TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Arvika Festivalen
Arvika Festivalen
http://www.arvikafestivalen.se/?page_id=286
Jag som bara �r 15 �r funderar p� att g�. Jag f�r inte s� m�nga tillf�llen att g� p� riktiga grejer bortsett fr�n fester som hostas av n�gon jag k�nner, samt fester med min �lder som �ldersgr�ns (liksom).
Juno Reactor och Covenant kommer dit, och �r dom tv� fr�msta som jag vill se.
N�gon annan som g�r?
Jag ska p� Hultsfred i �r, men jag skulle hellre �kt till Arvika. Alice In Videoland och Covenant �r dom tv� riktiga dragpl�stren imo.
Jag f�r n�ja mig med Sharem Jay, Andreas Tilliander och Sophie Rimheden som fr�msta elektroniska akter 
| quote: |
| Originally posted by NooN Andreas Tilliander |
| Originally posted by nils haha vad� f�r n�ja sig? tilliander = kingen |
haha oj, my bad. jo det blir nog grymt
dansa natten l�ng �r f���r kul
Mondaybar h�ller ju i avslutningsfesten p� Hultsfred 
| Originally posted by jofawe Mondaybar h�ller ju i avslutningsfesten p� Hultsfred |
| Originally posted by NooN Som jag skrev |
No worries
Synd att man inte kan �ka till Arvika, hade fyllt �r d�r nere d�
T�nk att f� fira f�delsedagen med Covenant eller AiW

Millencolin, Hellacopters, Backyard Babies & Soundtrack of our lives kommer till folkets park h�r i Link�ping 29juli, �nda jag ska p� i sommar och det r�cker fan Millencolin och Hellacopters, my swedish heroes p� en och samma plats ! 
Ja det kanske blir Arvika och Yran i �r d�
Inget av dom l�ter ju helt fel..! 
| Originally posted by DjAviander Ja det kanske blir Arvika och Yran i �r d� Inget av dom l�ter ju helt fel..! |
| Originally posted by Joe Nas Dropkick Murphys till Yran ! shit fan var r�j det kommer blir d�r d�, vart ligger det n�nstans d� |
Det �r med viss f�rv�ning jag utbrister:
Angelo & Ingrosso lirar p� Roskilde 2006?