TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- New Southside Spinners

Posted by TranceFool on Mar-01-2001 13:39:

Cool

Toen ik dit nummer zag begon mijn hart als een gek tekeer te gaan. Southside Spinners - Give It To Me, want iedereen kan zich Luvstruck nog wel herinneren. Misschien ben ik een beetje laat, maar ik dacht toch dat ie aardig nieuw was. Ik vind het geen slecht nummer, maar een goede remix om er een beetje meer energie aan te geven kan geen kwaad. Ik denk ik meld het ff, voor degene die het nog niet wisten. Misschien loop ik wel heel erg achter hoor, dat weet ik niet. Laat me ff weten wat jullie ervan vinden.

Latuurrzz...

Posted by Blik on Mar-01-2001 17:52:

Smile

hij is wel OK, Luvstruck vond ik veel beter, in Give it to me word ook dat kreunen van da vrouwtje opnieuw gebruikt, da vind ik beetje goedkoop, voor de rest wel OK

Posted by tango on Mar-04-2001 19:21:

dit is al een oude jongens, zeker al 10 maanden oud.

Ik heb me zelfs laten vertellen dat marco v een hekel heeft gekregen aan z'n eigen southsidespinner's muziek, en dat hij er spijt van heeft.

Geen 3de plaat dus :-(

groeten

TNG

Posted by Mysteric on Mar-04-2001 21:58:

En gelijk heeft 'ie
De muziek die hij nu maakt is een hele andere en vet betere stijl. En opvolgers maken van een hit lukt niemand.

Posted by Robvef on Mar-10-2001 16:01:

Is het meestal niet zo, dat als het eerste nummer een heeelle grote hit was, de tweede altijd minder is. Bekijk het maar eens net als een film. Als de eerste heel erg goed is (bv Silence Of The Lambs) dan is de tweede in 99 van de 100 gevallen altijd minder. (Hannibal) Maar ook daar zijn uitzonderingen op te bedenken. Maar dan zouden we een nieuwe thread moeten beginnen.

Posted by cyberia on Mar-10-2001 16:08:

Zo gaat da nu ��nmaal,en zelfs de artiesten zelfs weten het(al� ja tzou zielig zijn moesten ze het ni beseffen! )Ma ik heb Dj wout(man achter sylver formaly(of hoeda ge het ook spelt) known as Liquid feat Silvy.)in een intevrieuw ghoord da hij wel weet da ze zo geen hit meer gaan scoren me 'skin',ma da hij gewoon de muziek maakt omda hij het leuk vind,zolang ze het maar leuk vinde h�