TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Michiel says hi all the way from barcelona
Michiel says hi all the way from barcelona
he gasten
hoe isset dan?
zit nu in een internetcafeetje in barcelona, ff wachten totdat het gezellig gaat worden in het uitgaansleven hierzo. dus ik dacht ik zeg even hallo ofzo. ik vermaak me hier prima, ga morgen naar jeff mills en kom pas 19 mei weer terug
massoll
michiel
hey michiel,
tof dat je daar op vakantie zit (neem ik aan toch?),
ik zit hier in dit kikkerlandje een beetje druk te wezen op stage;
wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld 
Have fun out there,
GreetZ RubDub
DAMN!
Lekker dat je nu in Barcelona zit!! Maar ik zou nu niet met je willen ruilen, aangezien er zoveel relexte feesten hier aankomen 
Maar veel plezier daaro!!
hey michiel
als je dit nog leest, volg dit advies op 
ga naar de Ramblas en loop richting het winkelcentrum dat aan zee ligt (maremagnum ofzo?
) daar heb je op het dak 4 discotheken in de buitenlucht, echt zwaar relaxte discotheken, ik weet niet of ze vol zitten dan, maar je kunt het altijd proberen, entree is gratis (2 jaar geleden tenminste)
drank is daar trouwens wel superduur dus zorg dat je al zat bent voordat je daar aankomt.
Goeidag!..
trouwes he vroeg me altijd of of dat uitgaansleven er uberhaupt wel is buiten de zomervakantie en omliggende maandjes??
ZO was het een maand voordat de zomervakantie begon.. in spanje nog godse rustig.. geen engelse geen duitsers geen nederlanders.. en al helemaal geen uitgaansleven lol.. (best grappig) en toen kwam ik en toen barste het los
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Goeidag!.. trouwes he vroeg me altijd of of dat uitgaansleven er uberhaupt wel is buiten de zomervakantie en omliggende maandjes?? ZO was het een maand voordat de zomervakantie begon.. in spanje nog godse rustig.. geen engelse geen duitsers geen nederlanders.. en al helemaal geen uitgaansleven lol.. (best grappig) en toen kwam ik en toen barste het los |

| Originally posted by Robvef Ach Henkie, iedereen volgt jou adviezen toch altijd op ![]() Jij hebt een soort voorbeeldfunctie!! |
| Originally posted by Henkie_henk haha ja.. ik loop nu met me broekzakken binnenste buiten.. en gozer van me werk doet een ringetje door ze petje heen (hij heeft dat ingevoerd zegt ie).. echt fat leet.. 3 keer raaiie waar ik morgen mee loop! |
um nou ik zit hier niet voor vakantie maar ik leef hier nu tot en met 19 mei ofzo, dus is wel ok. het uitgaan is hier alleen zo godvergeten duur. en blik ik ga er straks misschien wel ff een kijkje nemen.ik neem aan dat je eens in barca geweest ben ? ken je las palomas? is echt een supertent.
maar ik ga nu maar weer
later
michiel
| Originally posted by michiel en blik ik ga er straks misschien wel ff een kijkje nemen.ik neem aan dat je eens in barca geweest ben ? ken je las palomas? is echt een supertent. |