TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Rock Werchter 2006!
Rock Werchter 2006!
Gaat hier nog iemand naar toe??
Ik alleszinds al zeker
Het wordt ��n groot feest als het tenminste nie verzuipt in de regen
The Who
Tool
Eels
Deus
Depeche mode
Sigur Ross
Mogwai
Red hot chilli peppers
Placebo
Muse
Arsenal
Absynthe minded
Laurent Garnier
Roger Sanchez
Vitalic
....
Ik was eerst van plan om hier naar toe te gaan maar ik heb gisteren beslist om van donderdag tot zondag naar de zee te gaan. Dus geen Werchter voor mij; maar zon, zee, cocktails, rusten, ice cream, ... en Zillion Beach eens bezoeken.
Rock Werchter ? 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Rock Werchter ? |
En dit jaar Depeche Mode, zalig
Red Hot Chili Peppers
Arsenal (Mister Doorman...
)
| Originally posted by mellow_head Red Hot Chili Peppers Arsenal (Mister Doorman... ) |
| Originally posted by 1Million$shot Komt Thierry Henry ook ?? |
Ik zal er zeker rondhangen, er zijn wel meerdere geweldige acts in het elektronische muziekgenre 
En hoewel ik absoluut nooit naar andere muziek luister buiten trance, techno, dnb, electro etc, kan ik op tijd en stond best wel genieten van goede live optredens 
| Originally posted by Bl@ckOut Wou ik daarstraks ook zeggen, maar kheb 't maar zo gelaten Kheb eigenlijk nog nooit een rock werchter meegemaakt, maar hoeft ni zo echt voor mij |
Ze hebben mij al X maal meegevraagd, maar das niets voor mij man...
Kgeef mijn geld dan liever aan andere zomer events!
Tzijn genoeg andere faal alternatieven... 
kost veel geld en ik kan ni tege kamperen...
de Peppers al int sportpaleis gezien me hun goei klassiekers, zo'n promo concertje voor de nieuwe cd waar ge 1 lieke van kent is toch iet anders... Muse zouk wel is aant werk wille zien, ma kan tegenvallen ook eh
Ik ben er voor de 6e keer dit jaar en op zich vind ik het niet veel geld voor 4 dagen concerten. Dit jaar is de line-up iets minder mijn goesting maar toch genoeg dingen die de moeite waard zijn(Sigur Ros, Depeche Mode, Tool, Placebo, Starsailor, ...) en de kamping is best wel leuk als het weer een beetje mee valt
en wat kost een pintje en een pakje friet?
Tjah ok dat is idd duur(op de wei zelf dan toch maar je kan zo vaak je wil van de wei af om iets te gaan eten) maar zo schandalig als op Tomorrowland vorig jaar zijn de prijzen er ook niet hoor
Enkel voor Depech Mode en Red Hot Chilli Peppers zou ik afzakken.
Voor de rest vind ik dat Werchter niet echt meer een alternatief festival is, enorm veel volk dat gaat om te gaan en mss 3 namen op de hele affiche kent.
tjah maar moet je je dat aantrekken dan? Ok ik snap ook niet wat de Black Eyed Peas, Sean Paul, Anouk en Live dit jaar op die affiche staan te doen maar zowat alle andere namen zijn wel goed tot zeer goed. Dat daar veel 'toeristen' komen trek ik mij absoluut niet aan, ik ga toch enkel voor de muziek. Staan nog altijd meer dan genoeg 'alternatieve' artiesten op de affiche om Werchter een alternatief festival te kunnen noemen hoor. Het is niet anders dan andere jaren
Werchter en kampere+bbq ftw, I'm in bitches 
| Originally posted by Antony en wat kost een pintje en een pakje friet? |
Vroeger was ik daar niet voor, maar ik heb de indruk dat daar minder van die Bikkemberghs janetten zitten dan Illusion beach en consoorten. Dus er bestaat een kans dat je er Toni en de hangmatten zult aantreffen.
| Originally posted by Antony ... en ik kan ni tege kamperen... |

Naar de 2002 en 2003 geweest van Werchter, met o.a. Moby, Faithless, Praga Khan
, Carl Cox, Rammstein, Coldplay, Red Hot Chili Peppers,...
Op deze affiche interesseert me alleen nog maar Depeche Mode.
Maar geef mij maar een festival als Tomorrowland of gelijk welk ander EDM evenement over dit