheken. NRG is een goede, Verder veel barretjes, waar je het ook reuzegezellig kan hebben.

Helaas dit jaar niet voor mij, maar ik ga naar Gran Canaria. Kijken hoe het daar is.

Posted by Dj Lex on Feb-06-2002 10:33:

Ik ga dit jaar ook naar Chersonissos. Dus dat is mooi Had al gehoord dat het goed vertoeven daar is Ik had een site met alle disco's en barretjes die er zijn in Chersonissos met uitleg enzo erbij wat nadelen en voordelen daar waren. Ik zoek hem wel ff op en post hem dan

Posted by Trunks on Feb-06-2002 13:33:

Thumbs up Well done,

Hey,

Goeie keuze, Ik ben ook chressonisos geweest en het is goed te doen daar. Wat je MOET doen is jetskien daaro, en dan proberen zo ver mogelijk de zee op te spuiten want dan kunnen ze em niet meer uit zetten en kun je ff een klein halfuurtje rond raggen op de golven!! hehe.. En inderdaad NRG is goed! helaas is m'n porto is de was geweest en is het web adres weg gevaagt want ik heb nog zon kaartje van hen in de porto dus... helaas. Wij zaten toen in hotel Fritos en die is echt HET beste want je zit gelijk naast ee discotheek en op spring afstand van het strand en aan de boulevaar... hehe.

En als je niet naar Jiannis bent geweest kun je het vergeten! Die kerel is griek en spreekt vloeiend Ned, importeerd Grolsch bier uit entschede en heeft remia sausen etc etc etc een wereld tent en GOED vreten. die zit wel op een aardig eindje lopen.

Starbeach is ook werelds, vette muziek (redelijk bij de tijd) de hele dag bij slapen en vele dames ook...

Dus succes en Grz Trunks.

P.s ik ga dit jaar naar albufeira in portugal, is dat ok?

Posted by Flipper01 on Feb-06-2002 13:36:

Drunk Chersonissos

JAaaa, Chersonissos!!
Het schijnt daar echt heel goed te zijn!!
Ik zal het wel zien, ik ga er namelijk vanaf 6 juli heen, samen met oa. Biba!
Ik heb d'r al flink zin

Posted by biba on Feb-06-2002 13:45:

Monkey Dancer 2 Kreta Rules!!!!!

JAAA Kreta, daar gaan wij met z'n 7'en naar toe dit jaar! 15 dagen om precies te zijn. En natuurlijk naar Chersonisos! Place2be!

Ik ga samen met flipper!!!
We hebben in ieder geval een balkon om het bier op te kunnen drinken Het schijnt er niet zo goedkoop te zijn

Laat het bier maar vloeien!!!
Greetz Biba!

Posted by Blik on Feb-06-2002 14:57:

zolang jullie maar van mijn vriendin afblijven, die is daar van 4 augustus tot 11 augustus

Posted by TimeportE on Feb-06-2002 15:02:

quote:
Originally posted by Blik
zolang jullie maar van mijn vriendin afblijven, die is daar van 4 augustus tot 11 augustus

whehehe lol, we zaten dit jaar te denken om naar kreta te gaan maar het is ons wat duur, we gaan nu ergens in spanje of italie (rimini) heen, we gaan binnenkort eff naar reisbureau en eff kijken waar je apartementen hebt voor 8 personen

Posted by Dj Lex on Feb-06-2002 15:08:

quote:
Originally posted by TimeportE

whehehe lol, we zaten dit jaar te denken om naar kreta te gaan maar het is ons wat duur, we gaan nu ergens in spanje of italie (rimini) heen, we gaan binnenkort eff naar reisbureau en eff kijken waar je apartementen hebt voor 8 personen

Mag je wel opschieten, want meestal gaat het nu hard met alles. Enne ik ga ook met 7 vrienden, waarvan 3 twee weken net als ik. Zelfde periode als jou Flipper. Appartement Tina Maria Zanik

Posted by Jukx on Feb-06-2002 15:46:

lache man, ik ga ook naar kreta dit jaar..
vanaf 18 juli en dan 12 dagen.. weet alleen niet hoe het hotel heet waar we naartoe gaan.. zal het eens moeten vragen!
ohja, timeporte, je mag wel opschieten met booken hoor! bijna alles is al vol! of je moet met de bus willen ofzo.. maar dat is niet echt aan te raden.

Posted by Blik on Feb-06-2002 15:52:

Op de heenweg is de bus best wel lachen, zit je al een beetje te feesten, maar op de terugweg is het wel zwaar BOUT!!

ik ga trouwens naar Blanes deze zomer voor een week, van 22 juli t/m 31 juli

Posted by Flipper01 on Feb-06-2002 16:04:

Angry

quote:
Originally posted by Dj Lex

Mag je wel opschieten, want meestal gaat het nu hard met alles. Enne ik ga ook met 7 vrienden, waarvan 3 twee weken net als ik. Zelfde periode als jou Flipper. Appartement Tina Maria Zanik

AHA dus jullie zijn die gasten die net voor ons Tina Maria Zanik volgeboekt hebben
Wij wilden namelijk ook naar Tina Maria Zanik, maar die zat dus vol in de periode dat wij wilden gaan Maar gelukkig waren er nog plaatsen (de laatste 2 ) in het gloednieuwe appartement Irini! Met welke reisorganisatie zijn jullie daar?? Wij met Sunweb.

Posted by TimeportE on Feb-06-2002 16:40:

quote:
Op de heenweg is de bus best wel lachen, zit je al een beetje te feesten, maar op de terugweg is het wel zwaar BOUT!!

wij wilde eerst ook misschien naar blanes, maar we gaan nu misschien naar een stadje in de buurt van loret.. we feesten maar het hoeft van ons ook weer niet TE.. zoals ibiza ofzo.. we zien wel.. trouwens we gaan waarschijnlijk wel met bus..

Posted by Dj Lex on Feb-06-2002 17:38:

quote:
Originally posted by Flipper01

AHA dus jullie zijn die gasten die net voor ons Tina Maria Zanik volgeboekt hebben
Wij wilden namelijk ook naar Tina Maria Zanik, maar die zat dus vol in de periode dat wij wilden gaan Maar gelukkig waren er nog plaatsen (de laatste 2 ) in het gloednieuwe appartement Irini! Met welke reisorganisatie zijn jullie daar?? Wij met Sunweb.

We wilden eerst naar een mooier appartement maar die was ook al vol, dus toen amar deze en Irini is heel goed was de nicht van een vriend geweest alleen stond er in de brochure dat de bar en het zwembad nog in aanbouw waren dus daar hadden we geen zin in. Enne we gaan met Gogotours

Posted by TranceFool on Feb-06-2002 17:48:

Ik ga net als vorig jaar 10 dagen naar Lloret heen bus trug vliegen, zit in hostal Reces, etzelfde als vorig jaar. Had et echt super naar mn zin dus daarom hetzelfde. En 265 euro isnie duur

Posted by Pjotr G on Feb-06-2002 17:50:

t wordt wel druk he in gorgeoswjre (in kreta)

daar ga ik ook al 2 weken heen komende zomer

Posted by Dj Lex on Feb-06-2002 17:51:

IIg goed volk in Chersonissos

Posted by basvh on Feb-06-2002 18:33:

TA nation op kreta

jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

Posted by Jukx on Feb-06-2002 18:39:

ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen.
het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden.
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost?
suggesties zijn trouwens ook altijd welkom.

Posted by Jappio on Feb-06-2002 18:39:

Zozo.. zo te horen wordt t aardig gezellig daar op Kreta!

ehm en ik ga dit jaar maar is naar Frankrijk.. Lekker surfen

Posted by NiTro on Feb-06-2002 19:21:

quote:

Ik ben vorig jaar naar Blanes (uitgesproken als Blanus door onze reisleidster, de doos) geweest, je moet daar discotheek Arena is checken; vorig jaar werd daar vet hard gedraaid, en de darkraver kwam daar toen 3x per week draaien .

Zelf ga ik dit jaar naar Salou, ook met de Bus (vorig jaar met vliegtuig; dr was nix anders meer vrij! Maar we gaan wel 2 weken. Das dan wel weer vet.

Greetz...

Posted by TranceFool on Feb-06-2002 19:39:

quote:
Originally posted by Jukx
ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen.
het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden.
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost?
suggesties zijn trouwens ook altijd welkom.

Als je een bad hebt kan je die volgooien met ijs das wel relaxed en anders wordt et toch echt in een wasbakkie proppen

Posted by K.nattick on Feb-06-2002 19:40:

quote:
Originally posted by NiTro

Ik ben vorig jaar naar Blanes (uitgesproken als Blanus door onze reisleidster, de doos) geweest, je moet daar discotheek Arena is checken; vorig jaar werd daar vet hard gedraaid, en de darkraver kwam daar toen 3x per week draaien .

Zelf ga ik dit jaar naar Salou, ook met de Bus (vorig jaar met vliegtuig; dr was nix anders meer vrij! Maar we gaan wel 2 weken. Das dan wel weer vet.

Greetz...

Darkraver was gaaf INDEED! Dit jaar gaajjik met een vriend van me naar Schiphol. Niet geboekt, koffertje vol shorts, hawaiibloesjes en zonnebrillen en we zien wel. M'n pinpas met Euro's houdt het die weken hopelijk wel. Last second noemen ze dat. Curacao, Spanje, Frankrijk of Turkijke....tsjaah....dat ziejjik dan wel!

Posted by -=WVG=- on Feb-06-2002 19:46:

quote:

Mag ik mee...? Ja vast wel
Voor meer info over ons appartement check http://go.to/degexte

Pages (3): [1] 2 3 »