TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Blik on Feb-10-2002 11:47:

CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavalshits zoals deze

http://members.home.nl/degexte2/Alt...T_feestteam.mp3

echt geweldig vind ik hem

Wie is er ook carnaval aan het vieren??

ps: als je carnaval nie leuk vind ga dan vooral niet replyen, maak je ons allemaal blij mee denk ik

Posted by Flipper01 on Feb-10-2002 12:10:

Jester /mood 43

Ik ga vandaag 1 dag carnaval vieren!!
Ik wordt strax om 15:00 uur opgehaald door een vriend van me! Hij is alleen thuis dus we gaan bij hem met een aantal lui alvast een Pre-Party bouwen!!
Rond 21:00 uur gaan we naar Arnhem om het feest voor te zetten!
En morgen ga ik om 15:00 op weg om op tijd te zijn voor Dj Moguai die om 17:00 uur begint te draaien

Veel plezier allemaal!

Posted by Muppet on Feb-10-2002 12:14:

Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

quote:
Originally posted by Blik
jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavalshits zoals deze

http://members.home.nl/degexte2/Altijd_Lazerus_-_'T_feestteam.mp3

echt geweldig vind ik hem

Wie is er ook carnaval aan het vieren??

ps: als je carnaval nie leuk vind ga dan vooral niet replyen, maak je ons allemaal blij mee denk ik

Waar vier jij dan carnaval waar ze dat sorrt platen draaien???

Greetz Muppet

Posted by Blik on Feb-10-2002 12:32:

Re: Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

quote:
Originally posted by Muppet

Greetz Muppet

In de Gompie natuurlijk

(petrus, je bent een mongool, je post is gedelete, als je het hier niet mee eens bent stuur je maar een PM ofzo. volgens mij staan er ook genoeg threads die mij niet interesseren.....)

Posted by -=WVG=- on Feb-10-2002 12:35:

Re: Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

quote:
Originally posted by Muppet

Cafe Gompie natuurlijk! Waar anders zou ik zeggen

Het was zekers vet gisteren hoorrr ! Die carnavalskraker is ook echt een tip trouwens...

(ah Blik je was me alweer voor...)

Posted by John on Feb-10-2002 13:15:

ik heb gistere voor et EERST van mn leve gecarnavald was niet echt uitgedost met vage kleding maar ik heb me zeker wel vermaakt in Breda wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden want et was vrij koud en dat de laatste trein naar Dordt dan weer zo vroeg ga (5 over half 1 ofzo)
et leukste vind ik et toch wel in suyckerkist en in de trein op de terug reis...nog nooit zon agressieve zwerver gezien whahah
iedereen in de trein: hij is een hondelul
moetie maar niet met de zitplank van zn stoel (ja geen gein) gaan gooien en gaan zeggen dattie ons op gaat eten in rotterdam en onze darmen verscheurt en weetikveel
maar volgend jaar in australie gak zeker nog een x-tje carnavallen

EDIT: dat nummer is trouwens heel gek

Posted by Pjotr G on Feb-10-2002 13:27:

Carnaval is super! gister van 3 tot 1 geparty-d en strakjes ga ik weer loos

zeker auw

Posted by aphex on Feb-10-2002 13:32:

Ik voel me ZWAAR achtergesteld hier in het hoge noorden, wij hebben alleen de syberische klompenweek en de aardappel-boeren-feest-zuip-neuk-en-kots-weekend, nou niet echt activiteiten om voor naar huis te schrijven (wel voor TA ofcuz) Dus wie breng carnaval naar het noorden???

Posted by Sandman on Feb-10-2002 13:49:

quote:
Originally posted by John
ik heb gistere voor et EERST van mn leve gecarnavald was niet echt uitgedost met vage kleding maar ik heb me zeker wel vermaakt in Breda wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden want et was vrij koud en dat de laatste trein naar Dordt dan weer zo vroeg ga (5 over half 1 ofzo)
et leukste vind ik et toch wel in suyckerkist en in de trein op de terug reis...nog nooit zon agressieve zwerver gezien whahah
iedereen in de trein: hij is een hondelul
moetie maar niet met de zitplank van zn stoel (ja geen gein) gaan gooien en gaan zeggen dattie ons op gaat eten in rotterdam en onze darmen verscheurt en weetikveel
maar volgend jaar in australie gak zeker nog een x-tje carnavallen

EDIT: dat nummer is trouwens heel gek

In Breda is het altijd gezellig!!!
Nee ik ben niet in de suykerkist geweest.. Was een beetje te druk. Moesten w88 totdat er iemand naar buiten ging voordat er weer iemand anders naar binnen mocht. Daar hadden we geen zin. We stonden al namelijk met een zere droge keel te w88

Het was goed feesten gister. Vandaag nog, morgen en dan is ut weer een jaartje w88 voor me.

Sandman

Posted by Flipper01 on Feb-10-2002 13:54:

HappyHappy

HAHA, dat nummer is echt lachuhh

Posted by eXos on Feb-10-2002 15:08:

Ah, je hebt m'n post verwijderd zie ik.

naja, dan hier nog maar een keer.

quote:
Tis een Trance forum Blik, dus allemaal leuk en aardig.

MAAR WAT MOETEN WE ERMEE!!!!!!!

Ik heb de schurft aan carnaval en alles wet ermee te maken heeft en vindt het allemaal maar een diep trieste schijnvertoning van een paar mafkezen die het rest van het jaar niet LOS durven te gaan en nu deze 3 dgn wel ineens.

Dus pleur je carnaval meuk ergens anders neer en val ons er niet mee lastig.

Gegroet

Feb-10-2002 13:07

Op een forum mag je zowel positief als negatief reageren op een thread, onthou dat ff. En als m weer verwijderd kom dan met een PM met een grondige uitleg

Posted by WTB on Feb-10-2002 15:59:

quote:
Originally posted by John
...wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden ...

Dat heet toch polonaise ? Dat schijnt gebruikelijk met carnaval te zijn maar dat weet ik niet zeker want ik heb het nog nooit gevierd.

WTB.

PS: !_PeTrUs_! heeft alle recht om in deze thread zijn (negatieve) mening over Carnaval te geven. Als je niet wilt praten over of Carnaval wel of niet ok� is negeer je toch gewoon zijn post. Censuur toepassen door zijn post te verwijderen gaat mijns inziens wat te ver. Nederland is toch een vrij land (waar discriminatie gelukkig nog steeds verboden is )

Posted by SnuggLe on Feb-10-2002 17:12:

Ik vind Carnaval ook niet echt wat ofzo...
Van die volwassen mongolen die 1x in het jaar 3 dagen losgaan.
Kijk, als jongeren flink carnaval gaan vieren, dat begrijp ik nog. Maar die ouwe lui, dat ziet er toch niet uit??? Als ze zouden willen zouden ze meer dan die 3 dagen feest kunnen vieren.
Of vallen ze dan uit elkaar van ellende??
Ik vind die 'Prins Carnaval' enzo ook maar een trieste vertoning... en al die mongole pronkzittingen met van die lui die allemaal gemaakt leuk doen... Tsss...

Motto: Feesten kan je het HELE lang door!

Greetz,
SnuggLe

Posted by Gemini on Feb-10-2002 20:34:

Be Cool! Carnaval

Ut is weer vastenavend (voor de niet-Bergenaren: carnaval )
Allemaal lekker feesten?? En niet te weinig drinken he, das slecht voor je

Iemand weleens in meerdere steden wezen carnavallen, waar is het het gezelligst???
Eindhoven en Den Bosch schijnen heel gezellig te zijn, wie weet daar meer van?

Posted by Dj Lex on Feb-10-2002 20:39:

Re: Carnaval

quote:
Originally posted by Gemini
Ut is weer vastenavend (voor de niet-Bergenaren: carnaval )
Allemaal lekker feesten?? En niet te weinig drinken he, das slecht voor je

Iemand weleens in meerdere steden wezen carnavallen, waar is het het gezelligst???
Eindhoven en Den Bosch schijnen heel gezellig te zijn, wie weet daar meer van?

Er was al een thread over carnaval, dus misschien kan je beter daar ff kijken

De carnaval thread van Blik

Posted by Henkie_henk on Feb-11-2002 00:42:

en het mergen is weer gelukt

Carnaval hoeft idd voor mij ook niet zo ik sta elke zaterdag toch al in de apres ski hut bier over me kleren te gooiien

Posted by basvh on Feb-11-2002 02:21:

Carnaval roelleert

carnaval roelleeert gewoon, kleine blonde mariandol lalalallla, lekker zat, fok iedereen die carnval haat. wwooeoeoeoe

Posted by -=WVG=- on Feb-11-2002 02:37:

Poeh Poeh, het was me het avondje wel weer...
Een keertje slapen is ook niet verkeerd dus...
Welterusten

Posted by Blik on Feb-11-2002 12:49:

De reden waarom ik die post verwijderd heb was omdat de vorige thread over carnaval meteen verneukt werd door woorden zoals: "mongole volwassenen, etc.... en de grootste onzin is wel die lamlendige post van petrus, mij een beetje gaan vertellen dat ik geen thread over carnaval mag posten omdat het een tranceforum is, zal ik voortaan alles wat niet over TRANCE gaat ook maar verwijderen??

trieste vertoning.....

maar goed, gister weer flink uit mijn dakkie gegaan, was wel zwaar moe gister

Posted by eXos on Feb-11-2002 17:00:

quote:
Originally posted by Blik
De reden waarom ik die post verwijderd heb was omdat de vorige thread over carnaval meteen verneukt werd door woorden zoals: "mongole volwassenen, etc.... en de grootste onzin is wel die lamlendige post van petrus, mij een beetje gaan vertellen dat ik geen thread over carnaval mag posten omdat het een tranceforum is, zal ik voortaan alles wat niet over TRANCE gaat ook maar verwijderen??

trieste vertoning.....

maar goed, gister weer flink uit mijn dakkie gegaan, was wel zwaar moe gister

Sja, ging wel ff ver h�. Maar mijn afkeer van carnaval is nu eenmaal erg groot

Posted by Donna on Feb-11-2002 20:26:

*PUKE ON CARNAVAL* nothing more,nothing less,thats all

Posted by -=WVG=- on Feb-12-2002 11:47:

quote:
Originally posted by Donna
*PUKE ON CARNAVAL*

*puke after carnaval* is t toch meestal

Posted by Blik on Feb-12-2002 12:28:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

*puke after carnaval* is t toch meestal

bij mij nog niet voorgekomen in ieder geval

ik vond dat liedje over dat jassen verslijten wel erg toepasselijk gister maar weer een nieuwe jas mee naar huis genomen (plus een sjaal)

Posted by basvh on Feb-12-2002 14:02:

ah gister ff wat turken en bosschenaren geschopt, jaja moeten ze maar geen ruzie zoeken. ja we stonden met 100 man hehe . was ook wel grappig komt er een wijf met flying kick aanvliegen richting een maat van me, douw ik haar kei hard weg, zegt ze kan je wel tegen een meisje, hallooooo wie komt hier als een gek invliegen.
een gast van ons pakte een bosschenaar ze lagen op de grond te matten. iedereen op die bosschenaar in schuppen. gast helemaal onder het bloed, die heeft zijn lesje wel geleerd

Posted by Opti on Feb-12-2002 14:18:

"DRANK MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS"

enne

quote:
*PUKE ON CARNAVAL* nothing more,nothing less,thats all

Ik doe dat meestal in de wc

Enne

Blik...

DIEF DIEF DIEF ghehehe

Pages (2): [1] 2 »