TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [20,22/07] Illusion Beach 2006 @ Hangaar I, Oostende
Pages (2): [1] 2 »
[20,22/07] Illusion Beach 2006 @ Hangaar I, Oostende

Maar 2 dagen van de jaar maar k'zal er toch op beide proberen aanwezig zijn
Zou tof zijn moesten ze nog wat internationale guests boeken.
Niets voor mij dit, eerder proberen om wat andere goede feestjes in Illusion mee te pikken.
Line-up mist een beetje originaliteit...dezelde namen blijven boeken, ipv ne keer eens wat nieuwe namen te inviteren.
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Line-up mist een beetje originaliteit...dezelde namen blijven boeken, ipv ne keer eens wat nieuwe namen te inviteren. |
| Originally posted by djcresto Lijkt me vooral een goedkope line-up |
Ik mis een internationale DJ. Na alle voorbije bookings, kunnen ze nu ook nog wel eens moeite doen! 
Normaal is dat toch 3 dagen ? De vrijdag zal er wel een grotere dj komen hoop ik ?
Anders kom ik hier ook niet naartoe
. Oostende krijgt dit jaar nieveel bekend volk over de vloer; hehe.
Verleden jaar zelfs 5 dagen, en toen kwamen o.a. M.I.K.E.
, Mike Koglin
, Ferry Corsten en Marco V.
dj coone, dj q-ic!!!

| Originally posted by Bertn dj coone, dj q-ic!!! |
Bon, Illusion was goed bezig de laatste tijd met goei trance-dj's uit te nodigen, maar den Beach ga'k toch links laten liggen 
Zie mijn reply in de Zillion-topic: Dat wordt weer stampeuh!
| Originally posted by Bertn dj coone, dj q-ic!!! |
Ergens wel logisch dat ze met het oog op 19 Years Illusion de grote kanonnen nog even in de kast houden 
het is maar 2 dagen, ze hebben veel guest-dj's echt niet nodig. De meeste van hun vaste klanten horen toch liever hun favoriete resident die door hun gekende plaatjes speelt.
Ik vermoed dat ze zich vorig jaar met Illusion Beach een beetje hebben geforceerd.
Ik laat deze in elk geval links liggen.
Ach ik vind die "At The Beach" concepten toch maar overhaald.
Is een evenement zoals een ander aangezien het toch in een hangar doorgaat, een At The Beach moet doorgaan op een strand zelf zodat ge is goe kunt gaan crashen in da zand as ge te scheef zijt of is of de zee inlopen as ge het te heet hebt.
At the beach interesseert mij totaal nie, maar damn kijk op de rechtse pagina!!!!!
19 Years Illusion
* Armin Van Buuren
* M.I.K.E.
* Markus Schulz
!!!!!!!!!!!!
Daar ben ik bij! 100% zeker!
| Originally posted by diddi www.jumpaddict.com |
ROFL, kmoet ineens denken aan die partnerruil-sketch uit In De Gloria waar Wim Opbrouck in zijn tijgeslipke staat te shaken. "Ik voel die bassen in m'n ballen, in m'n ballen, die bassen!!". 
| Originally posted by mrcanon At the beach interesseert mij totaal nie, maar damn kijk op de rechtse pagina!!!!! 19 Years Illusion * Armin Van Buuren * M.I.K.E. * Markus Schulz !!!!!!!!!!!! Daar ben ik bij! 100% zeker! |
Nog eens de roll-call in de juist thread:
Donderdag 20 juli
* Synthesia
* Den Backer + Devilex + min. 2
Zaterdag 22 juli
* Synthesia +1
* TOR (kunt maken dat ge komt
)
Wel spijtig dat Zillion die zaterdag nu ook juist nettrance namen moet boeken :/ En verleden week haast niks van trance (was toen Ghoststyle aan de ene kant, Zillion Beach met groove en retro den andere kant)
Zillion Beach 22 juli:
Warming up
22h00-00h00 Mersco vs Zil69
Main
00h00-04h00 Fire dj Energy vs Elof
04h00-06h30 Yves De Ruyter
06h30-12h00 After-sessions / Alex, Fou, Bextor, ....
Denk da'k toch naar het Zillion gedeelte ga die nacht, zou natuurlijk tof zijn moest ge kunnen overswitchen tussen de rooms zonder 20eur extra dervoor te moeten betalen. Elof weet jij hier misschien ietske meer over?
Vinden beide events op dezelfde locatie plaats?
Zillion geniet eveneens mijn voorkeur, zeker nu ik de timetable zie 
| Originally posted by TOR Vinden beide events op dezelfde locatie plaats? Zillion geniet eveneens mijn voorkeur, zeker nu ik de timetable zie |

| Originally posted by Synthesia off-topic, kev, waar bleef dat bericht 2 weken geleden ![]() |

Amai super zaligen avond gewoon gisteren!!!
Dat er zo weinig andere BETA's zijn gekomen begrijp ik niet, kwamen omstreeks middernacht en was al meteen de ene zalige trance plaat na de andere. Kane (denk ik toch) was toen aan't draaien in de main room. Veel klassieke retro trance plaatjes der tussen maar ook veel nieuwe dinges. De Level room met de groovy tunes van DJ Christophe was ook al zeer goed vol, veel knappe dames maar was der wel wat warm binnen.
Dan omstreeks 1u was het Ronald Van Gelderen en die begon met die nieuwe remix van Rockafeller Skank van Fatboy Slim en dat was toch efkes
en niet echt iets gepast voor het aanwezige publiek na de laatste zwoele zweverige plaatjes van Kane. Het werd daarna ietske beter met wat hardere beats maar k'vond toch dat er weinig energie zat in zijn set en na een tijdje werd het de ene gecomputeriseerde mannelijke vocale plaat na de andere. Hij speelde mooi de zo goed als volle zaal voor meer dan de helft leeg :s Wel schone laser sequencing en goeie videobeelden op de schermen. Geluid was ook zeer goed, wel super luid (wat ik wel plezant vind, zeker als ge efkes buiten gaat dat ge de muziek nog goed kunt horen) maar mijn oren als we terug naar den auto stapten 
Na RvG werd het weer wat beter en t'was overal redelijk goed vol, ook buiten (veel grotere ruimte dan verleden jaar ook) en de Kick Da Bass room was ook efkes plezant
Mooie decoratie en zo.
Sfeer en muziek was echt top, tot nu toe 1 van de beste parties van het jaar voor mij. Is ook een pak groter dan vorig jaar (derde room en grotere outdoor area) en t'zat veel voller. Controles waren ook niet zo belachelijk als verleden jaar toen dat velen hun volledig moesten uitkleden. Wel niet zeer lang kunnen blijven, moest om 8-9u op en wou toch nog een paar uurkes slapen.
Zaterdagavond zal wel ne gansen nacht uit worden