TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Easyhost.be... (een 'trap-er-niet-in' verhaal)

Posted by Icone on May-24-2006 21:37:

Easyhost.be... (een 'trap-er-niet-in' verhaal)

Hey allemaal,

gewoon even een mededeling van mijn persoonlijke ervaringen met deze host. Ik weet niet hoeveel van jullie reeds die 'veel belovende' reclamespot hebben gehoord op de radio, maar ik zou zeggen - trap hier niet in! Wat zij beloven lijkt (en blijkt) mij zeer twijfelachtig...

Bvb, ik heb mijn account daar reeds MAANDEN opgezegd en nog steeds krijg ik briefwisseling van openstaande facturen toegestuurd. Niet de laatste keer, want na mijn eerste factuur na mijn stopzegging heb ik immers nog om een confirmatie van de stopzegging gevraagd (en eveneens gekregen). Dit doet mij zelfs denken aan die vreselijke SMS-praktijken waar je ook 20 keer SMS STOP moet sturen vooraleer ze stoppen met naar uw geld te asen.

Daarnaast zijn hun prijzen ook STEENHOOG. Meer dan �400 voor 300MB plus �20 domeinregistratie per jaar.

Nu ben ik aangesloten bij een stukken betere, professionelere en verdomd goekopere host, nl http://www.b-one.be. Ik heb een domeinnaam, 2GB webruimte voor �100 per jaar.

Ik zou zeggen, mijden!

Posted by pooley on May-24-2006 21:41:

Kheb dat ook voor gehad, wel lichtelijk anders maar tkwam op de kleine lettertjes neer.

1jaar hosting, werd stilzwijgend velengd alhoewel uw domein + ftp access afgesloten werd.
1 jaar later een factuur + kosten, niet betaald, contestatie opgestuurd, nog een brief gekregen. Terug gecontesteerd en uiteindelijk niets moeten betalen.

Wel raar dat al die 'offici�le' brieven gewoon gepost werden en dus geen aangetekend schrijven...

priorweb wast bij mij

Posted by Icone on May-26-2006 00:24:

Bij mij staat er zelfs na al die communicatie nog zelfs 'AANMANING' op die brief... Echt erg *lol*

Posted by DeZmA on May-26-2006 08:19:

priorweb heb ik ook geen klachten over, hoewel het enkel forwarding is. Iemand goei ervaring met providers die php/mysql aanbieden?

Posted by tiestoworld on May-27-2006 12:52:

wel ok...........

Wel ok deze: www.webxtra.nl

Posted by Vishnu on May-27-2006 14:49:

Pas een .com aangemaakt via www.domain.be.
Lijkt best in orde; 32 euro op jaarbasis (goedkoper voor meerdere jaren), inclusief webspace (10 MB) en de mogelijkheid om een onbeperkt aantal emailadressen aan te maken. Indeling van de webspace staat al netjes voorgeprogrammeerd.
En tis dat allemaal samen ofwel niks, dat vind ik als klant persoonlijk een pak duidelijker dan die hosts die met lage prijzen staan te zwaaien maar waar ge wel nog dit en dat moet bijbetalen voor extra services, die ge meestal wel van doen hebt. En als ge dan weet dat ne .com iets duurder uitkomt dan ne .be valt dit best mee vind ik

Posted by Dj Mike Foston on May-27-2006 17:58:

Ik heb:

750 MB hosting ruimte,
15 GB traffic / maand,
15 subdomains,
ongelimiteerd aantal emailadressen,
10 mysql databases,
5 domain parkings,
15 ftp sub accounts,
webmail module (beste ooit in mijn mening),
on-line control panel,
smtp en imap server,
unix-based,
PERL, PHP4, PHP5, Python, Ruby and TCL,
e-mail server gebaseerde spam protectie,
e-mail server gebaseerde anti-virus protectie,
frontpage extensions,
cgi-bin directory,
volledige SSL,
server side includes,
supersnelle servers in het SAVVIS data center (USA) (sneller dan vele Belgische hosters),
ongekende uptime (mijn servers hebben nog nooit platgelegen !!!),
WAP support,
2 website statistics,
.com .net .org .us .biz .info voor 5 $/jaar
kan eendert welke domeinnaam ter wereld hosten
geen setup kosten
den allerbeste, maar dan ook allerbeste support ter wereld !!! gegarandeerd antwoord binnen de 15 minuten !!!

voor maar 6 $ per maand...

Amerikaanse hosters rulen !!! Europese zijn veeeeeeel te duur !!!

Posted by eieregooie on May-27-2006 22:20:

hmmm

mijn pakketje

10 pop adressen
Onbeperkt alias adressen
50 Mb Webspace
3000 Mb Dataverkeer
CGI Support
Perl scripting
Server Side Includes (SSI)
PHP 5 scripting
2 MySQL databases
IMAP4, POP3, APOP
Webmail
Persoonlijke Statistieken
HTTPD Logs
FTP access
Subdomeinen (sub.domein.nl)
Custom 404 Pagina's
Front Page 2002 Ext. (op aanvraag)
SSL 128-Bit (optioneel)
Autoresponding & Forwarding
Webbased Control Panel
Python 2.2
Htacces

a �1,50 per maand plus een .com a �17,50 per jaar... Dus da's klaar voor �35,50 per jaar

Posted by Dj LPG on May-31-2006 14:19:

Re: Easyhost.be... (een 'trap-er-niet-in' verhaal)

quote:
Originally posted by Icone

Nu ben ik aangesloten bij een stukken betere, professionelere en verdomd goekopere host, nl http://www.b-one.be. Ik heb een domeinnaam, 2GB webruimte voor �100 per jaar.

Die B-one heb ik ook al minder goeie dingen over gehoord ze... en als ik me niet vergis zijn dat windows servers? alleen da al zegt nieveel goed Maar voor de rest zijn ze wel goedkoop

Posted by Transfusion on May-31-2006 17:35:

Ik heb enkele jaren bij priorweb gezeten, zeer goede service, eigen CP. Qua hardware topfirma, aparte database-servers, enzo terwijl dit bij de meeste apache en sql + mail op 1 server is. Aanrader

Posted by Icone on Jun-01-2006 19:48:

Re: Re: Easyhost.be... (een 'trap-er-niet-in' verhaal)

quote:
Originally posted by Dj LPG
Die B-one heb ik ook al minder goeie dingen over gehoord ze... en als ik me niet vergis zijn dat windows servers? alleen da al zegt nieveel goed Maar voor de rest zijn ze wel goedkoop

Ik zou er geen idee van hebben, maar ze doen het alleszins dan niet slecht voor mij.

Uptime is great en opties zijn ook ni mis. PHP werkt perfect - in STERKE tegenstelling dan wat ik had bij Easyhost...

Voor mij duurde het afwegen voor de wissel dus nog geen 1 ms he

Posted by Vishnu on Sep-19-2006 18:41:

Effe bumpen.

Ik zoek namelijk een provider die me zeker deze optie biedt voor de imaginaire site www.eenbepaaldesite.be :
[email protected] laten forwarden naar niet 1 maar minstens 24 andere emailadressen tegelijk.
Misschien bieden de meesten dit wel, maar ik heb daar geen weet van. Help?

Posted by Transfusion on Sep-19-2006 18:42:

quote:
Originally posted by Vishnu
Effe bumpen.

Ik zoek namelijk een provider die me zeker deze optie biedt voor de imaginaire site www.eenbepaaldesite.com :
[email protected] laten forwarden naar niet 1 maar minstens 24 andere emailadressen tegelijk.

De meesten hebben dit wel, ik denk dat je via een mailinglist het probleem kan oplossen, das 1 emailadres die dan forward naar alle emailadressen opgegeven in de mailinglist.

Posted by domineesje on Sep-19-2006 18:44:

quote:
Originally posted by Vishnu
Effe bumpen.

Ik zoek namelijk een provider die me zeker deze optie biedt voor de imaginaire site www.eenbepaaldesite.be :

check hier eens http://www.solidsolutions.be/

Posted by Vishnu on Sep-19-2006 18:54:

quote:
Originally posted by domineesje
check hier eens http://www.solidsolutions.be/

"1 POP3 mailbox van 10 MB met een onbeperkt aantal aliassen"

da is het niet denk ik want daar bedoelen ze dat ge [email protected], [email protected] enzovoorts op ��n adres kunt laten aankomen allemaal.
Ik wil 1 adres van de nieuwe site zogezegd naar 24 andere bestaande hotmailadressen (bijvoorbeeld) doorsturen.

@ Transfusion: thanks voor de tip