TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Hvem skal til sensation white ? Hvor skal dere bo ?
Hvem skal til sensation white ? Hvor skal dere bo ?
Vi er 3 stk som skal til Sensation White 1.juli, og lurte p� om det er flere som skal og hvilket hotell dere skal bo p� ? M� jo f� �rna skikkelig vors vettu...
Vi er en gjeng fra drammen som skal nedover. Vi har ikke f�tt bestillt noe enda. Kikker etter billige fly billetter.
Har du noe � anbefale??
mvh
theck1
Vi skal bo p� Victoria Hotel p� Damrak. Midt i sentrum med genial beliggenhet er hvertfall min mening. Men det er et stykke unna Amsterdam ArenA.
Har for�vring en Sensation-billett til overs. La den ut p� eBay i dag.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....item=6634305166
Sjekk URL over hvis du er interessert. Til de som ikke har v�rt der f�r, s� vil jeg bare si: V�r klar for det kuleste partyet du noensinne kommer til � v�re p�! 
H�res bra ut
Gleder meg som en unge!
Jeg bestillte 3 billetter for mye jeg ogs�, fikk ikke bekreftelse p� den ene bestillinga n�r det stod p� som v�rst.
Hvilket flyselskap flyr dere med nedover? Vet du om noen billige?
mvh
theck1
| quote: |
| Originally posted by theck1 H�res bra ut Gleder meg som en unge!Jeg bestillte 3 billetter for mye jeg ogs�, fikk ikke bekreftelse p� den ene bestillinga n�r det stod p� som v�rst. Hvilket flyselskap flyr dere med nedover? Vet du om noen billige? mvh theck1 |
Vi skal fly med KLM, bo p� et hotell som heter hotel piet hein..
Noen som hadde en billett til overs ? Kanskje jeg kan kj�pe en ? Har en kompis som vil v�re med men vet ikke om han har r�d men hvis noen har en billett kan dere sende en mail p� :
[email protected]
Takker