TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תוכנת צריבה


Posted by yahel222 on May-05-2006 13:50:

תוכנת צריבה

היי מה קורה

איזה תוכנת צריבה אתם ממליצים ?!

הורדתי את הנרו 7 החדש - לא משהו
עושה בעיות בעיקר בצריבות IMAGE


Posted by Shahar on May-05-2006 15:07:

נרו 7 עושה בעיות בעיקר בהכל....


Posted by yahel222 on May-05-2006 18:28:

תודה...

מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי


Posted by Dj Alex (ISR) on May-05-2006 21:24:

quote:
Originally posted by yahel222
תודה...

מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי

נירו לא עושה לי בעיות בכלל
בכל מקרה אם אתה רוצה לצרוב img אני ממליץ בחום על אלכוהול 120%
ALCOHOL 120%


Posted by YoraY on May-06-2006 04:59:

רק נרו 5!
(רסמי הוא היה בן זונה..)

אני משתמש ב6


Posted by m0sh on May-06-2006 11:56:

תוכנת צריבה ל IMAGE
http://www.imgburn.com/

תסמוך עלי היא הכי טובה....זה שידרוג ל
DVD Decrypter
שהמון אנשים משתמשים לצרוב
DVDS


Posted by Shahar on May-06-2006 13:49:

quote:
Originally posted by yahel222
תודה...

מה לא עושה בעיות ???? יותר יעזור לי


כן
כל גירסא מתחת ל 7..
5-6
6.6.6.8 וכו'



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.