TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Hét grote WK2006 Topic!
Nog 4 weekjes en dan is het zover, dan worden wij wereldkampioen en zal Duitsland de 1e ronde niet eens overleven!
Om nog ff terug te blikken op het mooie WK98 en de Ek's van 2004 en 2000 check deze site http://www.dikkechill.com/dylan/wk1998/
Schitterend om al die doelpunten nog eens terug te zien! ik krijg echt weer heimwee naar een Kluivert in vorm als je dat ziet! Maar vooral Bergkamp met zn magistrale momentjes, zijn passes op kluivert! en natuurlijk zijn fkcn vette goal tegen argentinië 98!
brand los!
Rijkaard vs Völler 
vette post gerrit, tnx !!
Ik heb er al weer helemaal zin in!!!
Even over onze selectie: Van Basten heeft gezegd dat die van het volgende rijtje er maar 3 mee wil nemen: Kuyt, v Nistelrooij, VoH, Huntelaar. Wie moet er mee? en wie valt er af. VoH lijkt vreemd genoeg een zekerheidje te zijn als breekijzer voor van Basten.
Mijn afvaller: Vennegoor. Met v. Nistelrooij heb je een superspits en Kuyt kan je ook op rechts inzetten. Ik denk dat Huntelaar net zo goed als 'breekijzer' kan worden gebruikt als VoH. Huntelaar is zelfs beter in koppen en timen en slimmer in de 16 en verkeerd in bloedvorm!
We zullen het wel horen op 15 mei als San Marco zijn selectie bekend maakt
Het zou toch wel bizar zijn als Klaas-Jan zou moeten afvallen. Ik zou ze gewoon lekker alle 4 meenemen. Of misschien zegt van Basten dit alleen maar om ze helemaal op scherp te krijgen? Ruud is natuurlijk een wereldspits maar op dit moment heb je misschien meer aan Huntelaar. Kuyt moet gewoon mee vanwege zn kwaliteiten, zn vechtlust en omdat hij ook wel aardig op rechts uit de voeten kan. En VoH is inderdaad goed als extra man voorin.
Ik ben zeer benieuwd naar de keuze....
Dan Huntelaar niet mee. De anderen zijn dan relatief meer waardevol dan Huntie, IMO.
Verder heb ik ook megazin in het WK! Alleen verknaakt dat ik dan rond die tijd al mijn tentamens heb. Meh.
Huntelaar gaat mee. Een collega van mij was laatst ergens waar jongeren/kinderen van Basten mochten interviewen.
Een van die mennekes vroeg aan van Basten: " Hoevaak gaat Huntelaar scoren op het WK? "
Van basten: " Twaalf keer"
Menneke: " Oh hij gaat dus mee"
Van basten: "
"
Hij moet gewoon mee. Al is het maar als wissel.
Heb er zin in 
Tsja als ik moet kiezen tussen VoH of huntelaar dan blijft VoH echt thuis. Nederland gaat het niet halen dit jaar.In welke ronde ze worden uitgeschakeld weet ik niet maar brazil wordt kampioen denk ik.
Vennegoor gaat mee omdat die als breekijzer kan dienen als het ECHT moet. Dus als we veel in de 16 spelen van de tegenstander, en wie is daar ook alweer heel goed?? Juist huntelaar!
RVN gewoon in de spits, en Huntie mee als breekijzer. Daar komt bij wanneer RVN uit vorm raakt of blessure krijgt, hebben we aan Huntie een VOLWAARDIGE vervanger van wereldniveau, en dat hebben we met alle respect met Jan "houten klaas" vennegoor of hesselink NIET.
Ze gaan gewoon alle vier mee denk ik
Hij doet dit denk ik om ze scherp te houden. Zal me niks verbazen als Van Basten straks met een big smile zegt dat 'ie Kuyt meeneemt als rechtsbuiten ipv spits.
Zou een goeie bak zijn iig 
Ik begin er inmiddels ook verdomd veel zin in te krijgen
Dit jaar ook de hele competitie niet gevolgd, die Talpa ellende is niet te harden
Dus kom maar op met dat voetbal 
Het hele WK wordt op Talpa uitgezonden 

| quote: |
| Originally posted by jp Het hele WK wordt op Talpa uitgezonden ![]() |
Als Nederland de eerste ronde haalt en men zit er helemmal in dan kan er iets moois gebeuren.
Gisteren in Katwijk geweest.
Wat een bagger wedstrijd
FF over Huntelaar, alles wijst er op dat MVB hem niet meeneemt, wat ik echt dom zou vinden, maar goed wie weet scoort VoH de winnende in de finale, hoor je ons ook niet meer 
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Ze gaan gewoon alle vier mee denk ik Hij doet dit denk ik om ze scherp te houden. Zal me niks verbazen als Van Basten straks met een big smile zegt dat 'ie Kuyt meeneemt als rechtsbuiten ipv spits. Zou een goeie bak zijn iig |
Minstens finale 
Zolang die duitsers maar niet te ver komen
Die Duitserts halen de eerste ronde denk ik niet eens. Wat hebben die een slecht team zeg! En laat Lehmann maar lekker keepen zoals in de laatste competitiewedstrijd van Arsenal
Nederland is echt moeilijk in te schatten. Eerlijk gezegd heb ik voor het eerst bij Oranje het gevoel dat ze ondanks het vertoonde spel altijd kunnen winnen. Het voetbal is misschien niet oogstrelend, maar ze halen wel de resultaten. Ik vertrouw er sowieso op dat ze de eerste ronde overleven. Daarna zien we wel verder.
Huntelaar niet mee!!
Jammer.
Maargoed... Persie, Robben en Kuijt wel, we worden kampioen 
Had ik al gezegd dat ik kaartjes heb? 
Leipzig here i come!

Ik was het tot nu toe niet altijd helemaal eens met het selectiebeleid van de heer van Basten, zo waren bobson en Dennenboom geen goede vondsten maar daar in tegen Boularouz en enkele AZ spelers wel. Maar wat die nu doet begrijp ik helemaal niks van.
Ik snap het argument, ik kan maar 3 spitsen meenemen wel, maar waarom neemt die INGODSNAAM Vennegoor mee. Hij heeft het hele jaar amper wat gepresteerd. 11 goals maar, tegen ruim 30 van Klaas-Jan. Neem de laatste beker finale, een duidelijkere beslissing in het duel Klaas-Jan vs Jan bestaat er niet. Ik zie nog hoe Jan onhandig en stuntelig de 16 in loopt en een 2 tegen 1 situatie verprutst waarmee hij de wedstrijd op slot had kunnen doen, en ik zie voor me hoe Klaas-Jan 2 prachtige treffers maakt en er uiteindelijk met de cup vandoor gaat.
De statistieken spreken voor zichzelf. Klaas-Jan heeft bijna 3 keer zoveel goals gemaakt. Het argument van breekijzer begrijp ik ook niet helemaal. Klaas-Jan is wat mij betreft sterker in kopduels, timed beter en is veel slimmer in de 16. Bovendien zie ik Klaas-Jan sneller iets forceren in de laatste minuten, hij heeft immers al vaker met dat bijltje gehakt (Roda thuis, psv in de finale, Vitesse uit). Bovendien zou Klaas-Jan een perfecte directe stand-in zijn mocht v. Nistelrooij niet kunnen spelen door een schorsing of een blessure. Voor Voh zie ik die rol niet weggelegd.
Gelukkig hebben we het EK voor jong oranje in Portugal nog, want daar zal Klaas-Jan wel spelen, en hopelijk het ongelijk van de heer van Basten bewijzen.
Naja, dan hebben we weer wat om op te shcelden als we eruitgeknikkerd worden 
Als dick advocaat nog bondscoach was dan was ie volgens mij al 23233424324324324324324u3245y32647t324t3247i532i43784352735243245324 x met de dood bedreigd