TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qontact (29-04-02)
Pages (3): [1] 2 3 »
Qontact (29-04-02)
QONTACT (29-04-02)

Nou, daar gaan we nog een keer 
Eindhoven Beursgebouw
Judge Jules (uk)
Dave Seaman (uk)
Yves de Ruyter (be)
Marco V
DJ Jean
DJ Astrid
Amsterdam: Heineken Music Hall
Judge Jules (uk)
Dave Seaman (uk)
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Marco V
DJ Astrid
date: 29 April 2002
time: 21:00 - 07:00
tickets: � 37,50
more info: Q-dance
Ik ben er iig weer bij (HMH wel te verstaan)
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! [b] Nou, daar gaan we nog een keer |
I R ook weer gaan ......voor mij ook HMH 
wordt idd weer meeten party hardy......
en line up is echt zo fokking GOED
atj00000
Wij zijn natuurlijk ook van de partij
))
me2, was wel ff twijfelen tussen Mayday en Qontact...maar heb nu al een kaartje voor Q, line up ziet er zeker geschikt uit.
/me heeft z'n kaartje ook al binnen. En natuurlijk gaan we nie naar jean =]
Heb er zin an!
GreetZ, DC
Yes Ik ga ook. Alleen ff vermelden want had het natuurlijk al in die oude gezegd.
Kheb er echt zin in. HMH ff kijken of de verhalen kloppen :P
ik ben ook van de partij in de HMH, hoewel ik wel benieuwd ben wat voor mix Jean nou weer gaat maken.
Smirnoff wil definetly be @ HMH !!
Heb dat weekend daarvoor famileireunie, maar gelukkig niet de 29e 
Moet nog ff wat lui meekrijgen, maar wil er zekerz heen.
En dan HMH natuurlijk, moet toch eens naar die toplocatie toe 
Ik denk dat ik ook maar eens wat mensen ga overhalen, want dit ziet er zeer puik uit 
| Originally posted by Smirnoff ik ben ook van de partij in de HMH, hoewel ik wel benieuwd ben wat voor mix Jean nou weer gaat maken. Smirnoff wil definetly be @ HMH !! |
Nou reken er maaqr op dat ik er ook zeker bij ben
......... voor de 4e keer IN DE HMH en dan nu voor het eerst Qontact (voor mij)
zo Petrus snappie hem nu!!!!!
Zeker word het een top feest, met deze line-up die zo FUCKING goed is!!
Meeting word ook weer fantastisch, beter dat de HMH niet zo groot is, dan kun je elkaar niet zo snel kwijt raken... of beter gezegd: wel vinden

| Originally posted by T.H.C. jah idd ben ook wel benieuwd of hij zijn nieuwe (fart)technieken nog gaat showen, maare dat hoef ik niet zo nodig op een feest te horen. |

| Originally posted by tijs08 Nou reken er maaqr op dat ik er ook zeker bij ben ......... voor de 4e keer IN DE HMH en dan nu voor het eerst Qontact (voor mij) zo Petrus snappie hem nu!!!!! |
Yo! Heb mn kaartje ook al geregeld hehe.. Heb er ook echt al zin in 
En nog steeds gaan we naar Mayday aangezien daar maar heel weinig aan kan tippen....
Met vriendelijke groet.
ik ga naar Nexus 
Wil super graag gaan alleen weet ik niet of ik dan kan...we zouden naar griekenland op vakantie gaan maar een vriend heeft 2 ruggenwervels gebroken dus is het nog nie zeker (beetje gemixte gevoelens, Hij moet beter worden maar ik wil ook naar Qontact (die line-up is ziek!!))
Greetz Muppet
Re: Qontact (29-04-02)
Eindhoven: Beursgebouw
DJ Jean (22:00 - 23:30)
Judge Jules (0:30 - 01:30)
Marco V (02:00 - 03:30)
Dave Seaman
Yves de Ruyter
DJ Astrid
Amsterdam: Heineken Music Hall
Judge Jules (03:00 - 4:30)
Dave Seaman
Ferry Corsten
Armin van Buuren (00.30- 02.00)
Marco V (05:00 - 07:00)
DJ Astrid
Dit zijn de tijden zoals ze op de verschillende dj's sites stonden aangegeven. alhoewel de tijden niet allemaal precies overeen komen. 
grtz,
TNG
Re: Re: Qontact (29-04-02)
| Originally posted by tango Eindhoven: Beursgebouw DJ Jean (22:00 - 23:30) Judge Jules (0:30 - 01:30) Marco V (02:00 - 03:30) Dave Seaman Yves de Ruyter DJ Astrid Amsterdam: Heineken Music Hall Judge Jules (03:00 - 4:30) Dave Seaman Ferry Corsten Armin van Buuren (00.30- 02.00) Marco V (05:00 - 07:00) DJ Astrid Dit zijn de tijden zoals ze op de verschillende dj's sites stonden aangegeven. alhoewel de tijden niet allemaal precies overeen komen. ![]() grtz, TNG |
paar daagies geleden stonden zowel yves de ruyter ALS push nog allebei 2maal vermeld voor qontact op de site van lightningrecords(.be)
NU echter: alleen yves de ruyter in de HMH (dus ook NIET in de beursgebouw eindhoven)
RaaR
picotto's site geeft idd weer dat ie in april naar nl. komt... 2x, zou logisch zijn... MAAR, de hele agenda voor februari staat er ook nog op... beetje achterhaald dus....
by the way: als ze slim zijn en het MOET een VERASSING zijn, dan is het wel logisch dat Push nergens meer als bevestigd staat....
gewoon afwachten is het devies
voor de liefhebbers(en teveel geldbezittenden): de 27e april draait picotto ook nog in club <<0>> Den Haag 
| Originally posted by kolkiewolkie by the way: als ze slim zijn en het MOET een VERASSING zijn, dan is het wel logisch dat Push nergens meer als bevestigd staat.... gewoon afwachten is het devies |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Maar we zien het wel weer. t kan er alleen maar beter op worden. |
k ben nu in t bezit van een kaartje
voor HMh uiteraard
en push r0000xxx
die nieuwe remix sinead o conner - troy(push remix) OMFG dies echt lekker....
Greetz,
yarnie
weet iemand hoe het verloopt met de kaartverkoop?
ik krijg nl. pas volgende week donderdag mijn salaris
en ben nu totaal blut!

| Originally posted by tijs08 weet iemand hoe het verloopt met de kaartverkoop? ik krijg nl. pas volgende week donderdag mijn salaris en ben nu totaal blut! |