TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- STF Inställt
STF Inställt
Vet inte om detta är av intresse för någon här, men vill iaf meddela att Stockholm Trance Festival har blivit inställt.
Vilket skitland vi lever i, så fort någon försöker sig på större events här i Sverige på laglig väg så gör politikerna allt vad dom kan för att stoppa det.
Verkar som att "vi" måste göra det på ett icke lagligt sätt om man ska kunna fixa fester a la "rave".
Jävla dubbelmoralskitland
Re: STF Inställt
| quote: |
| Originally posted by Dragon Kick Vet inte om detta är av intresse för någon här, men vill iaf meddela att Stockholm Trance Festival har blivit inställt. Vilket skitland vi lever i, så fort någon försöker sig på större events här i Sverige på laglig väg så gör politikerna allt vad dom kan för att stoppa det. Verkar som att "vi" måste göra det på ett icke lagligt sätt om man ska kunna fixa fester a la "rave". Jävla dubbelmoralskitland |
Jag hade velat se Astrix på STF, och hade planerat att komma hem en vecka tidigare så att man hann med det. Men så blir det som det blir, och festivalen är inställd.
Riktigt synd alltså, och jag vet att några polare kommer att vara riktigt lacka när de hör nyheten om detta. Surt som fan.
Tycker det är dåligt 
Vill inte vara fööör negativ men.. tror aldrig att det här evenmanget hade funkat i vilket fall. Det skyhöga biljettpriset på 800pix var lite väääl.. Men visst är det synd att myndigheterna satte stopp för en fest ännu en gång =/
No offense, men att överhuvudtaget ha ordet trance med i namnet på arrangetmanget är döfött...trance = knark för polisen...
Hade verkligen sett fram emot STF. Ok, 800 pix är mycket, men festivalen höll ju på flera dagar. Ingen som vet mer exakt varför den ställdes in, vad det verkliga motivet var? Det är lätt att skylla på poliser och politiker när man inte har minsta faktabakgrund... 
jag skulle gissa att det är arrangörerna som har klåpat sig och inget annat.
Dom har inte lyckats göra något av den här idén på tre eller fyra år nu så det var inte mer än väntat enligt mig.
Trist att det blivit inställt..
Inte för att jag skulle gått på det själv men ändååå. Det var lite "reklam" om den i mitt i söderost, eller vafan dom där småtidningarna heter. Blev lite förvånad 
Av någon anledning var jag inte alls förvånad. Någom som hört talas om arrangörerna tidigare?
Hemsidan verkade inte uppdateras speciellt ofta och jag har för mig att de testat detta för något år sedan och inte heller då blev det något.
ja precis. har typ läst om en STF i flera år nu och varje gång har det blivit inställt :Q
| quote: |
| Originally posted by Vizay jag skulle gissa att det är arrangörerna som har klåpat sig och inget annat. Dom har inte lyckats göra något av den här idén på tre eller fyra år nu så det var inte mer än väntat enligt mig. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.