TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Stockholm - Helsingfors
Stockholm - Helsingfors
N�n som har koll p� billigaste s�ttet att ta sig �ver till Hellsinki?
Flyme va billigt men de slutar med flyg dit den 5:e juni
Finlandsb�ten?
jag �r ingen expert men antar att en b�t (utan bil) �r billigast...
Fl�g r�tt nyss str�ckan ToR, och det var inte billigt. Har inte koll p� exakta priset men jag tror nog det var ca. 800:- f�r b�da v�garna
Jag tror det �r billigast och simmma, s� jag r�stade p� det
Dock kan jag t�nka mig att dom �vriga tv� varierar beroende p� vilken helg det �r och s�, testa �ven och s�k lite och testa olika dagar och s�
Sen b�r du ju ox� t�nka p� att det tar mycket l�ngre tid att ta b�ten osv...
Finland?
�h, stanna hemma
| quote: |
| Originally posted by benni Finland? �h, stanna hemma |
| Originally posted by Christian �. Den d�r kommentaren hj�lpte ju honom mycket med sitt val |
| Originally posted by Christian �. Den d�r kommentaren hj�lpte ju honom mycket med sitt val |
| Originally posted by Pjox Eftersom man l�gger upp simma och �h, stanna hemma som alternativ antar i alla fall jag att han har lite humor. Allts� borde han kunna ta det som ett sk�mt och inte s� seri�st f�r sj�lvklart hj�lper det inte honom. Men det hj�lper heller inte om man s�ger att simma �r det billigaste alt. eftersom det kommer han �nd� inte g�ra. Eller kommer han det kanske? |
Du kan ju kolla ocks� www.blue1.se Dom har ocks� kanska billiga flygor... Men Helsinfors flygf�lte �r inte s� riktig n�ra p� centrum, men inte �r Arlanda heller... Om du tar finlandsf�rjar s� hamnen �r n�stan i central av helsinfors...
Hoppas det h�r hj�lper liten...
| Originally posted by Jace2 Du kan ju kolla ocks� www.blue1.se Dom har ocks� kanska billiga flygor... Men Helsinfors flygf�lte �r inte s� riktig n�ra p� centrum, men inte �r Arlanda heller... Om du tar finlandsf�rjar s� hamnen �r n�stan i central av helsinfors... Hoppas det h�r hj�lper liten... |
(--) bah 
Men det l�ste sig! Arrang�ren pr�jsar flyg fr�n g�tet �t mig s� allt e fixat

| Originally posted by X-scream (--) bah ![]() Men det l�ste sig! Arrang�ren pr�jsar flyg fr�n g�tet �t mig s� allt e fixat |
ja!! slippa beh�va k�nka runt p� massa grejer p� t�g, buss, b�t..
Nu e jag d�r p� en timma! sjukt sk�nt