TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Under The Sun@Sentrum Scene OSLO, 29 July! 4 Strings, Ron V D Beuken, Signum, Yves ++
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by cre8or on May-30-2006 18:48:

Under The Sun@Sentrum Scene OSLO, 29 July! 4 Strings, Ron V D Beuken, Signum, Yves ++

Djz.no is proud to present one of Norway's
coolest parties; �Under The Sun�.
We will be invading Oslo during this year
Summerparade, with a fleet and a afterparty that will absolutely rock! We can promise you an awesome design/concept, powerful sound, mind-blowing lightening (powerful multicolored lasers +++.) and amazing performances. You will not be disappointed in any way. Not only will we give you a night to remember, but also a night both we and you can be proud off.

- We are proud to present SIGNUM to Norway, finally! After so many years of waiting. We believe that everyone remembers "Coming On Strong"

- One other that is joining us this year is Yves Deruyter, who has played at many big events such as Sensation, Qlimax and Trance Energy.

- Also in our lineup is Polish number 1 DJ, Tiddey! Tiddey is one of the pioneers in the polish clubscene and with events such as Sunrise Festival.

- Besides beeing one of the top trance groups, 4 strings is also amongst the best in the Dutch DJ world. Hits like "Take Me Away, Diving and Sunrise" we are looking forward hearing Jan De Vos delivering quality music!

- Ron Van Den Beuken is not an unknown face for us. Making huge hits with his unique style, he is one of the top producers in the world. 29 July he is going to rock Sentrum Scene with his mixing!

- Jesselyn is the godess of tech-trance. She has made herself known by making huge floorfillers like Iron/Cyrus and Tonka! As the only female DJ in the lineup she will end the night with pumping music!

www.underthesun.no for more info!

http://www.ticketmaster.no/html/art...t=UNDER+THE+SUN for tickets, get them NOW!

You don`t want to miss this night in Oslo! Be there!

Look after our preparty at club Sikamikanico in Oslo , 29 June!
Ron Van Den Beuken will be hosting the night!
More info: www.onbaseparty.com

Posted by cre8or on Jun-01-2006 00:52:

http://www.thedancedivision.com/index_.htm

Kan informere n� at Under The Sun st�r sentralt i rollen for � markedsf�re Ron Van Den Beukens nye MIXALBUM! Som slippes ut p� The Dance Division i slutten av Juni!
Vi vil komme med masse pr vedr�rende dette!
Muligheter til � vinne billetter til Under The Sun og muligheter for � vinne signerte utgaver av mixalbumet!
F�lg med p� denne posten for mer info!

F�lg med Ron Van Den Beuken i Norge!
Pakkhuset-Sandnes 16 Juni
Under The Sun Preparty@Sikamikanico 29 Juni
Under The Sun@Sentrum Scene 29 Juli

4 Strings
Pakkhuset-Sandnes 7 Juli

Posted by nordboh on Jun-04-2006 14:15:

aiai

dette h�res bra ut.
endelig en happening jeg burde f� med meg.

Posted by cre8or on Jun-05-2006 00:06:

F� med 4 Strings p� Liquid.FM!!!!!!! Tactical Tuesday! http://www.liquid.fm/news/internal-...ive-mix-on-tact ical-tuesday-020!.html

Se opp for andre kjente Djs i fremtiden

Posted by euphoria_ibiza on Jun-05-2006 00:08:

ingen som helst tvil ...

Posted by cre8or on Jun-05-2006 00:09:

Linken ble litt feil, den riktige linken er:
4 Strings [email protected] Tuesday 6 June!

Posted by Magnus_L on Jun-20-2006 12:27:

Dette blir bra!!

Posted by itsamemario on Jun-25-2006 12:20:

hmmm tror jeg er i sveits da :/

Posted by cre8or on Jul-03-2006 15:24:

Da er en liiiiiten smakebit av Under The Sun themen oppe p� websidene v�res ;o

www.underthesun.no

Vi har hotelltilbud oppe snart for de som joiner Under The Sun 29 Juli, alt du trenger � gj�re er � stikke innom eller ringe til Anker Hostel (http://www.ankerhostel.no/), oppgi koden Under The Sun og du har en bra deal p� rom
Priser etc. kommer p� v�res websider snart

Anker har avtale med Dolly Dimples som gir deg en liten matbit under paraden og Under The Sun
Ring Anker for mer info: 22 99 72 00

Posted by NoModE on Jul-03-2006 16:57:

Dette m� man pr�ve � f� med seg
H�rte Yves Deruyter p� Sensation black i fjor, s� det blir nok fint � h�re han igjen.

Posted by cre8or on Jul-04-2006 11:03:

Da er det avklart.

Det blir en utend�rsscene med pumpende musikk fra kl 17.00 den 29 Juli

DJer som Signum +++ vil gjeste denne scenen, s� m�t opp tidlig for litt hyggekos

Trenger jeg � nevne at omr�det som uteserveringen er p�, er nydelig? For de som har sett Sentrum Scene bygget vet hva jeg prater om

S� si dette videre til dine venner:

Under The Sun gives you OPEN AIR with Signum from 17.00

Ta en utepils rett etter Summerparade!

Posted by freeloop on Jul-04-2006 16:04:

Bra jobbet Cre8or!! Dette kan ikke bli annet enn en kveld i s�rklasse

Posted by cre8or on Jul-04-2006 16:09:

Man kan ha den heftigste kvelden, men hjelper jo lite om ikke folk kommer da

Alt er opp til folkene p� den aktuelle dagen � lage et heftig party

Lasershowet vil bli noe unikt som ikke er gjort p� slike parties f�r, ei heller flere ting vi har i hodet

Posted by cre8or on Jul-04-2006 23:24:

Welcome to Under The Sun, a concept that will forfill your legacy to dance.
On your journey you will be amazed by the concept of light, sound and design, the path cannot be broken no mather what happens! If you stray from the path your journey is over.
It will not be easy, you will be hit by beams from lasers, you might get warm and you will get thirsty.
There will be many people around you that are one the same journey as you, together you will make progress.

Get ready to join the enigma!

The journey begins at Sentrum Scene in OSLO, NORWAY, and the date is 29th of July 2006.

Helping you through the journey will be Djz.no and the guides will be: 4 Strings, Ron Van Den Beuken, Yves Deruyter, Signum, Jesselyn, Tiddey and many more!

www.underthesun.no for more info!

http://www.ticketmaster.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=UNDER+THE+SUN for tickets, get them NOW!
or call 815 33 133

You don`t want to miss this night in Oslo! Be there!

Outdoor lineup complete:
Miss Jarea
Signum
Daan Slaats
Bobtraxx

Posted by DJ_Dark on Jul-16-2006 10:44:

Party Hat

zomg som jeg gleder meg!!

Posted by itsamemario on Jul-16-2006 17:35:

jeg drar til sveits p� torsdag... og kommer tilbake s�n 30 juli... bubuhyuhuhuhuhuh

Posted by cre8or on Jul-16-2006 17:37:

Du har det med � treffe p� riktige datoer! hehe..
Du er i Sveits n�r det skjer i Norge, og i Norge n�r det skjer i Sveits...
Ikke vurdert � skyve frem Sveitsdatoen til 30 Juli da?

Streetparade, kompis av meg som laget themen i �r! Fitte r�!

Dj Atmospherik - Straight Flush, ogs� har 4 Strings gjort en syk r� remix av den!

Posted by itsamemario on Jul-16-2006 18:03:

quote:
Originally posted by cre8or
Du har det med � treffe p� riktige datoer! hehe..
Du er i Sveits n�r det skjer i Norge, og i Norge n�r det skjer i Sveits...
Ikke vurdert � skyve frem Sveitsdatoen til 30 Juli da?

Streetparade, kompis av meg som laget themen i �r! Fitte r�!

Dj Atmospherik - Straight Flush, ogs� har 4 Strings gjort en syk r� remix av den!

det er i tjenestesammenheng s� blir nok d�rlig med det
skal kj�re Drill&Musikk (HMKG) nedover.. Det blir nok moro. LOL

F�r mye fritid der nede, s� hvis det er noen warmup partyer s� kan det hende det blir litt hopping p� gulvet for denne gutten ogs�..

Posted by Ariah on Jul-20-2006 20:01:

tror jeg skal stille opp p� denne

Posted by cre8or on Jul-20-2006 22:55:

Summerparade er avlyst men Club Weekend best�r! Sjekk www.summerparade.no for info!

quote:
L�rdag 29. juli kl 13 p� jernbanetorget �nsker vi derfor � sette fokus p� dette gjennom en marsj gjennom Karl Johans gate. Vi f�lger samme rute som vi skulle ha gjort med Summerparade, men ender opp i Spikersuppa i stedet. Det kommer til � bli en stille markering for � understreke at vi er mange i v�r kultur. Derimot s� oppfordrer vi v�re tilhengere om � bruke fantasien, s� hva som dukker opp er ikke lett � si. Men vi vil synes!

St�tt opp!!!

Under The Sun vil som sakt i samarbeid med Summerparade stille opp med en utescene som en liten tr�st til de mange som hadde h�pet p� en parade.
Vi skal tilrettelegge slik at de som kommer ikke n�dvendigvis trenger � v�re med p� Under The Sun.

15.00-16.00 Dj Bobtraxx
16.00-19.00 Black Hole Recordings m/ Cor Fijneman vs Mark Norman - Dj Phynn vs DJ SL - Progression
19.00-20.00 Dj Daan
20.00-20.30 Tiddey
20.30-21.00 Jesselyn
21.00-21.30 Miss Jarea
21.30-22.00 Signum
22.00-22.30 Diz
22.30-23.00 Nice 'n' Emphi

For�vrig skal Yatzi ogs� ha en utescene med sine djs og Blackhole + at PI skal kj�re p� noe for de som vil unna mainstream b�lgen.

St�tt opp denne helga ved � m�te opp for � vise Oslo Kommune at vi klubbere lever!

Summerparade sin offisielle pressemelding finner dere p� www.summerparade.no

Posted by Magnus_L on Jul-21-2006 00:31:

*snufs*
jaja..for gj�re det beste ut av det! kan bli en fet kveld anyways!! UtS!!!

Posted by DJ_Dark on Jul-23-2006 00:35:

M�tte Oslo kommune og Politiet brenne!

Men er det slik at bla. Signum og Jesselyn b�de skal spille inne og ute?

Posted by cre8or on Jul-23-2006 00:54:

M� gj�re noe for de unde 18

Posted by Ariah on Jul-24-2006 23:06:

bestilte akkurat billetter til meg og 2 kompiser... gleder meg

Posted by freeloop on Jul-25-2006 21:52:

Har billett i h�nden selv
V�rt kult � m�te folket fra forumet her

Pages (3): [1] 2 3 »