TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »


Posted by Hell_Copter on Mar-02-2002 03:47:

צחוקיה לכולם

לאור הבקשות הנה הט'רד נפתח מחדש
ואני מעריך שהוא יהפוך לסטיקי בקרוב כמו פעם

בוא נמשיך את הצחוקים כמו שהיה בימים הטובים לפני הנפילה!!


Posted by SimonP on Mar-02-2002 09:50:

טוב אז יאללה הנה כמה שסיפרו אתמול בערב כשכולם כבר היו הפוכים

(הנה 2 שגיל אמור לאהוב)
זבוב ופילה מתחתנים. בליל הכלולות הזבוב מפתה את הפילה ואחרי שהיא מסכימה הוא מוריד את המכנסיים וניגש לאחוריה של הפילה. אקיצר ההוא מזיין אותה פתאום נופל אגוז קוקוס על הראש של הפילה. אז הפילה צועקת "אהההההההההההה" אז הזבוב שואל "להוציא קצת?"

זבוב ופילה רצים במדבר, פתאום הזבוב מסתובב ועושה לפיל "קבל כמה אבק אנחנו עושים!!"


Posted by SimonP on Mar-02-2002 09:55:

ועוד אחת

עיוור אחד יושב בליל הסדר וממשש מצה, פתאום הוא קם וצועק "מי כתב את השטויות האלה!?"


Posted by m0sh on Mar-02-2002 10:32:

Re: צחוקיה לכולם

quote:
Originally posted by Hell_Copter

ואני מעריך שהוא יהפוך לסטיקי בקרוב כמו פעם



שמע אני לא חושב שצריך להפוך אותו לסטיקי בגלל כמה סיבות:

1.זה לא כזה נושא חשוב ,לדעתי כן צריך להשאר הסטיקי של האמנים

2.כי זה במילא לא יעלם ואנשים עדיין ימשיכו לכתוב בדיחות...


Posted by Hell_Copter on Mar-02-2002 14:20:

יש בזה משהו... חפיף

שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס
פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס
הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו
בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה
שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה
הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח
עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה


Posted by m0sh on Mar-02-2002 14:27:

נחמד....


Posted by YuVaL on Mar-02-2002 14:34:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש בזה משהו... חפיף

שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס
פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס
הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו
בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה
שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה
הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח
עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה


חחחחחחחחח
יפה אחי


Posted by on Mar-02-2002 17:37:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש בזה משהו... חפיף

שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס
פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס
הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו
בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה
שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה
הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח
עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה


יש עוד גירסה לזה ונראה לי ששלי יותר מצחיקה
זה בערך אותו הדבר, תחליף מטוס בכדור פורח
שטס מעל עיר...
אז הראשון צונח רואה מישהו בוכה בלה בלה בלה....
השני בלה בלה בלה
והשלישי עם הרימון רואה איזה אחד נקרע מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
אז הוא אמר שכשהוא היה בשירותים, הוא הוריד נוד אחושילינג והבית של השכן התפוצץ



סיימון, באמאמאמאמאמאמא שלי אתה אחד האנשים הכי קרועים פה!!!!!!!
רצחת אותי עם העיוור!!


Posted by m0sh on Mar-02-2002 18:28:

quote:
Originally posted by SimonP
טוב זבוב ופילה רצים במדבר, פתאום הזבוב מסתובב ועושה לפיל "קבל כמה אבק אנחנו עושים!!"



בונאה יש את זה בספר של שלומה אבס ספר בדיחות הפילים!


זה כל כך ישןןןןןןןןןןן


Posted by DjChook on Mar-02-2002 19:54:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


בונאה יש את זה בספר של שלומה אבס ספר בדיחות הפילים!


זה כל כך ישןןןןןןןןןןן


אשכרא
גם את זה עם המצה סיפרו לי נראה לי שנולדתי


Posted by Dj Moriano on Mar-02-2002 19:56:

גם זה עם בוש שרון וערפאת יייישששששןןןןןן

פעם סיפרו את זה קלינטון ביבי וערפאת


Posted by Hell_Copter on Mar-02-2002 20:13:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
גם זה עם בוש שרון וערפאת יייישששששןןןןןן

פעם סיפרו את זה קלינטון ביבי וערפאת


נכון... ככה אני מכיר את זה
אבל צריך להתאים את עצמנו להווה


Posted by SimonP on Mar-02-2002 23:23:

היה הייתה נמלה ערס ממין זכר, ושמו היה ניסים. יום אחד ניסים לבריכה השכונתית, ובתוך המים שחה רק הפיל. ניסים היה עצבני ואמר לפיל "צא מהר מהמים!" אז הפיל עושה לו "למה מה קרה?", "צא אמרתי לך יא'מנייאק!", אז הפיל "מה קרה לך ניסים?" "צא לפני שאני אקרע לך ת'צורה יא שמן!!" "בונה ניסים מה קרה לך היום?" אז ניסים כבר כולו עצבים "צא אמרתי לך אתה לא'מבין!?". אז הפיל "בסדר אני אצע רק תרגע" ויצא מהבריכה. אז ניסים מסתכל עליו ואומר "טוב כנס חזרה חשבתי שגנבת לי ת'בגד ים"


איש אחד רואה כדורגל דרבי מכבי הפועל כולו במתח, פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. ההוא קם בעצבים פותח את הדלת מסתכל ימינה שמאלה, לא רואה אף אחד. מסתכל למטה רואה שבלול ששואל אותו "רוצה לקנות אנציקלופדיה?". ההוא מהעצבים בעט בשבלול לקיבינימט. אחרי חודשים הוא יושב בסלון פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. קם פותח את הדלת, ימינה שמאלה לא רואה אך אחד, מסתכל למטה רואה את השבלול אז השבלול עושה לו "מה זה היה צריך להיות?"


אדם מראיין מזכירות למשרדו. נכנסת אחת כוסית של החיים הוא שואל אותה "איך קוראים לך?" אז היא עונה "רקפת". "למה רקפת?" "יום אחרי שנולדתי נפלה עלי רקפת מהשמיים"
טוב היא יוצאת נכנסת אחת, עוד יותר יפה ממני. הבוס שואל "איך קוראים לך?" אז היא עונה "כלנית". "למה כלנית?" "כי יום אחרי שנולדתי נפלה עלי כלנית מהשמים".
טוב היא יוצאת נכנסת אחת מכוערת אחושרמוטה. אז הבוס שואל "איך קוראים לך" היא עונה "פסנתר"


Posted by Hell_Copter on Mar-02-2002 23:34:

השתיים הראשונות לא משהו

השלישית מצויינת אבל היא לא לאנטרנט
צריך לספר את זה עם תנועות ידיים יעני פסנתר עושים כזה עם הידיים כאילו אתה מפגר


Posted by Vman on Mar-02-2002 23:57:

quote:
Originally posted by SimonP
היה הייתה נמלה ערס ממין זכר, ושמו היה ניסים. יום אחד ניסים
איש אחד רואה כדורגל דרבי מכבי הפועל כולו במתח, פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. ההוא קם בעצבים פותח את הדלת מסתכל ימינה שמאלה, לא רואה אף אחד. מסתכל למטה רואה שבלול ששואל אותו "רוצה לקנות אנציקלופדיה?". ההוא מהעצבים בעט בשבלול לקיבינימט. אחרי חודשים הוא יושב בסלון פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. קם פותח את הדלת, ימינה שמאלה לא רואה אך אחד, מסתכל למטה רואה את השבלול אז השבלול עושה לו "מה זה היה צריך להיות?"




אהבתי
צריך לדמיין את השבלול ככה בא בדלת
במיוחד בשעה 2 בלילה זה קורע


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 00:15:

רוצים לשמוע את השאלה הכי מטומטמת ששמעתי??

חבר שלי סיפר לי שיש לו ידידה ממש אבל ממש כוסית אבל סתומה רצח
פעם אחת היא שאלה אותו שאלה כזאת מטומטמת

כשאני לוקחת כדור אקמול... איך הוא יודע איפה כואב לי?

נשפכתי שהוא סיפר לי את זה


Posted by DjChook on Mar-03-2002 12:29:

אחי...
שלא נתחיל לדבר על בנות מטומטמות
אוקיי, ידידה שלי:

"אתה כזה חכם, ממש כמו ביל אנשטיין"


היא יושבת עם חברות שלה 15 שעה בתחנת אוטובוס
מגיע האוטובוס סוף סוף
חברות שלה קמות,
והיא עושה:
"מה ? לא לוקחים מונית?"



תנו לי לחשוב מה עוד היא עשתה....
לא זוכר

איש אחד הלך הלך הלך התעייף התחיל לרוץ



איש אחד הלך הלך הלך נפל לבור הלך הביתה להביא סולם



עזבו, אני אחרי מבחן בתנך מותר לי


Posted by Dj Moriano on Mar-03-2002 12:32:

אתם מדברים על סתומות.....
שאלתי אותה מה זאת ארץ המגף???
אז היא עונה לי לא יודעת ארץ שיש בה הרבה מגפיים??!!


Posted by SimonP on Mar-03-2002 13:32:

אחי יש לי ילדה בכיתה ששאלה מה בא קודם, כדור הארץ או הדינוזאורים...גבול הטימטום.


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 13:56:

הייתה לי ילדה מזה סתומה בכיתה פעם
למדנו על חצי האי סיני
והיא שאלה איפה החצי השני שלו


Posted by Dj Moriano on Mar-03-2002 18:14:

quote:
Originally posted by SimonP
אחי יש לי ילדה בכיתה ששאלה מה בא קודם, כדור הארץ או הדינוזאורים...גבול הטימטום.


יש לי דבר פי עשר יותר מצחיק מכל מה שרשמת ומזה כולם צוחקים מגיל ועד הילד הכי אדיש פה.....


היקצר זוכרים שסיפרתי לכם על הילד שחירבן במכנסיים??!!
לא משנה מה שאני מספר עכשיו זה על אותו אחד....

הסתובבנו ואז חבר שלי אומר לחבר שלי אחר קבל קבל איזה קטעים....

הילד בא לזה שחירבן מתקרב אליו מסתכל עליו ומפחיד אותו עם העיניים כזה..
בא מוציא ת'זין ומתחיל להשתין עליו....

אני לא יודע אם הבנתם אבל הוא השתין עליו באמצע כיכר דה שליט (כיכר דיי (מרכזית בהרצליה פיתוח


Posted by m0sh on Mar-03-2002 18:22:

חהחחהחההחהחחההחחהחחהחהחההחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחההחהחהחהחחהחהחהחהחהחהח



שנה שעברה ילדה מפגרת מהכיתה שלי ענתה לתשובה במתמטיקה

מינוס אפס!

והיא עוד הייתה א 1


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 21:45:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חהחחהחההחהחחההחחהחחהחהחההחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחההחהחהחהחחהחהחהחהחהחהח



שנה שעברה ילדה מפגרת מהכיתה שלי ענתה לתשובה במתמטיקה

מינוס אפס!

והיא עוד הייתה א 1


זה יכול לקרות לפעמים
אבל תאמינו לי...
אני פשוט נקרעתי מצחוק שחבר שלי סיפר שהיא שאלה אותו על הכדור
דמיינו לכם אחת פצצה באה אליכם ושואלת שאלה כזאת
מה עושים..!? צוחקים לה בפרצוף


Posted by DJ-Kreing^^ on Mar-07-2002 13:51:

* bump *


הבדיחות לא משהו אבל סתם כדי להכניס חיים ב ט'רד

למה ערבים לא רוצים להפיל את מגדלי עזריאלי?
כי אז הם יצתרכו לבנות אותם מחדש

פעם היו שני סינים....
היום יש מיליארד

איך בוחרים שם לתינוק סיני.?
זורקים סיר על הריצפה וקוראים לילד לפי הצליל


Posted by Hell_Copter on Mar-07-2002 14:05:

הזה עם איך בוחרים שם לסיני ענק!!!!!!!!!!1

גם הערבים נחמד


Pages (87): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.