TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Finns det nåt intresse för en sedvanlig fototävling i sommar?


Posted by Glorie on Jun-07-2006 18:48:

Question Finns det nåt intresse för en sedvanlig fototävling i sommar?

(Hej alla swetas, long time no see...)

Jag är på som vanligt


Posted by Gate 42 on Jun-07-2006 19:16:

Har bara min ruttna kamera i mobilen. Känns lite trist, men det är klart, någon bild kanske man kan skrapa fram


Posted by jofawe on Jun-07-2006 20:11:

Hej Glorie...

jag är På


Posted by fede on Jun-07-2006 20:34:

jag e lätt på

snackade om det me erik tror jag för nån månad sen, men det var för stressigt me skolan så jag glömde det:P


Posted by Laszlo on Jun-08-2006 03:29:

Klart som fan vi kör! Jag har ju en titel att försvara!


Posted by Laszlo on Jun-09-2006 10:54:

Vilka kategorier kör vi på iår?

Fest
Sommar
Barn
Kärlek
Svart/Vitt
Abstrakt

... ?


Posted by zoric on Jun-09-2006 11:06:

Jag kan också vara med


Posted by Glorie on Jun-09-2006 17:45:

quote:
Originally posted by Laszlo
Vilka kategorier kör vi på iår?

Fest
Sommar
Barn
Kärlek
Svart/Vitt
Abstrakt

... ?


mjo det e bra kategorier alla ovan. Porträtt, retro & framtid som vi hade med förra året var ju inte jättekul kanske, så dom tycker jag vi kan stryka. Dock tycker jag vi ska behålla natur, djur & roligt eller ev byta ut djur eller roligt mot en NY KATEGORI!? Vore väl nice? Typ "Ögonblicket"! Kom inte och säg att det blir för många kategorier. Om nån inte vill/orkar fota i alla.. så delta inte i alla kategorier liksom. Jag tycker att det är bättre ju fler kategorier. Det betyder ju bara att fler kan delta - (desto roligare).

Gamla tråden

Vi kan köra så att alla regler som står i den tråden gäller i år också. Frågan är bara vem som tar emot bilderna/hostar dem på en server? Känner sig Erik och Felipe manade månne? Funkar den e-posten fortf tro? Jag har inte möjlighet att lägga upp bilderna nånstans och det funkade ju så klockrent sist, med Erik vid spakarna.

Deadline sen då... 4 september känns så långt bort :/ jag vill ha final nån vecka tidigare, fast det känns som jag har alla emot mig i den frågan så va säger ni andra?


Posted by SteveTranz4ever on Jun-09-2006 17:50:

Jag är på men som sagt en del kategorier kan vi stryka... var typ 324 sist
4 sept är kanske lite sent...


Posted by Funfrock on Jun-09-2006 18:30:

Tycker det känns bättre med färre kategorier och försöka få med fler deltagare. Det som gjorde att jag inte orkade vara med förra omgången var att jag inte orkade välja vilken bild som skulle passa i vilken kategori.

Röstar för fest, sommar, djur/natur, roligt plus en ny kategori. Kanske bästa mobilbilden för att alla ska kunna delta?


Posted by reveal on Jun-09-2006 19:12:

Re: Finns det nåt intresse för en sedvanlig fototävling i sommar?

quote:
Originally posted by Glorie
(Hej alla swetas, long time no see...)


Hej, roligt att se dig här! Hoppas att allt är bra


Posted by Pjox on Jun-11-2006 18:18:

Jag tror jag vill vara med. Vet inte ricktigt hur det kommer seut i sommar men det låter lockande


Posted by mjz on Jun-11-2006 21:11:

jag är med, ruskigt billig kamera men det blir foton med den


Posted by DjAviander on Jun-13-2006 15:02:

Jag är på, för första gången! Bara nytagna bilder som gäller förstår jag?

Sony Ericsson K750i, FTW!


Posted by jofawe on Jun-13-2006 16:02:

jag tycker vi kan ha en kategori där bara bilder tagna med mobilkameror får vara med..

Iomed att det _ALLTID_ är folk med supertjusiga kameror som tar hem segern så blir det en kontrast...


Posted by SteveTranz4ever on Jun-13-2006 20:02:

quote:
Originally posted by jofawe
jag tycker vi kan ha en kategori där bara bilder tagna med mobilkameror får vara med..

Iomed att det _ALLTID_ är folk med supertjusiga kameror som tar hem segern så blir det en kontrast...

Bra idé !



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.