TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- sp 2k6 problemer :(

Posted by itsamemario on May-29-2006 21:24:

sp 2k6 problemer :(

quote:

Summerparade 2006

For � bare ta en ting f�rst; Summerparade 2006 er ikke, og har aldri v�rt avlyst. Har merket en rekke henvendelser den siste uken etter v�r forrige pressemelding som ble mottatt litt feil.

Den fulle meningen med v�r forrige pressemelding var kun � informere om problemene rundt �rets parade-feiring slik at dere alle ville f� et innblikk i hva som kunne skje videre. Men ogs� da � informere at den muligens kunne bli avlyst.

Vi valgte � sette en frist hvor vi skulle avgj�re hvorvidt det var mulig � gjennomf�re et slikt arrangement i �r. Denne fristen landet p� Torsdag 25.Mai.

Styrem�te 25.05.2006

Deltagere: Luis Frantzen og Stian Hubener

Etter diverse problemer med Oslo kommune og sponsorer; som nevnt i forrige pressemelding, ser vi ingen annen mulighet enn � skrinlegge utend�rsfesten med hovedscene og det tilh�rende etter selve paraden. Selve Summerparade som en parade fra A til B, sammen med Summerparade ClubWeekend, vil best�. Dette er kun hvis Politiet �nsker � fortsette sitt samarbeid p� dette planet. M�ter med politiet vil bli holdt s� fort det lar seg gj�res.

Vi har n� sett oss lei av � bli forbig�tt av Oslo kommunes s�kalte arbeid for � fremme og st�tte de kulturelle begivenhetene i hovedstaden, og lar n� denne paraden bli den siste som g�r igjennom Oslos hovedgater, med mindre kultur og byfornyelsesetaten i Oslo selv arbeider frem et samarbeid med oss frem mot �r 2007. Arbeidet fremover mot 2007 er ogs� allerede p�begynt og vi vil avsl�re detaljer rundt dette i Juli/August m�ned. Store forandringer er i vente...

Mvh. Summerparade

v/ Stian Hubener - PR

kjipern

bra det blir noe ihvertfall da

bare synd jeg tror jeg er i sveits da... pssshhh fuckings grill&bestikk-kompaniet som skal ut p� tur hele tiden og briefe med at de kan spille instrumenter og slenge p� gev�rer :P

Posted by DJ AL-X on Jun-08-2006 09:55:

Eller dere burde gj�re som p� musikkens dag. Jeg syns det er mye mer chill (og ikke minst lettere) � v�re p� ett sted, enn � presse seg opp Carl Johan. Kontraskj�ret i �r (3 juni) slo de fleste paradene jeg har v�rt p�.. Satt der � grilla og pilsa. Bedre � danse der og.. Superchill !!

Posted by Sand Leaper on Jun-08-2006 22:22:

Luis og gjengen hadde pr�vd � f� Kontraskj�ret ogs�, men kommunen sa nei der og. Faktisk har kommunen ettersigende sagt nei eller lagt opp det ene problemet etter det andre uansett hvor de har pr�vd seg.

off topic: mulig at jeg ser deg p� Omid p� l�rdag, Al-X?