TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תוכנת צריבה
תוכנת צריבה
היי מה קורה
איזה תוכנת צריבה אתם ממליצים ?!
הורדתי את הנרו 7 החדש - לא משהו
עושה בעיות בעיקר בצריבות IMAGE
נרו 7 עושה בעיות בעיקר בהכל....
תודה...
מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי
| quote: |
| Originally posted by yahel222 תודה... מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי |
רק נרו 5!
(רסמי הוא היה בן זונה..)
אני משתמש ב6
תוכנת צריבה ל IMAGE
http://www.imgburn.com/
תסמוך עלי היא הכי טובה....זה שידרוג ל
DVD Decrypter
שהמון אנשים משתמשים לצרוב
DVDS
| quote: |
| Originally posted by yahel222 תודה... מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.