TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben op zoek naar deze plaat
betaal super prijs als er iemand mij kan helpen
www.discogs.com/release/473883
alvast bedankt
nico
http://www.bonzaimusic.net/shop/pro...products_id=343
Normale winkelprijs... Op een plaat van 2005 hoef je je niet zot te bieden (tenzij de verkoper "oliverken" noemt) 
INB4DALOCK 
haha 
90euro, en hij is van jou.
maar dan scheur ik wel mijn broek eraan.
| quote: |
| Originally posted by Bertn 90euro, en hij is van jou. maar dan scheur ik wel mijn broek eraan. |

tot iedereen - inclusief ikzelf - het kotsbeu is
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
89,9 �, maar lager kan ik niet gaan. Ik zal nu al een boterhammeke minder moeten eten. SUPER STER AANBIEDING!!
Wat een debiel, zn exclamationmark-toets bleef zeker hangen?
| Originally posted by mellow_head Wat een debiel, zn exclamationmark-toets bleef zeker hangen? |
| Originally posted by Bertn het uitschelden van forumgebruikers is tegen de forumregels dacht ik? BAN! |
Yep twordt echt tijd da die eens geband wordt zene. Hoeveel keer is daar nu al op aangestuurd.
| Originally posted by Xilver Yep twordt echt tijd da die eens geband wordt zene. Hoeveel keer is daar nu al op aangestuurd. |

| Originally posted by mellow_head The day I get banned, hell shall freeze over neeeeeeeext |
Los van deze topic: het siert het Beta forum wel dat er minimaal gebruik wordt gemaakt van de verschillende threads, houdt alles goed overzichtelijk en tvalt me op dat als een nieuweling een nieuwe thread opent, dat dat vaak niet in dank wordt afgenomen door de meer ervaren garde
Ik bedoel maar, post zoiets in de offtopic thread en er gaan al veel minder hanen naar kraaien. Nuja, op die manier gaat zo iemand wel 2x nadenken alvorens nog is een nieuwe topic te openen en da komt de forumstructuur alleen maar ten goede. Ik weet ni waar ik met deze gedachtengang naar toe wil hoor, just thoughts 
| Originally posted by Vishnu Los van deze topic: het siert het Beta forum wel dat er minimaal gebruik wordt gemaakt van de verschillende threads, houdt alles goed overzichtelijk en tvalt me op dat als een nieuweling een nieuwe thread opent, dat dat vaak niet in dank wordt afgenomen door de meer ervaren garde Ik bedoel maar, post zoiets in de offtopic thread en er gaan al veel minder hanen naar kraaien. Nuja, op die manier gaat zo iemand wel 2x nadenken alvorens nog is een nieuwe topic te openen en da komt de forumstructuur alleen maar ten goede. Ik weet ni waar ik met deze gedachtengang naar toe wil hoor, just thoughts |
*increases postcount* 
Betaal me 90� met paypal en ik bezorg u de mp3 
| Originally posted by Nabistai Ik vraag me wel af waarom dit in deze topic staat |
waarom wordt mellow_head eigenlijk niet geband? Die had hier IMO zelfs al meer verkeerd gedaan dan Toni_D2
| Originally posted by Bertn waarom wordt mellow_head eigenlijk niet geband? Die had hier IMO zelfs al meer verkeerd gedaan dan Toni_D2 |

| Originally posted by Push2005 Toni_D2 is suspended; not banned. Dusss; wie ook achter Toni zit, ge kunt em weer gebruiken ![]() Mellowhead mag van mij wel een permban |
Hoe lang istem nu gebanned?
| Originally posted by Push2005 INB4DALOCK |