TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Finns det nåt intresse för en sedvanlig fototävling i sommar?
Finns det nåt intresse för en sedvanlig fototävling i sommar?
(Hej alla swetas, long time no see...)
Jag är på
som vanligt
Har bara min ruttna kamera i mobilen. Känns lite trist, men det är klart, någon bild kanske man kan skrapa fram 
Hej Glorie...
jag är På
jag e lätt på 
snackade om det me erik tror jag för nån månad sen, men det var för stressigt me skolan så jag glömde det:P 
Klart som fan vi kör! Jag har ju en titel att försvara! 
Vilka kategorier kör vi på iår?
Fest
Sommar
Barn
Kärlek
Svart/Vitt
Abstrakt
... ?
Jag kan också vara med 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Vilka kategorier kör vi på iår? Fest Sommar Barn Kärlek Svart/Vitt Abstrakt ... ? |
Funkar den e-posten fortf tro? Jag har inte möjlighet att lägga upp bilderna nånstans och det funkade ju så klockrent sist, med Erik vid spakarna.
Jag är på men som sagt en del kategorier kan vi stryka... var typ 324 sist 
4 sept är kanske lite sent...
Tycker det känns bättre med färre kategorier och försöka få med fler deltagare. Det som gjorde att jag inte orkade vara med förra omgången var att jag inte orkade välja vilken bild som skulle passa i vilken kategori.
Röstar för fest, sommar, djur/natur, roligt plus en ny kategori. Kanske bästa mobilbilden för att alla ska kunna delta?
Re: Finns det nåt intresse för en sedvanlig fototävling i sommar?
| quote: |
| Originally posted by Glorie (Hej alla swetas, long time no see...) |
Jag tror jag vill vara med. Vet inte ricktigt hur det kommer seut i sommar men det låter lockande
jag är med, ruskigt billig kamera men det blir foton med den 
Jag är på, för första gången! Bara nytagna bilder som gäller förstår jag?
Sony Ericsson K750i, FTW!
jag tycker vi kan ha en kategori där bara bilder tagna med mobilkameror får vara med..
Iomed att det _ALLTID_ är folk med supertjusiga kameror som tar hem segern så blir det en kontrast...
| quote: |
| Originally posted by jofawe jag tycker vi kan ha en kategori där bara bilder tagna med mobilkameror får vara med.. Iomed att det _ALLTID_ är folk med supertjusiga kameror som tar hem segern så blir det en kontrast... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.