TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pukkelpop 2006
Pukkelpop 2006
Ik weet dat t nog heel ver af is
Een heel aantal namen zijn al bekend gemaakt
maar 1 ervan springt onmiddellijk in het oog !!!!
kijk zelf maar, het is de moeite
Pukkelpop voorlopige namen
James Holden !!!
khad et daarnet ook gezien, kwas aangenaam verrast moetk zegge
staat blijkbaar voorlopig geprogrammeerd op donderdagavond in de boilerroom
Ik vind de affiche wel ok tot nog toe...
Nu alleen maar hopen da er nog een paar dikke namen bijkomen...
James Holden op de affiche van Pukkelpop is toch niet zo verwonderlijk als je de affiches van de laatste 10 jaar bekijkt staan er altijd wel veel EDM-namen(en niet alleen techno artiesten)
Aanwezig in elk geval
LOL James Holden springt in het oog??
Radiohead springt in het oog!!
James Holden is maar een simpele dj die plaatjes komt draaien, hij is wel heel goed daar nie van, maar vergeleken met Radiohead is het toch maar en snotaap
^ Ja maar gij hebt gene smaak, met uwen DJ MASH
| quote: |
| Originally posted by TranceSeeker LOL James Holden springt in het oog?? Radiohead springt in het oog!! James Holden is maar een simpele dj die plaatjes komt draaien, hij is wel heel goed daar nie van, maar vergeleken met Radiohead is het toch maar en snotaap |
Dus nogal logisch dat Holden voor de meesten als belangrijkste telt?
radiohead ownt natuurlijk alles en iedereen
maar holden bestempelen als "iemand die maar wat plaatjes komt draaien" doet het genie van die man helemaal geen recht
En ik die dacht dat de "rock is per definitie beter dan EDM" attitude uitgestoven was
Radiohead is geniaal in hun genre, Holden geniaal in het zijne. En dat valt onderling echt niet te vergelijken, hoe graag ge ook een hi�rarchie wilt maken...
Geef mij maar de volgende namen: Tiga � Mylo � Erol Alkan � Digitalism � Lindstrom & Prins Thomas � Joris Voorn � Dave Clarke � DJ Hell
| Originally posted by TranceSeeker James Holden is maar een simpele dj die plaatjes komt draaien, hij is wel heel goed daar nie van, |
| Originally posted by Tiger777 Hier past maar 1 opmerking bij: "LOL" |
| Originally posted by Jasperovitsj En ik die dacht dat de "rock is per definitie beter dan EDM" attitude uitgestoven was |
(and so do I); maar op EDM wordt nog steeds enorm veel geschijt door rockliefhebbers hoor; da zal nog lang minderwaardig zijn in hun ogen.
| Originally posted by Push2005 You wish (and so do I); maar op EDM wordt nog steeds enorm veel geschijt door rockliefhebbers hoor; da zal nog lang minderwaardig zijn in hun ogen. "Er kan immers geen gevoel in zitten" en "tis altijd maar etzelfde" |
Rnb is wel degelijk heel onge�nspireerd en simpel. En vooral al een dikke vijf jaar een lucratieve muziekstijl, en er blijkt geen einde aan te komen. De jeugd krijgt alleen nog maar van die nest in de strot geduwd, ofwel gaan ze rebelleren en gaan ze naar jump (hoera
) luisteren. 
Rock-liefhebbers die zitten zeiken op EDM zijn meestal simpele geesten, ofwel mensen die alleen maar in contact komen met EDM via Radio Donna (Milk Inc en consoorten
), ofwel zo gekluisterd zijn aan hun bepaald genre dat ze niks anders meer goed vinden. Ignorance is bliss zullen we maar zeggen.
Zo zie ik dat toch.
| Originally posted by Tiger777 Een beetje zoals wij tov rnb dan |
| Originally posted by Push2005 Ik zeg nie da alle R&B hetzelfde klinkt; da is nie om aan te horen. Ik heb nog altijd respect voor een paar verfijnde rocktunes waar is over nagedacht, ipv een latijns-amerikaans hoerke dat met haar gat ant schudden is... R&B verkoopt trouwens puur op videoclips |
| Originally posted by FUSyke Geef mij maar de volgende namen: Tiga � Mylo � Erol Alkan � Digitalism � Lindstrom & Prins Thomas � Joris Voorn � Dave Clarke � DJ Hell |
Onlangs heb ik James Holden nog bezig gezien in de Fuse. Zo fantastisch was het ook weer niet. Niettegenstaande ik een grote fan ben van zijn iets oudere producties, was ik toch teleurgestled in hem die avond. Minimal techno met veel van die zoem- en lawijt-geluiden is niet echt iets voor mij
Maar ja, in de Fuse kan hij zijn ding doen natuurlijk...
| Originally posted by Real ofwel zo gekluisterd zijn aan hun bepaald genre dat ze niks anders meer goed vinden. |