TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- grattis pjox till studenten!
grattis pjox till studenten!
grattis pjox/camilla till studenten idag, v�lkommen till det riktiga livet 
Gratz alla students 
Re: grattis pjox till studenten!
| quote: |
| Originally posted by Vizay grattis pjox/camilla till studenten idag, v�lkommen till det riktiga livet |
Re: Re: grattis pjox till studenten!
Grattis till studenten! 
| Originally posted by Dragon Kick Med andra ord: Dags att b�rja knega och betala skatt och sluta ha ett socialt liv |
Jag tog studenten ig�r, och m�r ju s�d�r halvbra idag om man s�ger s�... =/
Grattis grattis 
Hoppas du var lagom full os� 
N�sta fredag �r det dags f�r mig 
Grattis Pjox och Helios.
Grattis Pjox, Helios, Fede, Rikard och alla andra studenter!
jag rekommenderar ocks� alla studenter att plugga vidare. Livet som h�gskolestudent �r dels j�ttekul och givande (trots alla tentor) men ingen g�ng under mitt liv har jag k�nt att man l�rt sig s� mycket som p� h�gskolan.
grattis!
p� torsdag ere dags f�r mig ocks�! s� taggad 
shit m�nga som tar i �r, givetvis ett stort grattis till er andra ocks�! 
som rebel9 sa, plugga vidare. Helt pl�tsligt inser man (om man hittar n�got kul att plugga) att det faktiskt kan vara intressant och riktigt kul att l�ra sig nya saker 
sj�lv blev man just f�rdig p� universitetet. tv� �r p� n�t- och kommunikationsprogrammet blev det. det m�rks att programmet �r nytt och ganska ickeprioriterat, med tanke p� att v�r programansvarige inte ens d�k upp f�r att s�ga hejd�.
s�, nu �r man arbetsl�s och skuldsatt.

Grattis till dig ocks� d� lacksesepsotygh
(be mig inte uttala ditt TA namn bara...)
och s�klart grattis till er rajtans tajtans studenter!! Rebel9 har s� r�tt - det riktiga livet v�ntar p� h�gskolan! Missa inte chansen 
Haha Va jag blev förvånad! Kollade om det fanns någon intressnat tråd och så ser jag mitt "namn"
Tack så mycket och grattis till er andra som tagit eller tar studenten.
Fan va det känns skoumt, inge mer skola på i alla fall ett halvår
Hur ska det gå, skola i 13 år och sen ingenting
Ne men nu ska jag ta mig i kragen och beställa en tågbiljett till boden! Som om det inte vore nog med att trygga skolan är slut
så ska man byta stad också! Ohhhiiiiiieeee
| Originally posted by RebeL9 jag rekommenderar ocks� alla studenter att plugga vidare. Livet som h�gskolestudent �r dels j�ttekul och givande (trots alla tentor) men ingen g�ng under mitt liv har jag k�nt att man l�rt sig s� mycket som p� h�gskolan. |
| Originally posted by CJ InterCity Grattis till dig ocks� d� lacksesepsotygh (be mig inte uttala ditt TA namn bara...)och s�klart grattis till er rajtans tajtans studenter!! Rebel9 har s� r�tt - det riktiga livet v�ntar p� h�gskolan! Missa inte chansen |

| Originally posted by lacksesepsotygh tack s� mycket ![]() Pjox.. Boden. vilken h�la |