TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes ..::.. 5 juni
Pages (2): [1] 2 »
Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes ..::.. 5 juni
Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes
Datum: 2006-06-05
Tid: 22:00 - 04:00
Plats: G�ta K�llare
Stad: Stockholm
Pris: 100Kr f�rk�p (endast 300st) / 150Kr i d�rren
�lder: 20 (18 med f�rk�p)
DJ's:
DALLAS SUPERSTARS
MIIKA KUISMA
SUPER8
http://www.mondaybar.com
http://www.dallassuperstars.com
http://www.discogs.com/artist/Super8
http://www.miikakuisma.com
M�ste kolla in det.
Detta �r ju den givna festen f�r mig inf�r Svenska Nationaldagen !
L�jligt billigt intr�de 
Ja det h�r ser ju helt klart lockande ut. Finsk trance just nu �r sv�r sl�. Aalto - 5 �r galet bra.
Steve: Kolla in Miika Kuisma & Mr. A - Smoky Room (Original Mix) [Fokused], riktigt sk�n, var bara tvungen att ta med den i senaste mixen 
Aalto - 5 �r ju deras s�msta l�t hittils :P Men aja jag �r d�r i alla fall 
| quote: |
| Originally posted by trancedanne Aalto - 5 �r ju deras s�msta l�t hittils :P Men aja jag �r d�r i alla fall |
kuisma har gjort en del samarbeten med OO Flemming vilket kanske s�ger en del om vad han iaf delvis har proddat 
Det l�ter j�vligt lockande m�ste jag s�ga, spec. super8 som jag alltid tycker har gjort imponerande grejer(kanske inte alltid nyskapande dock men vafan
)
Kuisma �r mannen bakom AR52 och det vill inte s�ga lite.
jag dyker upp efter een snabb �vertalningskampanj av polaren 
Vart ska man bege sig till f�r att f� tag i f�rk�p, good ol� C.U.M eller?
Och alla ni oldies (�ver 20)....ge fan i min f�rk�psbiljett!
Miika Kuisma har producerat ganska mycket bra saker och mycket riktigt har han sl�ppt ganska mycket av det p� J00F Recordings och hans egna skivbolag vid namn Subtraxx.
F�r er som inte vet s� mycket om Miika och hans musik kan jag varmt rekommendera hans album som sl�pptes i slutet av 2005. Det heter Inwardgaze och inneh�ller 12 mycket bra l�tar, Han sl�ppte det f�rst�s p� Subtraxx.
Tycker ocks� om hans tidigare l�tar s� som "Scorpio" "Ambush", "Orion" och "Yogatech" som han gjorde tillsammans med Christian Rusch. Det �r verkligen n�gra j�ttebra l�tar som jag rekommenderar er att ge en provlyssning till. "Scorpio" �r en av hans absolut b�sta.
"Smoky Room" sl�pptes ju f�r inte s� j�ttel�nge sedan, men jag tycker inte att den h�ller lika h�g klass som hans tidigare l�tar.
Miika har ocks� sl�ppt l�tar under "AR52", l�tar som "Piiska", "Air Traffic" och "Timegate" �r verkligen n�gra bra exempel p� hans sammarbete med DJ Tab och Luke Chen under det h�r namnet.
Det h�r ser f�rst�s ut och vara n�got man skulle kunna t�nka sig att g� p�, men problemet kvarst�r med folk som vill f�lja med samtidigt som jag inte riktigt vet hur man f�r tag p� biljetterna d� de f�rmodligen bara s�ljs i Stockholm. Kanske f�r maila MondayBar om detta ifall att jag ska g�..
Men d�r har ni Miika Kuisma i stort sett, fr�mst bunden till J00F Recordings och Subtraxx Recordings.
| Originally posted by Dragon Kick Och alla ni oldies (�ver 20)....ge fan i min f�rk�psbiljett! |
Oj oj... jag ser att Miika (mkuisma) �r inne p� SWE-TA och smyger...
Moi moi mukulat 
| Originally posted by Vizay hell no, har en ekonomi att t�nka p� ocks�! |
| Originally posted by Dragon Kick Typiskt pension�rer, griniga OCH sn�la....gubbj�kel! |
hade det inte varit f�r att ni varit grabbar hade jag skrikit catfight
Men man kanske ska ta och k�pa en biljett.
Talade med en v�n nyligen om tr��nsfester. Hon ville n�mnilgen f�lja med p� n�gon snart, kanske denna vore bra.
F�r se om jag dyker upp.. lutar �t det i alla fall (framf�rallt d� biljetten inte var dyr) men m�ste se �ver ekonomin f�rst 
| Originally posted by Vizay pojkvasker, ge dig till k�nna s� ska du f� en rej�l luggning |
man kanske kommer, men jag definitivt inte hur deras djsets �r, men jag tror att det kommer bli mestadels asottr�nz d� eller?
Jag �r ute och cyklar ibland, mestadels n�r jag �r riktigt sliten och tr�tt !
| Originally posted by SteveTranz4ever tror jag vet vad jag pratar om |
| Originally posted by Vizay tveksamt med tanke p� hur snett du prickat det h�r svaret |
| Originally posted by SteveTranz4ever �k med f�r att det �r s� j�vla kul ! Atmosf�ren �r s� j�vla bra, det blir s�nt sk�nt drag p� golven, f�rfesterna ja allt oavsett musik, DJs osv. 10 kryssningar �r respekt ! Och detta blir min 11e, tror jag vet vad jag pratar om |
DS, Miika och Elo �r riktigt duktiga allihop, liksom j�ttetrevliga killar. R�kna med att jag drar dit, l�r bli en toppenkv�ll!
Var roligt h�ra om Miika att han varit inne h�r p� TA och kolla liten vad pratar ni h�r om pojkar, men tyv�rr hans svenska �r inte riktigt bra att f�rst�r vad ni skiver h�r
Men pojkar �r varje fall riktigt sugna att komma till Stockholm och dom kommer bjuda bara b�sta l�tar vad dom har just nu p� g�ng...
Skulle fan vara riktigt kul att ta sig dit iofs, Men vet inte om det blir s� dock..
N�gon som vet n�got om hur tidsschemat kommer att vara utformat? Miikka f�rst kanske? :O
P� tal om (samma) Finnar....
Grabbarna ska spela p� Love Parade...
Floaten representeras av
CLUB MILLENIUM: FIN / HELSINKI
DJ's:
Miika Kuisma
Dallas Superstars
Cosmicman
TAB
Super8
Alex Kunnari
Cosmo, Luka