TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- -= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb
Pages (2): [1] 2 »
-= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb
Satt uppe h�r en kv�ll och laddade fr�n Direct Connect s� hittade jag en lite gammal hel sk�n grejj som inte jag sett �n f�r�n nu.
Love Parade 2000 med Paul Van Dyk
�r ca 166Mb stor fil och �r 16.43 l�ng
S� h�ger klicka och spara som s� f�r ni se n�t ni kommer gilla.
Har ni sett den f�rr s� grattis
Inte s� ladda hem IMO.
Ses...
ps. Ni f�r hemskt g�rna posta svar p� denna om ni laddat hem och sett den ds.
din hemsida, den e en plojgrej va?
ingen l�gger upp bilder p� internet n�r man vart p� Kos o kr�kat o e seri�s med det....
Man tackar Steve...B�rja ladda precis...Har inte sett denna....S� jag �terkommer med ett inl�gg....
Var ju dock p� LP detta �ret....
Edit: Damn vilken video...Den gav mig rysningar....Jag vill ner igen.....
| quote: |
| Originally posted by Beamish din hemsida, den e en plojgrej va? ingen l�gger upp bilder p� internet n�r man vart p� Kos o kr�kat o e seri�s med det.... |
iaf n�r man e s� sn�ll och delar med sig s� mycke
Tack Steve
Tackar f�r videon 
Gillade den...en sak irriterade mig dock......Det var n�gon monotom bas som gick i bakgrunden p� dom flesta l�tarna...helt i otakt enligt mig och det l�t r�tt taskigt tycker jag....
Skulle den va d�r?
K�nde igen mig skarpt n�r han spelade melodin till Eternity med h�nderna i luften 
Tack f�r videon Steve!
Riktigt bra... det �r kul med s�na videos som �r fr�n riktiga tillst�llningar..
| Originally posted by mindshooter Tackar f�r videon ![]() Gillade den...en sak irriterade mig dock......Det var n�gon monotom bas som gick i bakgrunden p� dom flesta l�tarna...helt i otakt enligt mig och det l�t r�tt taskigt tycker jag.... Skulle den va d�r?K�nde igen mig skarpt n�r han spelade melodin till Eternity med h�nderna i luften |

Jajaja fler vids fler vids 

| Originally posted by mindshooter Jajaja fler vids fler vids ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jag har en Johan Gielen @ Trance Energy fr�n 2001-10-20... kanske samma? Annars vill jag ox� ha mer film

| Originally posted by King of Clubs Jag har en Johan Gielen @ Trance Energy fr�n 2001-10-20... kanske samma? Annars vill jag ox� ha mer film |
(Hoppas den f�r plats p� servern bara, annars f�r jag sm�rj av brorsan)
Om du vill s� skulle du kunna ladda upp dom h�r:
code:
210.112.73.21/incoming/ 1/2 [/4_Ta/

tack s� j�tte mycket.. videon var grym..
mera videor uppskattas J�TTE mycket.. 
Approp� Livevids...
Har n�gon av er filmen "Trance Energy - Rave Preview" 6:30 l�ng?
Jag vet inte vem som spelar, det ser typ ut som Marco V, men han lirar Luvstruck (remix) och Superstring... k�nns inte riktigt som marco v, men jag vet inte.. Sen till den Luvstruck remixen, vet n�gon vilken remix det �r?? Det �r inte Marco V & Benjamin remix iaf.. V�ldigt, v�ldigt bra tycker jag..
Om n�n vill ha denna f�resten s� kan jag skicka n�nstans..
| Originally posted by King of Clubs Approp� Livevids... Har n�gon av er filmen "Trance Energy - Rave Preview" 6:30 l�ng? Jag vet inte vem som spelar, det ser typ ut som Marco V, men han lirar Luvstruck (remix) och Superstring... k�nns inte riktigt som marco v, men jag vet inte.. Sen till den Luvstruck remixen, vet n�gon vilken remix det �r?? Det �r inte Marco V & Benjamin remix iaf.. V�ldigt, v�ldigt bra tycker jag.. Om n�n vill ha denna f�resten s� kan jag skicka n�nstans.. |
Oki doki... Hur ska jag skicka?? Har inget st�lle att l�gga upp det p� sj�lv...
| Originally posted by King of Clubs Oki doki... Hur ska jag skicka?? Har inget st�lle att l�gga upp det p� sj�lv... |
code:
210.112.73.21/incoming/ 1/2 [/4_Ta/
Tack, men jag hajar inte ett skit av det d�r 
T�nkte att jag skulle komma dit antingen att bara klistra url:en i browsern eller genom ftp-program.. Lyckades inte..
Sorry, men jag e inte s� grym p� s�nt h�r..
Aha..va synd.
Om du vil kan du ladda ner:
LEECH FTP
du hittar de p� www.download.com
Sen trycker du bara p� Jordgloben med en BLixt i och klistrar in Adressen i f�nstret.

Steve, TACK! Vart hittar du dina vids?
King, det �r Atlantis ITA Remix p� Luvstruck. Sjukligt bra!
L�GG UPP ENERGY FILERNA F�R INNI HELV---!!! F�r �ngest!! Letar o letar...
| Originally posted by Trancefella King, det �r Atlantis ITA Remix p� Luvstruck. Sjukligt bra! |
Aha....fan d�. Man kan tydligen inte va connectad p� den FTPn s� l�nge.
Men tack f�r att du provade. 
Ska se om ja hittar n�n annan ftp.
| Originally posted by King of Clubs Approp� Livevids... Har n�gon av er filmen "Trance Energy - Rave Preview" 6:30 l�ng? Jag vet inte vem som spelar, det ser typ ut som Marco V, men han lirar Luvstruck (remix) och Superstring... k�nns inte riktigt som marco v, men jag vet inte.. Sen till den Luvstruck remixen, vet n�gon vilken remix det �r?? Det �r inte Marco V & Benjamin remix iaf.. V�ldigt, v�ldigt bra tycker jag.. Om n�n vill ha denna f�resten s� kan jag skicka n�nstans.. |
Ingen som vet vilken tune han bryter isen med? 
| Originally posted by Trancefella det �r Atlantis ITA Remix p� Luvstruck. Sjukligt bra! |